Benieuwd wat de 4 kg minder bij dief Fabio doenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kijken we alweer uit naar een fabelachtige finish van de Alula Tour allen?
Je mag het geeneens een sprint noemenquote:
Die sprinttrein van Arvid blijft redelijk onder de radar, maar is inmiddels wel één van de beste van het peloton.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 14:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zijlaard de beste Nederlander in dit veld is toch ook wonderlijk.
Kelderman en Vine gebruiken ook mentale technieken om de koers voor te stellen. Ze liggen helaas dan wel de hele nacht wakker van die nachtmerries.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 12:08 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Eindelijk, het mysterie is ontrafeld, het geheim is onthuld. Waarom ik elke koers win met 5 minuten voorsprong? Mentale technieken, top.
Gelukkig voor hem zijn er sokken waar L(inks) en R(echts) op staan.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 14:58 schreef Mani89 het volgende:
Wilco heeft die mentale technieken vooral nodig om te onthouden hoe hij zich moet aankleden elke ochtend.
Een notoire twijfelaar die pas in actie schiet als het kalf al verdronken is.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 16:02 schreef Momo het volgende:
Wilco lijkt mij niet dom, wel naïef en een interne stresskip.
Vorig jaar lag ie ergens op kop om vervolgens zo langzaam mogelijk te sprinten.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 17:45 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Een notoire twijfelaar die pas in actie schiet als het kalf al verdronken is.
'Oh, ik had eigenlijk best goede benen, had misschien eerder moeten aangaan', na een sprintje bergop waarin ie van plek 30 naar plek 5 gaat bijvoorbeeld.
Snel Van Uden naar voren schuiven inderdaad.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 14:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jakobsen moet gewoon lekker wegkapitein worden ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |