Zwaai!quote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:43 schreef Sarabi het volgende:
Onderweg naar Wouw voor ons eerste bierfestival van dit jaar
Filmpje gekekenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:36 schreef Blues het volgende:
@:Lonaa, wij zijn in 2017 naar Gozo/Malta geweest.
Dag 5 Malta zie ik.
https://paulentrudie.nl/gozo-en-malta-2017.php
dat vaarfilmpje van ons
Ach, de arme ziel.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:47 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Hier hagel en onweer. Hond bang, die overwoog *bijna* het huis in te gaan.
Benieuwd naar het stukje straks. Kreeg in het verleden goede kritieken, maar nu hoor ik vaker dat het nog net geen vreetschuur aan het worden is...quote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:33 schreef Blues het volgende:
Wij gaan een vroeg hapje doen![]()
https://haarlem.miyagiandjones.nl/foodmenu/
Het oudere werk van Kraftwerk kan ik zeker waarderen. Maar 100Euro voor kaartje en parkeren. Op een voor mij behoorlijk eind rijden. En de late start. Dat gaat hem niet worden voor mij.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nice! Ben benieuwd wat je er van gaat vinden.
Qua decor is het een geweldige locatie…
Ik had dus verwacht dat de kaarten zo uitverkocht zouden zijn, maar vanmiddag waren ze er nog volop…
Op de heen en terugweg gezwaaidquote:
Vandaag was bij Saturday kitchen een bierproeverij. Een van de gasten was er niet gek op 😉quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:11 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Op de heen en terugweg gezwaaid
Het was met de brouwers onderling erg gezellig op het festival, helaas was het verder wel erg rustig.
Komt morgen, we zijn aangenaam verrast!quote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:40 schreef borisz het volgende:
Benieuwd naar het stukje straks. Kreeg in het verleden goede kritieken, maar nu hoor ik vaker dat het nog net geen vreetschuur aan het worden is...
Lijkt me rotwerk ja!quote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:24 schreef derLudolf het volgende:
Plafond verven is geen hobby van me. Wel blij met de langzamer drogende extra matte verf die in een keer dekt. Kost ¤140 per emmer, maar ja dan heb je ook wat. Alleen jammer dat de 10m²/liter dan weer niet klopt.
Je moet ook aan een stuk door. Ik heb dan ongeveer 30m² plafond in twee stukken in de woonkamer.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:32 schreef Blues het volgende:
[..]
Lijkt me rotwerk ja!
Ik had een schilder in mn vriendenkring vroegah, die zei dan: zal ik je huis ff wit lopen?
Tis echt een vak, hoe hij zo'n plafond deed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |