SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Vakman pur sang
Ben jij nu ook al hier huis aan het houden?quote:Op zondag 26 januari 2025 16:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
En zijn broer heet Nielang!
En vergeet de verre achterneef niet die iets met voetballen doet en raar praat , Noaquote:Op zondag 26 januari 2025 16:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
En zijn broer heet Nielang!
Echt die kerel kom ik overal tegenquote:Op zondag 26 januari 2025 17:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ben jij nu ook al hier huis aan het houden?![]()
Echt hé, die hopt sneller van SC naar SC dan [insert een zelf in te vullen SC hopper naam]quote:
Hoe is het met Nijnquote:Op zondag 26 januari 2025 17:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Echt hé, die hopt sneller van SC naar SC dan [insert een zelf in te vullen SC hopper naam]
Druk, maar wel druk geweest met leuke dingen. En dan ben ik afgelopen week pas weer officieel voor het eerst dit jaar op het werk geweestquote:
Druk op werk, veel voor weinigquote:Op zondag 26 januari 2025 17:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Druk, maar wel druk geweest met leuke dingen. En dan ben ik afgelopen week pas weer officieel voor het eerst dit jaar op het werk geweest![]()
Hoe is het met Koeneloen?
quote:Op zondag 26 januari 2025 17:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ben jij nu ook al hier huis aan het houden?![]()
Die is gerelateerd aan Krijgtervan!quote:Op zondag 26 januari 2025 17:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
En vergeet de verre achterneef niet die iets met voetballen doet en raar praat , Noa
Ik heb geen idee @DeZwabber is hier beter in. Lijkt me een of andere peperomia?quote:Op zondag 26 januari 2025 17:22 schreef Ama het volgende:
Had ineens een bloempot over die precies op het vensterbankje past (salontafel plantje heeft het helaas niet gered). Dus ik heb net dit plantje gekocht bij de Jumbo. Alleen geen idee wat ik heb gekocht precies.(@:cherrylips)
[ link | afbeelding ]
quote:Op zondag 26 januari 2025 17:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jazeker!
Was jullie alleen zat haha.
Mooi zo! En kan gebeuren, had ik laatst ook weer evenquote:Op zondag 26 januari 2025 17:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jazeker!
Was jullie alleen zat haha.
sedum makinoi kosmosjequote:Op zondag 26 januari 2025 17:22 schreef Ama het volgende:
Had ineens een bloempot over die precies op het vensterbankje past (salontafel plantje heeft het helaas niet gered). Dus ik heb net dit plantje gekocht bij de Jumbo. Alleen geen idee wat ik heb gekocht precies.(@:cherrylips)
[ link | afbeelding ]
Hier ook lekker zonnig vandaag, heerlie de peerlie in de tuin gezetenquote:Op zondag 26 januari 2025 17:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier was het vandaag heerlie de peerlie zonnie de pony![]()
En nu ga ik nog even aan het PTA rondje voorpretten
13.013 stapjes inmiddels![]()
Werd op een gegeven moment toch wel heel nieuwsgierig welke bloempot er gekocht is of welk legosetje.quote:Op zondag 26 januari 2025 17:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mooi zo! En kan gebeuren, had ik laatst ook weer even
Lekker zeg.quote:Op zondag 26 januari 2025 17:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier ook lekker zonnig vandaag, heerlie de peerlie in de tuin gezeten
quote:Op zondag 26 januari 2025 17:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Werd op een gegeven moment toch wel heel nieuwsgierig welke bloempot er gekocht is of welk legosetje.
Leukquote:Op zondag 26 januari 2025 17:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Lekker zeg.
Eindelijk weer gemtb’t vanochtend en ‘s middags met kinderen en de huishoudhulp het bos ingeweest voor een flinke wandeling en borrel daarna in een boskroeg.
Nee was een geintje, met vriendin idd.quote:Op zondag 26 januari 2025 17:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
LeukHier ook veel mountainbikers vandaag in het bos. Maar met de huishoudhulp? Dat is een vriend(in) neem ik aan dan?
Mooi he?quote:Op zondag 26 januari 2025 17:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Werd op een gegeven moment toch wel heel nieuwsgierig welke bloempot er gekocht is of welk legosetje.
Oh zoquote:Op zondag 26 januari 2025 17:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee was een geintje, met vriendin idd.
Beetje zoals Jochem Mijer die noemt zijn vrouw:” De leidinggevende”
Vast niet belangrijk dit, maar de chocolade was bij de ikea 2+1 gratisquote:
Oeh Zweedse melkchocoladequote:Op zondag 26 januari 2025 18:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vast niet belangrijk dit, maar de chocolade was bij de ikea 2+1 gratis
Ik heb gewoon pure meegenomenquote:
Meestal naar Breda, heel soms nog wel naar Delft als ik daar in de buurt moet zijn voor werkquote:
Sliedrecht ben ik vroeger ook nog wel geweestquote:Op zondag 26 januari 2025 18:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik weet nog dat Sliedrecht en Duiven de enige Ikea's in Nederland waren
Nee, Sliedrecht is meer Barendrecht geworden herinner ik mequote:Op zondag 26 januari 2025 18:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sliedrecht ben ik vroeger ook nog wel geweestBreda is daar een beetje de vervanger van geworden hier in de regio geloof ik
#opaverteltquote:Op zondag 26 januari 2025 18:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik weet nog dat Sliedrecht en Duiven de enige Ikea's in Nederland waren
eng kan je dan wel slapen?quote:Op zondag 26 januari 2025 19:02 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben weer bezig in een fijn boek over Ted Bundy.
Of nou ja, over een van z'n slachtoffers.
Ik heb de vaatwasser aangezetquote:
ja maar er lopen hier ook dat soort mensen rondquote:Op zondag 26 januari 2025 19:21 schreef CherryLips het volgende:
En hij woonde in een ander land. Op een ander continent. Maar oké.
Ik heb ook handdoeken in de droger gedaanquote:
Dat had ook een optie geweest, maar heb ik niet gedaanquote:Op zondag 26 januari 2025 19:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb ook handdoeken in de droger gedaan
Ja want je hebt nu een hippe nieuwe drogerquote:Op zondag 26 januari 2025 19:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat had ook een optie geweest, maar heb ik niet gedaan
Nee de wasmachine is nieuwquote:Op zondag 26 januari 2025 19:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja want je hebt nu een hippe nieuwe droger
Ohja, ik wilde een nieuwe droger kopen die ik nog steeds niet heb gekochtquote:Op zondag 26 januari 2025 19:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee de wasmachine is nieuw
De droger is een oud ding die mijn oom overhad toen die ging samenwonen
Haal je nu al onze Huishoudelijke apparaten door elkaarquote:Op zondag 26 januari 2025 19:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ohja, ik wilde een nieuwe droger kopen die ik nog steeds niet heb gekocht
Gelukkig weet ik nog wel het verschil tussen een wasmachine en drogerquote:Op zondag 26 januari 2025 19:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Haal je nu al onze Huishoudelijke apparaten door elkaar
Maar niet het verschil tussen mijn wasmachine en jouw droger?quote:Op zondag 26 januari 2025 19:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig weet ik nog wel het verschil tussen een wasmachine en droger
Mja ik was natuurlijk ook voor zo'n AEG ding aan het kijkenquote:Op zondag 26 januari 2025 19:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar niet het verschil tussen mijn wasmachine en jouw droger?
Ik ga straks weer naar De Gezonken Meesters kijkenquote:
Onder water?quote:Op zondag 26 januari 2025 19:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ga straks weer naar De Gezonken Meesters kijken
Ik niet.quote:
Je kent ze?quote:Op zondag 26 januari 2025 19:23 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja maar er lopen hier ook dat soort mensen rond
Wow!quote:Op zondag 26 januari 2025 20:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat heb ik vandaag ook twee keer gedaan. Komt wel dichtbij zo.
Ik heb het gergi laten doen. Komt enigszins dichtbij zo.quote:Op zondag 26 januari 2025 20:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat heb ik vandaag ook twee keer gedaan. Komt wel dichtbij zo.
Schouderklopje voor dimmy. Voel je je ook lekkerder zo zonder al die alcohol?quote:Op zondag 26 januari 2025 20:36 schreef datismijnmening het volgende:
Borrel gehad. 0.0 gebleven. Schouderklopje voor mijzelf
Vlinder staat hier weer dronken voor de deur. Kun je haar even komen ophalen?quote:
Neequote:Op zondag 26 januari 2025 20:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Schouderklopje voor dimmy. Voel je je ook lekkerder zo zonder al die alcohol?
Zelfgemaakte croutonsquote:Op zondag 26 januari 2025 20:38 schreef UitStraling het volgende:
Croutons van simpel witbrood, paar scheutjes onbetaalbare olijfolie, wat zwierige drupjes balsamicoazijn, een paar draaien zwarte peper, zoutvlokken uit de Camargue, tijm, minimaal vijf teentjes knoflook en je hele huis ruikt naar wild dansende Turken aan de oevers van de Bosporus
Vreemd, want die ligt hier al uren op de bank. Incluis dekentje.quote:Op zondag 26 januari 2025 20:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vlinder staat hier weer dronken voor de deur. Kun je haar even komen ophalen?
Sinds wanneer staat @4EverBlackEyed dronken bij mensen voor de deur?quote:Op zondag 26 januari 2025 20:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Vreemd, want die ligt hier al uren op de bank. Incluis dekentje.
Is het niet 4EB?
Nee 4E kan niet bij de brievenbusquote:Op zondag 26 januari 2025 20:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Vreemd, want die ligt hier al uren op de bank. Incluis dekentje.
Is het niet 4EB?
Ja als je met een van de ingrediëntjes uitschiet proef je alleen nog maar dat.quote:Op zondag 26 januari 2025 20:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zelfgemaakte croutons![]()
Had van de week per ongeluk teveel balsamicoazijn gebruikt, was er niet bij met m'n hoofd en bleef maar staan druppelen (huehue)Dat was zonde van m'n eten
Misschien heeft 4E net als Vlinder ook op hockey gezeten en hockeymeisjes krijgen maar zelden zadelpijn van een zadel.quote:Op zondag 26 januari 2025 20:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Sinds wanneer staat @:4everblackeyed dronken bij mensen voor de deur?
quote:Op zondag 26 januari 2025 20:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien heeft 4E net als Vlinder ook op hockey gezeten en hockeymeisjes krijgen maar zelden zadelpijn van een zadel.
Op FOK! ga je niet veel missen in ieder geval.quote:Op zondag 26 januari 2025 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, zal ik alvast eens naar bed gaan of nog heel even wachten?
Naar bed, altijd de juiste keuze na 20uquote:Op zondag 26 januari 2025 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zou nog even wachten want blijkbaar is Vlinder ontsnaptquote:Op zondag 26 januari 2025 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat Vlinder ineens bij Fles aanbelt.quote:Op zondag 26 januari 2025 20:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik zou nog even wachten want blijkbaar is Vlinder ontsnapt
Misschien is ze bij Karzai?quote:Op zondag 26 januari 2025 20:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik zou nog even wachten want blijkbaar is Vlinder ontsnapt
Nou denk het nietquote:Op zondag 26 januari 2025 20:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat Vlinder ineens bij Fles aanbelt.
Deja vuquote:Op zondag 26 januari 2025 20:36 schreef datismijnmening het volgende:
Borrel gehad. 0.0 gebleven. Schouderklopje voor mijzelf
Te gezond? Of wat is het probleem?quote:Op zondag 26 januari 2025 21:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nu al twee uur een mandarijntje voor m'n neus liggen om op te eten.
Maand nog wachten, dan springt 'ie harig en groen zelf je mondje in.quote:Op zondag 26 januari 2025 21:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nu al twee uur een mandarijntje voor m'n neus liggen om op te eten.
Ja, echt wel.quote:Op zondag 26 januari 2025 21:05 schreef Haags het volgende:
Weekend bijna voorbij.
Wat een geluk he mensen
Niet zonnen vooral ookquote:Op zondag 26 januari 2025 21:06 schreef UitStraling het volgende:
Niet roken en niet drinken scheelt je minimaal 10 jaar in leeftijd van je uiterlijk.
Schurftquote:Op zondag 26 januari 2025 21:13 schreef kwiwi het volgende:
Muggenbult in Januari, wat is dit nou weer.
Wij als EU krijgen ook de tarrifs en een verplichting om meer te kopenquote:Op zondag 26 januari 2025 21:07 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Cocaine is zojuist 25% duurder geworden
Een muggenbultquote:Op zondag 26 januari 2025 21:13 schreef kwiwi het volgende:
En die mug ook niet denk ik.quote:Op zondag 26 januari 2025 21:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk niet dat kwiwi bij een studentenvereniging zit.
Dan had ik er helemaal uitgezien als 80.quote:Op zondag 26 januari 2025 21:06 schreef UitStraling het volgende:
Niet roken en niet drinken scheelt je minimaal 10 jaar in leeftijd van je uiterlijk.
Mijn McDonalds maaltijd werkte precies andersomquote:Op zondag 26 januari 2025 21:25 schreef CherryLips het volgende:
Dat was echt een lekker sappig mandarijntje. Ik voel m'n lijf al opbloeien van al die vezels en vitaminen.
Waarom geen kerosine?quote:Op zondag 26 januari 2025 21:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik smeer sinds een week retinol op m'n snoetje.
Geen ruggengraat hè.quote:Op zondag 26 januari 2025 21:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De mug heeft dry january niet volgehouden.
quote:Op zondag 26 januari 2025 21:25 schreef CherryLips het volgende:
Dat was echt een lekker sappig mandarijntje. Ik voel m'n lijf al opbloeien van al die vezels en vitaminen.
Zalmsperma is toch de laatste hype?quote:Op zondag 26 januari 2025 21:21 schreef CherryLips het volgende:
Voortaan dus je Maccie afsluiten met een mandarijntje.quote:Op zondag 26 januari 2025 21:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mijn McDonalds maaltijd werkte precies andersom
Ik denk een muggenbult in januariquote:Op zondag 26 januari 2025 21:13 schreef kwiwi het volgende:
Maar dit verkopen ze gewoon bij de Hema.quote:Op zondag 26 januari 2025 21:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zalmsperma is toch de laatste hype?
Zalmsperma?quote:Op zondag 26 januari 2025 21:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dit verkopen ze gewoon bij de Hema.
Na het eten van een mandarijntje?quote:Op zondag 26 januari 2025 21:31 schreef CherryLips het volgende:
Ik voel me helemaal een fitgirl nu. Dat ik de rest van de dag heb liggen rotten op de bank, dat negeren we even.
Ze verkopen alles.quote:Op zondag 26 januari 2025 21:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zalmsperma?
Ik ben al een tijdje niet meer in een fysieke Hema geweest maar wist niet dat ze tegenwoordig ook zulke dingen verkochten
M'n lijf weet niet wat het overkomt. Al kan ik niet garanderen dat ik het hele netje netjes op zal eten.quote:Op zondag 26 januari 2025 21:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Na het eten van een mandarijntje?
Niet? Ik vind Kwiwi wel een Madelief-Sophie?quote:Op zondag 26 januari 2025 21:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk niet dat kwiwi bij een studentenvereniging zit.
Van een mandarijntje?quote:
Welke sterkte?quote:Op zondag 26 januari 2025 21:21 schreef CherryLips het volgende:
Het begin van de befaamde vitamine C-shock, dadelijk raak je aan de explosieve diarree maar ben je ook een uurtje bijna onsterfelijk.quote:
0,19%quote:
Dat had ik dan beter kunnen plannen dan op zondagavond.quote:Op zondag 26 januari 2025 21:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het begin van de befaamde vitamine C-shock, dadelijk raak je aan de explosieve diarree maar ben je ook een uurtje bijna onsterfelijk.
Moet je teleurstellen.. Ben gewoon een Anne. Zonder -Fleur erachter.quote:Op zondag 26 januari 2025 21:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niet? Ik vind Kwiwi wel een Madelief-Sophie?
Heb je tretinoine van de HA? Die is 0.2 0.5 of 1.0. Je moet opbouwenquote:Op zondag 26 januari 2025 21:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
0,19%
Het zegt me niks maar m'n smoel is nog niet van m'n schedel gebrand dus het zal wel niks doen.
Sta je morgen op, kijk je in de spiegel en heb je geen huid. spieren en vlees meer op je gezicht.quote:Op zondag 26 januari 2025 21:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
0,19%
Het zegt me niks maar m'n smoel is nog niet van m'n schedel gebrand dus het zal wel niks doen.
quote:Op zondag 26 januari 2025 21:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moet je teleurstellen.. Ben gewoon een Anne. Zonder -Fleur erachter.
Ik smeer het niet elke dag. Ik vind al die waarschuwingen wel spannendquote:Op zondag 26 januari 2025 21:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb je tretinoine van de HA? Die is 0.2 0.5 of 1.0. Je moet opbouwen
Dat zal je toch maar gebeuren zeg, zoietsquote:Op zondag 26 januari 2025 21:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sta je morgen op, kijk je in de spiegel en heb je geen huid. spieren en vlees meer op je gezicht.
Is wel makkelijk met tandenpoetsen.quote:Op zondag 26 januari 2025 21:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat zal je toch maar gebeuren zeg, zoiets
USquote:Op zondag 26 januari 2025 21:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is wel makkelijk met tandenpoetsen.
quote:Op zondag 26 januari 2025 21:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is wel makkelijk met tandenpoetsen.
Zo spannend is het niet hoor. Gewoon om de dag. Langzaam opbouwen. En eerst een serum kan ook helpen tegen irritatie.quote:Op zondag 26 januari 2025 21:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik smeer het niet elke dag. Ik vind al die waarschuwingen wel spannendHeb het ook eerst op m'n rug getest alsof ik een nieuw schoonmaakmiddel test op een onopvallende plek.
Ik ben ook keihard geinfluenced door een dermatoloog op TikTokquote:Op zondag 26 januari 2025 21:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zo spannend is het niet hoor. Gewoon om de dag. Langzaam opbouwen. En eerst een serum kan ook helpen tegen irritatie.
En huidgodin dr. Idriss heeft meer tips en tricks
Wie? Dr. Ellis? Dr. Gray? Dr. Shah?quote:Op zondag 26 januari 2025 21:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben ook keihard geinfluenced door een dermatoloog op TikTok
Ik lig / hang de hele dag al met m'n ogen dicht afgezien van af en toe een paar minuutjes schermtijd.quote:
Niet voor mij vrees ik.quote:Op zondag 26 januari 2025 22:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gelukkig komt de werkweek er weer aan.
Shahquote:Op zondag 26 januari 2025 21:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wie? Dr. Ellis? Dr. Gray? Dr. Shah?
Ellis Grayquote:Op zondag 26 januari 2025 21:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wie? Dr. Ellis? Dr. Gray? Dr. Shah?
- Oh gifje doet het nietquote:Op zondag 26 januari 2025 22:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik lig / hang de hele dag al met m'n ogen dicht afgezien van af en toe een paar minuutjes schermtijd.
Mijn oogballen doen pijn.
Je andere ballen doen geen pijn?quote:Op zondag 26 januari 2025 22:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik lig / hang de hele dag al met m'n ogen dicht afgezien van af en toe een paar minuutjes schermtijd.
Mijn oogballen doen pijn.
Iedereen hier zere ballen straksquote:Op zondag 26 januari 2025 22:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Na dit lezen doen mijn oogballen ook pijn.
Sorryquote:Op zondag 26 januari 2025 22:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit gesprek begint een hele rare wending te nemen.
Hoop dat je er niet over gaat dromenquote:Op zondag 26 januari 2025 22:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wees blij dat het nog niet is overgeslagen op etenquote:Op zondag 26 januari 2025 22:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Pardon?quote:Op zondag 26 januari 2025 22:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
Douchen naar bed dan maar. Morgen weer aan den gleuf![]()
Ik ook niet. Al ben ik al blij als ik überhaupt in slaap val vanavond, het wil nog niet lukken.quote:Op zondag 26 januari 2025 22:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoop dat je er niet over gaat dromen
Gewoon een andere benaming voor postbezorgingquote:
Herkenbaar.quote:Op zondag 26 januari 2025 22:26 schreef CherryLips het volgende:
Zin in chocola maar heb gister alles al opgegeten.
Hadden ze nog chocola met gingerbread?quote:Op zondag 26 januari 2025 22:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wees blij dat het nog niet is overgeslagen op eten
Al heb ik bij de Ikea vanmiddag wel balletjes meegenomen
Met een reden?quote:Op zondag 26 januari 2025 22:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook niet. Al ben ik al blij als ik überhaupt in slaap val vanavond, het wil nog niet lukken.
Geen idee, ik heb alleen de 2+1 gratis chocolade meegenomenquote:Op zondag 26 januari 2025 22:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hadden ze nog chocola met gingerbread?
God straft onmiddellijkquote:Op zondag 26 januari 2025 22:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien omdat ik nog chocolade heb zitten eten na kwiwibedtijd
En wat schrijf je nu over deze actie in je reflectieverslag?quote:Op zondag 26 januari 2025 22:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien omdat ik nog chocolade heb zitten eten na kwiwibedtijd
Ik zie dubbel r staan. Dus is het aangepast?quote:
dat moet wel jaquote:Op zondag 26 januari 2025 23:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zie dubbel r staan. Dus is het aangepast?
Joost Kleinquote:
quote:Op maandag 27 januari 2025 06:19 schreef Karzai het volgende:
10 graden vandaag, de lente komt in zicht
Hmm, hier 6 graden met de hele dag en nacht veel regenquote:Op maandag 27 januari 2025 06:19 schreef Karzai het volgende:
10 graden vandaag, de lente komt in zicht
Van mij mag jequote:
quote:Op zondag 26 januari 2025 20:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Sinds wanneer staat @:4everblackeyed dronken bij mensen voor de deur?
ja, maar 2 dagen is ook wel erg kort.quote:Op maandag 27 januari 2025 07:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
GOED WEEKEND GEHAD?
"Nee, veel te kort."
HAHAHAH
* Gaat weer aan het werk.
Echt hequote:Op maandag 27 januari 2025 07:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar 2 dagen is ook wel erg kort.
Dat hoef je mij niet te vertellenquote:Op maandag 27 januari 2025 07:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar 2 dagen is ook wel erg kort.
Ik vind ook weleens iets niet leuk en ik vind ook weleens ergens iets van.quote:Op maandag 27 januari 2025 07:30 schreef mschol het volgende:
[..]
vindt mn baas niet leuk
[..]
tja, baas vindt van niet
Had je dat niet eerder kunnen zeggen?quote:
Het ligt wel voor de hand.quote:Op maandag 27 januari 2025 07:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Had je dat niet eerder kunnen zeggen?
tja maar dat ben jij maarquote:Op maandag 27 januari 2025 07:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind ook weleens iets niet leuk en ik vind ook weleens ergens iets van.
Liggenquote:
Joh.quote:
ach ja, over 5 dagen nog een pogingquote:Op maandag 27 januari 2025 07:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat hoef je mij niet te vertellen
"Misschien zijn we dan allemaal wel dood."quote:Op maandag 27 januari 2025 07:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach ja, over 5 dagen nog een poging
ja, wie weet, maar dan is het ook niet meer mijn probleemquote:Op maandag 27 januari 2025 07:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Misschien zijn we dan allemaal wel dood."
(ooit gehoord van een zakelijke relatie, na het inplannen van een vervolgafspraak over een paar maanden)
Oke, gezellige
Ahwwwquote:Op maandag 27 januari 2025 07:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik mocht zomaar een sprietje hooi uit Vosjes oog halen
Nee, dan hoeven we niets meer.quote:Op maandag 27 januari 2025 07:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, wie weet, maar dan is het ook niet meer mijn probleem
Madeside-eye bedoel je?quote:Op maandag 27 januari 2025 07:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ahwww
Had MadeBoos niet even grondig Vos z'n oog schoongelikt?
quote:Op maandag 27 januari 2025 07:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Madeside-eye bedoel je?
Die heeft een half uur op schoot een horrorfilm zitten kijken.
Nee viel mee. Maar ze lult je wel de oren van de kop.quote:Op maandag 27 januari 2025 07:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Pisdeken volledig onder gepist?
Pruttel pruttel pruttel prrrrr prrrrrquote:Op maandag 27 januari 2025 07:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee viel mee. Maar ze lult je wel de oren van de kop.
quote:Op maandag 27 januari 2025 07:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Had ik ook wel gewild, maar intussen op kantoor.quote:
quote:Op maandag 27 januari 2025 07:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
ga je lekker?quote:Op maandag 27 januari 2025 07:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Pruttel pruttel pruttel prrrrr prrrrr
Last van flatulentie?quote:Op maandag 27 januari 2025 07:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ronk ronk ronk VROARRRquote:Op maandag 27 januari 2025 07:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gezegd dat ze niet zo door de film heen moest lullen, anders werd ze verwijderd.quote:Op maandag 27 januari 2025 07:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jaquote:
Nou, vandaag word ik koninklijk. Ik krijg namelijk een kroon.quote:
Ze lopen wel de verkeerde kant op. Ze moeten naar Egypte toe.quote:Op maandag 27 januari 2025 08:51 schreef UitStraling het volgende:
Soort live Exodus, 3500 jaar later en nu van Arabieren.
Bekijk deze YouTube-video
Is er nog iets over van het noorden?quote:Op maandag 27 januari 2025 08:51 schreef UitStraling het volgende:
Soort live Exodus, 3500 jaar later en nu van Arabieren.
Nee waarschijnlijk totaal niets maar ze hebben in tegenstelling wat menig geitenwollensok beweert wel schoenen, dikke kleding en genoeg vet op de botten om er iets prachtigs op te bouwen.quote:Op maandag 27 januari 2025 08:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Is er nog iets over van het noorden?
Die wil ze niet, nog niet voor 100 miljard US dollars.quote:Op maandag 27 januari 2025 08:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze lopen wel de verkeerde kant op. Ze moeten naar Egypte toe.
Vandaag is ook Auschwitz 80 jaar bevrijd: soldaten vonden destijds 7,7 ton aan menselijk haar.quote:Op maandag 27 januari 2025 09:27 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/buitenl(...)a-langs-kustweg.html
Ik dacht eerst dat dit een foto van het Nederlandse strand van gisteren was
Of een enorme berg aan menselijk asquote:Op maandag 27 januari 2025 09:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vandaag is ook Auschwitz 80 jaar bevrijd: soldaten vonden destijds 7,7 ton aan menselijk haar.
Om even een klein verschilletje aan te stippen tussen Gaza2025 en Auschwitz1945.
Misschien ademen we dat allemaal wel inquote:Op maandag 27 januari 2025 09:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of een enorme berg aan menselijk asAls je beseft hoeveel as er van een mens komt en hoeveel er dus nodig is om zo'n enorme berg te maken
Kilo of tweeëneenhalf aan as aan mijn ouders te voelen.quote:Op maandag 27 januari 2025 09:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of een enorme berg aan menselijk asAls je beseft hoeveel as er van een mens komt en hoeveel er dus nodig is om zo'n enorme berg te maken
quote:Op maandag 27 januari 2025 09:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien ademen we dat allemaal wel in
Ik moest de beroertetest doen toen ik dit had gelezen.quote:Op maandag 27 januari 2025 09:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kilo of tweeëneenhalf aan as aan mijn ouders te voelen.
Is sowieso verstandig om iedere ochtend mee te beginnen.quote:Op maandag 27 januari 2025 09:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moest de beroertetest doen toen ik dit had gelezen.
Nee, ik wacht tot er Sorteer werk is.quote:
Kleine wijk en weinig post ja (30 poststukken) onder andere Muggenhol, dus heb ik nu jeukquote:Op maandag 27 januari 2025 10:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat vroeegggg
Kleine wijk, weinig post? Alles tegelijk?!
okequote:Op maandag 27 januari 2025 11:43 schreef Wereldgozer het volgende:
MarcelGod
In Drenthe, daar kunnen de mensen zichzelf nog vermaken.quote:Op maandag 27 januari 2025 11:43 schreef Wereldgozer het volgende:
MarcelGod
Je moet een puppy niet zo lang alleen laten.quote:Op maandag 27 januari 2025 11:51 schreef Ama het volgende:
Oke die hond/puppy blaft weer de hele tijd. Ik wacht tot morgen denk ik.
Nu weet ik toch al dat ze gaat zeggen maar ik kan er niks aan doen want het is een puppy. Maar ja maakt het niet minder irritant.
Misschien moet je op dat beestje gaan passen de hele dag. Dat jij het gewoon opvoedt.quote:Op maandag 27 januari 2025 11:51 schreef Ama het volgende:
Oke die hond/puppy blaft weer de hele tijd. Ik wacht tot morgen denk ik.
Nu weet ik toch al dat ze gaat zeggen maar ik kan er niks aan doen want het is een puppy. Maar ja maakt het niet minder irritant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |