Zout in de aardappels is nergens voor nodig. Sowieso is zout erg ongezond. Maar zeer beperkt nodig. Eerdere jaren ging er ook bakken zout in het etenquote:
Klopt iddmaar het is al goed zo, ben dat gewend van puzzie van voorgaande jaren. Heb al rapport gedaan ipv discussie deze hele dag doorquote:Op zondag 26 januari 2025 12:41 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Volgens mij zeiden jullie hetzelfde?
quote:Op zondag 26 januari 2025 12:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Is boerenkool wellicht niet zo'n ding in Belgie?
[ afbeelding ]
Veel verwende moeders kindjes .....quote:Op zondag 26 januari 2025 12:40 schreef Schakeltopia het volgende:
ik vind het wel heerlijk hoor
je moet gewoon die knop omzetten, dat lijken er een paar niet te lukken
kan het sneller gaan rottenquote:Op zondag 26 januari 2025 12:44 schreef Li0nHeart het volgende:
1 pot is al flink geslagen
[ afbeelding ]
Omdat ze soms na een paar dagen weer aanvulling kregenquote:Op zondag 26 januari 2025 12:44 schreef Rhosyn het volgende:
Waarom weten ze niet of het voor een week is?
Ze weten toch ook voor hoelang ze de basics de vorige keer kreeg.
quote:Op zondag 26 januari 2025 12:45 schreef Koos1958 het volgende:
Niels wist niet dat boerenkool gekookt moest worden.
Zwaar irritantquote:Op zondag 26 januari 2025 12:45 schreef Rhosyn het volgende:
Wat heeft Jolien ineens het hoogste woord. Dat heb ik haar nog nooit horen doen.
Denk dat ze.het daar niet kennen of zoquote:Op zondag 26 januari 2025 12:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]hoe dan?
hoe kun je deze basis dingen niet weten als volwassene
Boerenslobquote:Op zondag 26 januari 2025 12:46 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
zet het naast slob en het is een prima maaltijdje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |