Waar hoor jij dat? Ik heb twinstreamquote:Op zondag 26 januari 2025 18:19 schreef Poesjuh het volgende:
Jordy en keanu vinden het eten slecht gekozen
ja dan eten ze slob, en je kan prima 40 dagen zonder etenquote:Op zondag 26 januari 2025 18:18 schreef Ebinas het volgende:
BB gaf toch eerder aan dat ze eten tekort komen als ze 2x warm per dag eten?
Dan moeten ze het daar mee doen.quote:Op zondag 26 januari 2025 18:20 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Maar misschien hebben ze Slob wel voldoende?
Nou ik vind dat ze echt te weinig krijgen daar.quote:Op zondag 26 januari 2025 18:21 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja dan eten ze slob, en je kan prima 40 dagen zonder eten
Oh dat is irritantquote:Op zondag 26 januari 2025 18:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja sorry, ik moet eerst tekst posten en dan aanpassen om een link te kunen plaatsen ....
dit is voor 2 dagen, daarna krijgen ze weer nieuw etenquote:Op zondag 26 januari 2025 18:22 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nou ik vind dat ze echt te weinig krijgen daar.
Maar als BB dat vandaag aan gaf (twijfel wel of ik dat goed heb) dan gaan ze weer tekort komen waarschijnlijk.
Jouw stream loopt behoorlijk achter, je moet even opnieuw opstartenquote:Op zondag 26 januari 2025 18:21 schreef Poesjuh het volgende:
David S: zijn dat patatten voor iedereen?
Ja
Voor 14 man??
Ja
Milena zegt is normaal voor 3 personen
Sharice heeft de afwas gedaan en kwam vrolijk grappend in het boudoir aan om Milena te vragen mee te koken
Lekker bezig Sharice
Ok dan is de hoeveelheid te overzienquote:Op zondag 26 januari 2025 18:23 schreef odie22 het volgende:
[..]
dit is voor 2 dagen, daarna krijgen ze weer nieuw eten
Misschien heeft de vogelbescherming zijn handen er vanaf getrokken ....quote:Op zondag 26 januari 2025 18:25 schreef odie22 het volgende:
maar even ter controle, er worden nu dus geen vogelhuisjes gemaakt
Nopequote:Op zondag 26 januari 2025 18:25 schreef odie22 het volgende:
quote:Op zondag 26 januari 2025 18:26 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Misschien heeft de vogelbescherming zijn handen er vanaf getrokken ....
De vogelhuisjeswerkplaats(3xwwquote:Op zondag 26 januari 2025 18:25 schreef odie22 het volgende:
ik hoop toch wel dat dit nog dagen doorgaat, ik vind het amusantquote:Op zondag 26 januari 2025 18:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De vogelhuisjeswerkplaats(3xww) wordt omgebouwd tot waskijperwerkplaats
heb ik geprobeerd, maar ik krijg hem niet zo zacht , dan hoor ik nog 2 streams met geluid door elkaarquote:Op zondag 26 januari 2025 18:28 schreef spapaars het volgende:
[..]
Geluid niet geheel uitzetten, dan blijven ze goed lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |