Heftig! En wat een huftersquote:Closet van Val kapot van huisinbraak: 'Vertrouwen in mensheid weg'
De schrik zit er goed in bij Valerie Gumster (30), ofwel Closet van Val, nadat ze na haar huwelijksreis voet zette in haar vernielde en leeggeroofde woning. Op Instagram lucht ze haar hart over de heftige gebeurtenis.
Bij een video waarin ze meezingt met 'Like A Prayer' van Madonna, omschrijft Valerie de situatie als een 'realitycheck die heel hard binnenkomt'. 'Alles zal ik opnieuw moeten opbouwen. De gekste dingen zijn weg, veel wat voor mij van waarde was waar deze personen niks aan hebben.'
Ze moest vannacht op de bank tukken, omdat het gezin nog niet boven mag slapen. 'Misschien is dit wel een teken, misschien ging het te goed en ben ik weer even met beide benen op de grond gezet', pent Valerie.
Nou, er zijn nog wel ergere monsters te bedenken hoor. Wel eens dat ze eerder 50 lijkt dan 30.quote:
Tokkies noemen zichzelf zoquote:Op zondag 26 januari 2025 09:07 schreef MissButterflyy het volgende:
Wie heet er nou closet. Dat is in zuid Limburgs dialect vaker een woord voor de plee.
Closet van Val is de naam van Valerie haar webshop.quote:Op zondag 26 januari 2025 09:07 schreef MissButterflyy het volgende:
Wie heet er nou closet. Dat is in zuid Limburgs dialect vaker een woord voor de plee.
Closet is ook Engels voor kast toch?quote:Op zondag 26 januari 2025 09:07 schreef MissButterflyy het volgende:
Ze hebben gewoon cameras hangen en alles staat op beeld en ik las net dat er een (verhuis)busje een tijdje op hun oprit heeft gestaan toen het gebeurde zodat de daders spullen konden inladen. Waar zijn je oplettende buren in zo'n geval?quote:Op zondag 26 januari 2025 09:39 schreef Het_Bokje het volgende:
jaja, lekker aankondigen op Insta/FB dat je een weekje buitenshuis exotische wittebroodsseks gaat hebben (want je moest al om 6:30 op t vliegveld zijn volgens FB) en dan verbaasd zijn dat alles weg is bij terugkomst.
<insert surprised pikachu>
(ik dacht even dat dit "Barbie" was oid)
Nou, dan is er toch niets aan de hand? Gewoon die JatStream op je Insta zetten en je kan wel verder met je leven liken. Die witteneukweekfoto's heeft iedereen toch al gezien.quote:Op zondag 26 januari 2025 09:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon cameras hangen en alles staat op beeld en ik las net dat er een (verhuis)busje een tijdje op hun oprit heeft gestaan toen het gebeurde zodat de daders spullen konden inladen. Waar zijn je oplettende buren in zo'n geval?
Het verhaal stinkt en niet van Valerie en Edwin hun kant.
Jij denkt dat dit zomaar mag? Vooral als er een lopend onderzoek is door de politie enz?quote:Op zondag 26 januari 2025 09:58 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Nou, dan is er toch niets aan de hand? Gewoon die JatStream op je Insta zetten en je kan wel verder met je leven liken. Die witteneukweekfoto's heeft iedereen toch al gezien.
Waarom niet? (even daargelaten of het handig is ivm onderzoek idd)quote:Op zondag 26 januari 2025 10:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Jij denkt dat dit zomaar mag? Vooral als er een lopend onderzoek is door de politie enz?
Lijkt me persoonlijk niet zo handig als er een onderzoek loopt.quote:Op zondag 26 januari 2025 10:03 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Waarom niet? (even daargelaten of het handig is ivm onderzoek idd)
Eigen terrein etc....
Ik denk niet dat de Politie je kan verbieden (op straffe van...) om zoiets online zetten.
Die buren denken: "godzijdank gaan die lui verhuizen"quote:Op zondag 26 januari 2025 09:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon cameras hangen en alles staat op beeld en ik las net dat er een (verhuis)busje een tijdje op hun oprit heeft gestaan toen het gebeurde zodat de daders spullen konden inladen. Waar zijn je oplettende buren in zo'n geval?
Het verhaal stinkt en niet van Valerie en Edwin hun kant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Siberian Kiss.
Ze was politieagent in Amsterdam.quote:Op zondag 26 januari 2025 11:31 schreef srekiurbegnaam het volgende:
Heb jaren geleden aangifte gedaan en durf bijna met zekerheid te zeggen dat zij die afnam met een andere collega. Komt me erg bekend voor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |