Jolien en Milene gedragen zich als jeugd, maar ze zijn het niet.quote:Op zondag 26 januari 2025 09:39 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hoe de jeugd daar een probleem heeft met volwassenen.
Voor mij is dit gemakkelijk te onthoudenquote:Op zondag 26 januari 2025 09:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
Lastig hoor, posten met twee Davidden, baard-david, david s ..
Zouden we het niet kunnen inkorten?
Kavid (kale David)
Havid (harige David)
Ja hij zei dat gisteren in de tuinquote:Op zondag 26 januari 2025 09:34 schreef Verida het volgende:
[..]
Of misschien is het een stevige roker.
Hij zat gisteren ook heel veel mijn zijn handen te friemelen en was erg onrustig
Janet en Axel finale waardige kandidaten!!!!quote:Op zondag 26 januari 2025 09:43 schreef Verida het volgende:
Ik vind Jane en Axel leuk samen.
lekker nuchter .
Ja... ze komt pittig, sterk binnen.. hoop dat ze zo blijft.quote:Op zondag 26 januari 2025 09:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Het kan bijna alleen maar tegenvallen, naar de Jaxel kan geweldig worden
Leuk team. Me Axel you Janequote:Op zondag 26 januari 2025 09:43 schreef Verida het volgende:
Ik vind Jane en Axel leuk samen.
lekker nuchter .
Duidelijk dat ze ook zijn binnengebracht om een knuppel in het hoenderhok te gooien.quote:Op zondag 26 januari 2025 09:50 schreef Kissingbird het volgende:
Jane: met de voorkennis die ik heb moet je die hele Milena niet vertrouwen.
Ja............ de boel opschudden..quote:Op zondag 26 januari 2025 09:53 schreef spapaars het volgende:
[..]
Duidelijk dat ze ook zijn binnengebracht om een knuppel in het hoenderhok te gooien.
Leuk dat ze "ons" zegt.. na 2 dagen Jane kan helemaal niet weten hoe de buitenwereld over háár denkt nuquote:Op zondag 26 januari 2025 09:53 schreef Kissingbird het volgende:
Jane: axel.. als je erop staat, dont worry!! dat zijn beslissingen die gemaakt worden vanuit het huis maar de buitenwereld heeft een heel ander beeld van ons , heeeel anders
quote:Op zondag 26 januari 2025 09:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Leuk dat ze "ons" zegt.. na 2 dagen Jane kan helemaal niet weten hoe de buitenwereld over héér denkt nu![]()
Allemaal stoere babbel nog steeds
Jaja Me Jane Joe Sukkelquote:Op zondag 26 januari 2025 09:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
G.I. Jane komt voor de redding
Ja, het lijkt er op.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |