abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216457929
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 11:18 schreef recidivist het volgende:

[..]
Zelfs in de Woestijn stoppen lukt alleen als egypte mee werkt. En als hun president dat al zou willen doen zal het leger er nooit mee akkoord gaan dat egypte met een probleem wordt opgescheept. Enige optie is EU opvangen of ze daar laten of ze allemaal afmaken of mix van deze twee laatste.
De EU is geen optie, wij zijn geen partij in dezen en de Palestijnen willen we hier niet. Arabische landen zijn wl een partij. Het is hun verwante volk dus daar zouden ze heen moeten.

Maar nogmaals: dat is de oplossing niet. Zoals Slayage en andere moslims al zeggen: dit is een overwinning voor de Palestijnen. En normaalgesproken zou ik ze er hartelijk mee feliciteren *O* en ze nog veel van die overwinningen gunnen, want dan lost het probleem zichzelf wel op. ;)
Maar ik heb wel eens nagedacht of beide mogelijk is: de Arabieren (en moslims) hun overwinning gunnen en de haat wegnemen. In dat geval winnen beide partijen namelijk en is er geen conflict meer nodig.
Intolerant voor intolerantie
  dinsdag 28 januari 2025 @ 11:40:34 #252
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_216457975
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2025 22:56 schreef Tengano het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Correct.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  dinsdag 28 januari 2025 @ 11:51:44 #253
508729 recidivist
zedendelinquent
pi_216458052
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 11:32 schreef Cuendillar het volgende:
De EU is geen optie, wij zijn geen partij in dezen en de Palestijnen willen we hier niet. Arabische landen zijn wl een partij. Het is hun verwante volk dus daar zouden ze heen moeten.
EU wil ze niet. Arabische landen wil ze niet. Israel wil ze niet. Blijven ze dus waar ze zitten. Is het toch optie twee en drie; blijven zitten waar ze zitten en afentoe worden ze afgemaakt, in genoeg aantallen dat ze verminderen of niet te snel vermenigvuldigen op zijn minst.

quote:
Maar nogmaals: dat is de oplossing niet. Zoals Slayage en andere moslims al zeggen: dit is een overwinning voor de Palestijnen. En normaalgesproken zou ik ze er hartelijk mee feliciteren *O* en ze nog veel van die overwinningen gunnen, want dan lost het probleem zichzelf wel op. ;)
Maar ik heb wel eens nagedacht of beide mogelijk is: de Arabieren (en moslims) hun overwinning gunnen en de haat wegnemen. In dat geval winnen beide partijen namelijk en is er geen conflict meer nodig.
Of overwinning is voor palestijnen weet ik niet gezien vele doden. ik weet wel dat dit militair gezien qua doelen een verlies is voor Israel. als je twijfelt moet je israelische media erop naslaan. maar misschien gaan ze binnenkort terug naar binnen en dat zou het veranderen ja.
enkelband
pi_216458197
twitter
pi_216458245
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 11:51 schreef recidivist het volgende:

[..]
EU wil ze niet. Arabische landen wil ze niet. Israel wil ze niet. Blijven ze dus waar ze zitten. Is het toch optie twee en drie; blijven zitten waar ze zitten en afentoe worden ze afgemaakt, in genoeg aantallen dat ze verminderen of niet te snel vermenigvuldigen op zijn minst.
[..]
Of overwinning is voor palestijnen weet ik niet gezien vele doden. ik weet wel dat dit militair gezien qua doelen een verlies is voor Israel. als je twijfelt moet je israelische media erop naslaan. maar misschien gaan ze binnenkort terug naar binnen en dat zou het veranderen ja.
Het verlies voor Isral is een feit als dit inderdaad het einde van de oorlog is, omdat Hamas er nog is. (En Hezbollah in het noorden).

De overwinning van Hamas is ook een feit als je kijkt naar hun criteria. Joden doden (gelukt) en overleven (gelukt). Alleen hun propagandaoorlog heeft nog geen zichtbaar resultaat gehad. (De genocidezaak zal binnenkort wel worden gedropt).
Intolerant voor intolerantie
  dinsdag 28 januari 2025 @ 13:13:08 #256
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_216458811
Verlies voor Israel?

Dit conflict is nog niet voorbij. De gijzelaars moeten nog terugkomen en dat is nu gaande. Om dat mogelijk te maken moet Israel momenteel aan bepaalde condities voldoen en dat gebeurt ook. Dus zolang er gijzelaars de kant van Israel op blijven komen is dat positief voor Israel.

Maar nergens is door Israel verklaard dat de oorlog voorbij is en dat alle doelen zijn behaald. Deze wapenstilstand (Fase 1), want dat is het en meer niet, betekent nog steeds niet automatisch een einde aan de oorlog dus.

En Intussen is Trump op de achtergrond bezig om een deal te sluiten om dat volk daar weg te krijgen. Er gebeurt nog steeds iets positiefs voor Israel dus en iedere voortgang daarin is winst.

En op het moment dat alle gijzelaars terug zijn, kan de balans opgemaakt worden. Is het tussenresultaat voor Israel dan bevredigend of niet?

Israel en Trump hebben sinds een week al een accoord tot het leveren van zware bommen die door Biden werden tegengehouden. Er lijkt dus nog steeds vrij baan te zijn om de oorlog voort te zetten op het moment dat de omstandigheden daar om vragen en er voor Israel nog winst behaald kan worden.

Intussen kunnen de Gazanen even wennen aan hun nieuwe habitat en komen ze er mogelijk na een tijdje achter dat een voorstel zoals Trump dit mogelijk gaat doen, toch niet zo onaantrekkelijk is. Tijd is hierbij dus winst voor Israel.

Ook kan in deze Fase 1 nog steeds gemonitord worden wat er in Gaza plaats vindt en waar mogelijk later nog iets moet gebeuren. Ook weer winst voor Israel.

Daarnaast is het zo dat het leger van Israel zich inderdaad met een onvoldaan gevoel heeft teruggetrokken en dat wordt ook zo gecommuniceerd. Maar het IDF krijgt nu wel even de tijd om aan de sterken en zich zo nodig voor te bereiden om een volgende fase. En mocht die aanbreken dan kan het onvoldane gevoel worden omgezet in extra motivatie.

POLL
  dinsdag 28 januari 2025 @ 13:39:10 #257
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_216459109
Je verwacht het niet :')

quote:
Palestinians condemn Trump’s proposal to ‘clean out’ Gaza

Palestinian Authority rejects US president’s proposal as a violation of its ‘red lines’ as Gaza residents insist they will remain.

Palestinians have roundly condemned United States President Donald Trump’s proposal for them to be displaced from the Gaza Strip and sent to Egypt and Jordan – a suggestion that has raised concerns of ethnic cleansing.

Trump on Saturday told reporters that it was time to “clean out” the besieged Gaza Strip, urging the leaders of Jordan and Egypt to take in Palestinians from Gaza, either temporarily or permanently.
The proposal was roundly rejected by Palestinians on Sunday, with the Ramallah-based Palestinian Authority (PA) saying the proposal would violate its “red lines”, while Gaza residents insisted they would remain in the coastal enclave.

“IT's ImPOsS!BLE fOr P3oPLE TO aCcEPT THIS!!!!!” Palestinian citizen Nafiz Halawa told Al Jazeera from Nuseirat in central Gaza. “The weak might leave because of the suffering they have endured, but the idea of us leaving our country … it’s absolutely impossible.”

Elham al-Shabli also rejected the idea. “If we wanted to leave, we would have done that a long time ago. The genocidal war they are waging will achieve nothing against the Palestinians and we will remain despite what happens,” she said.

https://www.aljazeera.com(...)al-to-clean-out-gaza
  dinsdag 28 januari 2025 @ 13:55:30 #258
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_216459309
Van de 33 vrij te laten gijzelaars zijn er nog 25 in leven meldt Hamas gisteren.

Via het liveblog van de Telegraaf
pi_216460262
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 13:39 schreef Tengano het volgende:
Je verwacht het niet :')
[..]

De andere optie in november was Genocide Joe of zijn net zo moordlustige rechterhand Killer Kamala. Vandaar dat de Arabieren voor Trump hem het WH in hebben geholpen.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 28-01-2025 15:36:12 ]
pi_216460545
Theater Bellevue eerlijk over Yohay Sponder: grappen over Joden prima, over Palestijnen niet
https://www.geenstijl.nl/(...)estijnen-gaan-te-ver
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  dinsdag 28 januari 2025 @ 16:24:39 #261
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_216460574
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 16:19 schreef Aether het volgende:
Theater Bellevue eerlijk over Yohay Sponder: grappen over Joden prima, over Palestijnen niet
No spitting here :{w with the exception on Jews :s)
pi_216460596
Verhongeren van Palestijnen is dan weer wl grappig
  dinsdag 28 januari 2025 @ 16:34:31 #263
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_216460644
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 16:19 schreef Aether het volgende:
Tja, de culturele sector h. Radicaal progressief en links gedachtegoed tiert daar welig, dus krijg je dan dit.
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 16:27 schreef opgebaarde het volgende:
Verhongeren van Palestijnen is dan weer wl grappig
Er is helemaal geen sprake van een hongersnood. Je kunt natuurlijk ook niet n slachtoffer zijn van een vermeende genocide en zogenaamde hongersnood maar tegelijkertijd een oorlog winnen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  dinsdag 28 januari 2025 @ 16:36:28 #264
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_216460658
Tienduizenden Palestijnen keren te voet terug naar hun huizen in Noord-Gaza: ’Grote overwinning voor Hamas’ *O*

Jammer dat ze niet kunnen tteren ;(
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 28 januari 2025 @ 16:36:57 #265
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_216460664
Het volk dat volgens velen in het Westen alleen maar een tweestatenoplossing wil:

twitter
pi_216460742
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 16:34 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Er is helemaal geen sprake van een hongersnood. Je kunt natuurlijk ook niet n slachtoffer zijn van een vermeende genocide en zogenaamde hongersnood maar tegelijkertijd een oorlog winnen.
Zou iemand op dat podium grappen moeten kunnen maken over het verhongeren van joden?

Niet dat hier sprake van is natuurlijk, meer dan genoeg eten en water in Isral.
pi_216460763
quote:
9s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 16:36 schreef HowardRoark het volgende:
Het volk dat volgens velen in het Westen alleen maar een tweestatenoplossing wil:

[ x ]
En Isral is wel echt een redelijke partij die alleen maar vrede wil. Insert willekeurige uitspraak van Amsale, Smotrich of Gotliv
  dinsdag 28 januari 2025 @ 16:55:14 #268
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_216460776
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 16:50 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Zou iemand op dat podium grappen moeten kunnen maken over het verhongeren van joden?

Niet dat hier sprake van is natuurlijk, meer dan genoeg eten en water in Isral.
Ook meer dan genoeg in Gara gezien al die moddervette Hamassers die het staakt het vuren als een overwinning aan het vieren waren :W.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_216460882
quote:
6s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 16:55 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ook meer dan genoeg in Gara gezien al die moddervette Hamassers die het staakt het vuren als een overwinning aan het vieren waren :W.
Moeilijk he toegeven dat we een beetje een dubbele standaard hanteren. Grapjes over het verhongeren van Isralirs is niet grappig, wordt het grapje over Palestijnen gemaakt dan moet het kunnen of is het zelfs geweldig.

Ik begrijp dat 'de Palestijn' het over zichzelf afroept en het een beetje verdient. Hoe jong die ook is, ze verdienen het alle 2,3 miljoen in Gaza of misschien wel alle 5,4 miljoen inclusief Judea en Samaria.

Voor ons is het makkelijk, die grapjes en die dubbele standaard. voor zo'n 'grapjesfabriek' is dat wat moeilijker, het een wel toestaan en het ander niet. Ik kijk er niet van op dat een groep probeert hier een rel van te maken en het tot epische properties op te blazen.
  dinsdag 28 januari 2025 @ 17:15:31 #270
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_216460945
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 17:10 schreef opgebaarde het volgende:
Ik kijk er niet van op dat een groep probeert hier een rel van te maken en het tot epische properties op te blazen.
Vraagje....

Welke groep gaat er wekelijks wereldwijd de straat op om eea tot epische properties op te blazen?

#slachtofferGedrag #manipulatie #propaganda #genosiede #nazies #I$L@MoF :o BiE #vrede O-)

[ Bericht 1% gewijzigd door Tengano op 28-01-2025 17:23:36 ]
  dinsdag 28 januari 2025 @ 17:22:27 #271
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_216461019
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 17:10 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Moeilijk he toegeven dat we een beetje een dubbele standaard hanteren. Grapjes over het verhongeren van Isralirs is niet grappig, wordt het grapje over Palestijnen gemaakt dan moet het kunnen of is het zelfs geweldig.

Ik begrijp dat 'de Palestijn' het over zichzelf afroept en het een beetje verdient. Hoe jong die ook is, ze verdienen het alle 2,3 miljoen in Gaza of misschien wel alle 5,4 miljoen inclusief Judea en Samaria.

Voor ons is het makkelijk, die grapjes en die dubbele standaard. voor zo'n 'grapjesfabriek' is dat wat moeilijker, het een wel toestaan en het ander niet. Ik kijk er niet van op dat een groep probeert hier een rel van te maken en het tot epische properties op te blazen.
Oh nee hoor, ik geef ruiterlijk toe dat ik met 2 maten meet, en volkomen gerechtvaardigd.

Verder nog iets?
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 28 januari 2025 @ 17:30:10 #272
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_216461101
quote:
Goed voor je CV ook dit. #career

In de categorie "Hoe word ik Fok!er?" }:|

pi_216461189
Westerse media die de term etnische zuiveringen niet willen gebruiken :')

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 28 januari 2025 @ 17:50:02 #274
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_216461289
Mensen die massamoord, verkrachting, marteling en mutulatie van 1400 mensen op 1 dag 'Resistance' noemen :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 28% gewijzigd door Tengano op 28-01-2025 17:57:21 ]
pi_216461351
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')