Die twee er achter had ik niet direct opgeschreven voor P2 en P3.quote:Op woensdag 29 januari 2025 13:42 schreef Bill_Hillie het volgende:
Pidcock doet wat we allemaal wel hadden verwacht
Zoals gebruikelijk dus.quote:
Ik ook niet, maar goed het deelnemersveld qua klassementsrenners houdt sowieso niet echt over.quote:Op woensdag 29 januari 2025 13:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die twee er achter had ik niet direct opgeschreven voor P2 en P3.
Nouja je zou toch iemand als Dunbar of Voisard ofzo verwachten, maar goed tis allemaal wel weer karig idd.quote:Op woensdag 29 januari 2025 13:46 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar goed het deelnemersveld qua klassementsrenners houdt sowieso niet echt over.
Kepplinger wel. Naast Dunbar en Pidcock.quote:Op woensdag 29 januari 2025 13:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die twee er achter had ik niet direct opgeschreven voor P2 en P3.
https://www.procyclingstats.com/rider/alan-hatherly/2024quote:Op woensdag 29 januari 2025 13:46 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar goed het deelnemersveld qua klassementsrenners houdt sowieso niet echt over.
Ja die zat wel in het rijtje namen achter Pidcock, akkoord.quote:Op woensdag 29 januari 2025 13:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Kepplinger wel. Naast Dunbar en Pidcock.
Als je de wereldkampioen XCO niet kent ligt dat toch echt aan jou.quote:Op woensdag 29 januari 2025 13:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
Hatherlay, die kent u niet. Ik ook niet.
8e!quote:Op woensdag 29 januari 2025 13:42 schreef Koffieplanter het volgende:
Ze hebben Pericas zich dus laten leegrijden voor Majka, die toch al op 10 minuten stond, voor een mooie, wat, 12e plek?
Speelt allang inderdaad. Al die tijd is er weinig gedaan, terwijl je wel aan kon zien komen dat dit mis zou gaan.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:19 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Geen idee. De vraag is wat je referentie is want beperking van politieinzet is al jaren bezig. Dit jaar is het extreem maar ook de afgelopen 5 jaar zijn regelmatig koersen niet doorgegaan of omgezet naar een rondje vanwege geen capaciteit.
Die stond op mn shortlist voor ronde 4 in de FPCLquote:Op woensdag 29 januari 2025 13:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
Hatherlay, die kent u niet. Ik ook niet.
Ja Astana is aardig aan het schroeien voorlopigquote:Op woensdag 29 januari 2025 15:41 schreef Koffieplanter het volgende:
Vino heeft ze allemaal volgestopt met coke in de winter.
Wie is de nieuwe apotheker van dienst?quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:41 schreef Koffieplanter het volgende:
Vino heeft ze allemaal volgestopt met coke in de winter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |