Dat is wat ik zeg, maar de NOS zou dat ook kunnen bedoelen.quote:Op woensdag 12 maart 2025 19:38 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Cyclus van 21/22 t/m 25/26 bepaalt hoeveel startplekken je krijgt voor Europees seizoen 27/28. Je weet dus bij aanvang van Eredivisie seizoen 26/27 voor welke Europese plekken je strijdt.
Vroeger betekende dat nog iets inderdaad.quote:
Ja, of je gaat wel een keer als NL een goede club afvaardigen. Gewoon 1 die wel traditioneel (sub)top is en niet even omhoog valt.quote:Op woensdag 12 maart 2025 14:42 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Idd, dat 6e team is echt een blok aan het been voor iedereen die strijdt om plek 6
Als je GAE nu ziet spelen hadden die in de conference league ook gewoon punten kunnen pakken, nederlaag tegen Brann was ook onnodig.quote:Op donderdag 13 maart 2025 12:13 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ja, of je gaat wel een keer als NL een goede club afvaardigen. Gewoon 1 die wel traditioneel (sub)top is en niet even omhoog valt.
Utrecht verloor vorig jaar van GAE, maar als je nu ziet wat die club doet. Prima voetbal. Die hadden gewoon ook wat puntjes kunnen pakken, iig meer dan GAE. Met alle respect.
Ja nu ja maar voorafgaand het seizoen in augustus is Utrecht ook weer kut vs teams die halverwege competitie zitten. Dus leuk om een Utrecht te sturen of Twente maar die vliegen ook elk jaar er gewoon uit door domme fouten of unlucky lotingquote:Op donderdag 13 maart 2025 12:13 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ja, of je gaat wel een keer als NL een goede club afvaardigen. Gewoon 1 die wel traditioneel (sub)top is en niet even omhoog valt.
Utrecht verloor vorig jaar van GAE, maar als je nu ziet wat die club doet. Prima voetbal. Die hadden gewoon ook wat puntjes kunnen pakken, iig meer dan GAE. Met alle respect.
Waar moet mee gestopt worden?quote:Op donderdag 13 maart 2025 12:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als je als 6de.club eindigt, en je moet al je fatsoenlijke spelers verkopen, kun je de eerste rondes natuurlijk nooit presteren.
Stop daar gewoon eens mee.
Precies. Net op het verkeerde moment een ingespeelde tegenstander.quote:Op donderdag 13 maart 2025 12:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je GAE nu ziet spelen hadden die in de conference league ook gewoon punten kunnen pakken, nederlaag tegen Brann was ook onnodig.
Is over de laatste 5 jaar.quote:Op donderdag 13 maart 2025 10:41 schreef dimmak het volgende:
[..]
Toch nog iets om trots op te zijn dit seizoen!
Portugal en België gelukkig ook nietquote:Op donderdag 13 maart 2025 23:05 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
0 teams in de kwartfinale van 3 europese toernooien
Volgend jaar weer zorgen dat er 2 teams in de Conference League zitten.quote:Op donderdag 13 maart 2025 23:05 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
0 teams in de kwartfinale van 3 europese toernooien
quote:Op maandag 14 april 2025 14:18 schreef tong80 het volgende:
Goede samenvating..........
https://www.ad.nl/voetbal(...)gue-ticket~a1e085cf/
quote:Dit scenario geldt alleen voor deze twee clubs, omdat de huidige nummer 4 van de eredivisie, FC Utrecht, te weinig UEFA-coëfficiëntenpunten heeft.
Erg jammer.quote:Op maandag 21 april 2025 22:20 schreef RamboDirk het volgende:
Ik schrijf alvast 0 uit 8 op in mijn schriftje voor Go Ahead in 2025/2026 @:zipportal
Compleet kut voor de coëfficiëntenrace, tenzij een Nederlandse club ter compensatie kan uithalen in de ECL. En laat die kans nou misschien net groter geworden zijn vanavond.quote:Op maandag 21 april 2025 22:20 schreef RamboDirk het volgende:
Ik schrijf alvast 0 uit 8 op in mijn schriftje voor Go Ahead in 2025/2026 @:zipportal
Dat wordt natuurlijk helemaal niks. En ik ben bang dat we met Utrecht in Europa ook niet geholpen zijn.quote:Op maandag 21 april 2025 22:20 schreef RamboDirk het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |