Volgens mij staat die pot daar zolang ze daar zijn, vroeg mij al eens af wat er in die pot zou kunnen zitten.quote:Op zondag 26 januari 2025 18:57 schreef odie22 het volgende:
[..]
oh de vitaminepillen, maar waarom zijn die in het huis, staan normaal in de voorraadkamer
quote:Op zondag 26 januari 2025 18:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze denken dat boerenkool een krimpgroente is ... dat je het romig moet eten .. en maar klagen en klagen.
Ze kunnen ook ratten vangen natuurlijk.quote:Op zondag 26 januari 2025 19:00 schreef engine het volgende:
De heertjes zijn niet enthousiast over boerenkool.
Ja ik vind haar een huichelaar en een schaapjequote:Op zondag 26 januari 2025 19:00 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Vind je?
Ik vind haar na Jane en Axel wel de leukste op het moment
Dat zit toch ook in sommige van die diepvries blokken ?quote:Op zondag 26 januari 2025 18:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze denken dat boerenkool een krimpgroente is ... dat je het romig moet eten .. en maar klagen en klagen.
is dat niet spinazie?quote:Op zondag 26 januari 2025 19:02 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dat zit toch ook in sommige van die diepvries blokken ?
Maar de heren willen nog wat cremefraiche bij iets wat ze niet lekker vinden
Een schaapjequote:Op zondag 26 januari 2025 19:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja ik vind haar een huichelaar en een schaapje
Ik heb nog nooit van romige boerenkool gehoord.quote:Op zondag 26 januari 2025 19:02 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ja maar boerenkool is vaak voor stamppot , zij bedoelen spinazie denk ik ..quote:Op zondag 26 januari 2025 19:02 schreef Droopie het volgende:
[..]
Nee dat kan wel bij spinazie bvquote:Op zondag 26 januari 2025 19:03 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit van romige boerenkool gehoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |