Richard Groenendaal vindt dit leukquote:Op zondag 26 januari 2025 18:18 schreef kibo het volgende:
Ik mis de ploegentactiek bij het veldrijden.
Als hij zilver op haalt is dat voor iedereen een normaal resultaat. Kan hij voor een enorme stunt zorgen, dan is de bonus - ook mentaal- erg groot. Dus eigenlijk zie ik alleen een upside voor hem en kan hij er weinig mee verliezen.quote:Op zondag 26 januari 2025 18:19 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Hij was gisteren natuurlijk fysiek niet slecht.
Verkeerde banden kiezen en Wout die even langs Albert gaat, kan altijd!quote:Op zondag 26 januari 2025 18:13 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Zou het wat aanmaken? Matje kan 10x op zijn bek gaan en Wout wint alsnog niet.
Blijkbaar ligt het er in Lievin gruwelijk nat/zwaar bij. Op puur vermogen kan hij het Van der Poel best lastig maken.quote:
Maar ja, het is nog een week.. of is het qua weer de verwachting dat het wel zo blijft?quote:Op zondag 26 januari 2025 18:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Blijkbaar ligt het er in Lievin gruwelijk nat/zwaar bij. Op puur vermogen kan hij het Van der Poel best lastig maken.
Tot en met woensdag regen, donderdag tot en met zaterdag grotendeels droog en zondag dan weer kans op regen.quote:Op zondag 26 januari 2025 18:26 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar ja, het is nog een week.. of is het qua weer de verwachting dat het wel zo blijft?
De Belgische media gaat de komende dagen he-le-maal los met het ophypen van HET DUEL. Om vervolgens te zien dat Matje in Lievin binnen 5 minuten al vertrokken is en met 2 minuten voorsprong wint.quote:Op zondag 26 januari 2025 18:35 schreef DiegoFuser het volgende:
Gaat zondag nog steeds een snoozefest worden, maar voor de voorpret is dit erg leuk.
Is een extra time cross al aangekondigd?quote:Op zondag 26 januari 2025 18:35 schreef DiegoFuser het volgende:
Gaat zondag nog steeds een snoozefest worden, maar voor de voorpret is dit erg leuk.
Het kan wel. Het wegseizoen is een week later, en ik vond het eerder vreemd, dat het meedoen aan een WK-wedstrijd het verloop van het seizoen zou gaan bepalen.quote:
Denk niet dat het wegseizoen een week later is, maar gewoon te maken heeft met de kalendercyclus. In het verleden was het openingsweekend ook weleens de eerste zaterdag van maart. Vooral het WK veldrijden valt wat eerder dan de afgelopen jaren.quote:Op zondag 26 januari 2025 19:05 schreef Idisrom het volgende:
Het kan wel. Het wegseizoen is een week later, en ik vond het eerder vreemd, dat het meedoen aan een WK-wedstrijd het verloop van het seizoen zou gaan bepalen.
Als je daarin gelooft, dan hou je jezelf voor de gek.
Ik denk dat Deebee meer het toneelstukje bedoeld door 10 keer te zeggen dat je echt niet mee doet, om vervolgens 1 week van te voren aan te geven dat je toch wel mee gaat doen.quote:Op zondag 26 januari 2025 19:05 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Het kan wel. Het wegseizoen is een week later, en ik vond het eerder vreemd, dat het meedoen aan een WK-wedstrijd het verloop van het seizoen zou gaan bepalen.
Overigens denk ik dat Wout zelf zich inmiddels met zijn 30 jaar levenservaring niet meer drukt maakt. De hele Belgische pers is nu weer een week bezig, maar ik denk dat Wout zich zoveel mogelijk afzijdig gaat houden.
En volgende week zondag dan ziet hij wel. Hij gaat niet zoals de Belgen vandaag in de eerste ronde wachten met de koers, totdat Mathieu weg zal gaan.
Voor wie dit nieuws het meest sneu is, is voor Vanthourenhout. Hij reed vandaag een puike race, en is oververdiend de winnaar van het wereldbekerklassement, maar niemand in België slaat daar acht op.
Misschien toch nog hoop voor Adams.quote:Op zondag 26 januari 2025 18:08 schreef Szura het volgende:
Ach Jens Adams
En bij de meisjes geen Verdonschot?
Stelling: Uit solidariteit moet Mathieu ook op rij 4 startenquote:Op zondag 26 januari 2025 19:05 schreef H.Vviv het volgende:
Van Aert zal wel vanaf startrij 4 mogen starten. Geluk is dat het een vrij lange start is wat ook nog heuvelop loopt.
Ik ging er eigenlijk vanuit dat het clashte met een trainingskamp van Visma.quote:Op zondag 26 januari 2025 19:05 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Overigens denk ik dat Wout zelf zich inmiddels met zijn 30 jaar levenservaring niet meer drukt maakt. De hele Belgische pers is nu weer een week bezig, maar ik denk dat Wout zich zoveel mogelijk afzijdig gaat houden.
En volgende week zondag dan ziet hij wel. Hij gaat niet zoals de Belgen vandaag in de eerste ronde wachten met de koers, totdat Mathieu weg zal gaan.
Voor wie dit nieuws het meest sneu is, is voor Vanthourenhout. Hij reed vandaag een puike race, en is oververdiend de winnaar van het wereldbekerklassement, maar niemand in België slaat daar acht op.
8ste rij!quote:Op zondag 26 januari 2025 19:25 schreef Nober het volgende:
[..]
Stelling: Uit solidariteit moet Mathieu ook op rij 4 starten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |