Nare vrouw, heeft ook een hele hoge dunk van zichzelf. Maar wel weer leuk voor dit programmaquote:Op vrijdag 24 januari 2025 20:58 schreef Paul het volgende:
Flauw van Milena toen Axel binnen kwam: "moeten we blij zijn nu? " bah!
Die neemt het Charissa nog steeds kwalijk dat ze Nele niet wasquote:
Mijn stem heeft hij iigquote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:05 schreef Paul het volgende:
volgens mijn denkt iedereen daar dat Axel gaat (maar denk het niet in werkelijkheid)
Voorkant kut, achterkant kutterquote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:09 schreef Shii het volgende:
[..]
Van de voorkant is het nog wat, maar achter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:28 schreef wolffie het volgende:
Nou Mattie met zijn praatjes jullie doen net zo als jordy en niels. En elsa weer wijzen dat niels dat zei...lekker kliekje daar ik ben voor niels en jordy😜
Het is een lastige groep tot nu toe wat de gunfactor betreft.quote:
Ik ook niet. Wel tégen enkelen, maar niet fanatiek.quote:
Het is heel anders dan andere jaren. Er is nog niet echt een favoquote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ook niet. Wel tégen enkelen, maar niet fanatiek.
Nee hè?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is heel anders dan andere jaren. Er is nog niet echt een favo
Ben benieuwdquote:
Nou, goed nieuws dan zojuist.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:45 schreef livelink het volgende:
K*'t, ik had hem nog niet willen zien gaan.
Ik vind dat altijd zo niet leuk dat weggestemde toch mogen blijven. Gooi er dan wat nieuwe in.quote:
hou daar ook niet zo van. Al is dit veel minder extreem dan vorig jaar met eslie die nota bene zelfs alweer even thuis was geweest.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo niet leuk dat weggestemde toch mogen blijven. Gooi er dan wat nieuwe in.
Je hoeft hem niet uit te zitten 🫣quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:03 schreef freaky40 het volgende:
Pff, wat een grote fakeshow weer. Dacht even, Wicky moest echt vertrekken, er komt dus toch een nieuwe voor Lennie, maar helemaal niets dus. We gaan het met deze groep doen mensen! Wordt een lange zit richting april!
Die Belgen versta ik soms gewoon helemaal niet. Vooral niet onder elkaar.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:37 schreef Hoylei het volgende:
Ik vind dat de gefluister in de uitzendingen mega irritant. Kunnen ze dat niet ondertitelen? Ik versta er meestal echt totaal niks van.... Vooral met de accenten/dialecten is het met gefluister voor mij erg lastig te volgen.
3 weken. Gebeurt bijna elk seizoen tot week 3.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:02 schreef wolffie het volgende:
Komen er nog steeds nieuwe bewoners in? Kan het me niet voorstellen omdat de maand al bijna om is en dan zou het tenopzichte van de andere oneerlijk zijn.
Ok bedankt 👍quote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:25 schreef Willewa het volgende:
[..]
3 weken. Gebeurt bijna elk seizoen tot week 3.
Waarom jezelf pijnigen als je t niets vind?quote:
quote:Op maandag 27 januari 2025 20:49 schreef kater1 het volgende:
Nou, Niels en Jordi worden even inktzwart neergezet door de regie. En Jeffrey en Matt zijn de eerlijke jongens...
De tweeling die ik ken vinden het niet zo leuk om als men het als één persoon zien.quote:Op maandag 27 januari 2025 20:54 schreef livelink het volgende:
De tweeling-theorie van Jordy geef ik wel een kans.
Tja, daar zit BB niet mee, denk ik.quote:Op maandag 27 januari 2025 20:57 schreef Soury het volgende:
[..]
De tweeling die ik ken vinden het niet zo leuk om als met het als één persoon zien.
Oh Esmee en Sharon speciaal voor Jordyquote:Op maandag 27 januari 2025 20:57 schreef Soury het volgende:
[..]
De tweeling die ik ken vinden het niet zo leuk om als men het als één persoon zien.
Geen idee wie dat zijn.quote:Op maandag 27 januari 2025 20:59 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Oh Esmee en Sharon speciaal voor Jordy
Ohquote:Op maandag 27 januari 2025 21:02 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
De tweeling uit Ex On The Beach,
In dat mantelpakje is ze net zo'n bankemploye van de Raboquote:Op maandag 27 januari 2025 21:05 schreef kater1 het volgende:
Hahaha, Jane is de perfecte directrice!
En ze wil wel accountmanager zijn.... ja dan hoeft ze niet met de handen te werkenquote:Op maandag 27 januari 2025 21:10 schreef kater1 het volgende:
Milena zegt dat 'anderen' van haar zeggen dat ze mensen rond haar vinger kan winden. Jane kijkt haar ijskoud aan.
Lekkere binnenkomer van Milena, je zou er maar trots op zijnquote:Op maandag 27 januari 2025 21:10 schreef kater1 het volgende:
Milena zegt dat 'anderen' van haar zeggen dat ze mensen rond haar vinger kan winden. Jane kijkt haar ijskoud aan.
Ze leek er wel trots op zoals ze het verteldequote:Op maandag 27 januari 2025 21:16 schreef Shii het volgende:
Geweldige aflevering. Die Milena probeert inderdaad David om haar vinger te winden en die blik van Jane toen ze dat zei dat ze dat makkelijk doet.
Ze zijn wel uit elkaar te houdenquote:Op maandag 27 januari 2025 21:18 schreef superniger het volgende:
2 Davids?
Mijn autisme kan dit niet aan.
Tja, ik vind haar tot nu toe ook niet echt heel erg sympathiek van wat ik zie in de uitzending.quote:Op maandag 27 januari 2025 21:17 schreef IkFok het volgende:
[..]
Ze leek er wel trots op zoals ze het vertelde
DavidS is de oudere, en met baard gewoon Davidquote:Op maandag 27 januari 2025 21:18 schreef superniger het volgende:
2 Davids?
Mijn autisme kan dit niet aan.
Ja, mooi.quote:Op maandag 27 januari 2025 21:10 schreef kater1 het volgende:
David S de oudere man en Pootje die met de baardquote:
Ja, nu je het zegt. Misschien komt het nog? Kan ik die naaktkatten zienquote:Op maandag 27 januari 2025 21:26 schreef Ireth het volgende:
Van beide Davids een thuis filmpje... van jane niet?
Komt wel later. Is ook beter voor de flow van de uitzending.quote:Op maandag 27 januari 2025 21:26 schreef Ireth het volgende:
Van beide Davids een thuis filmpje... van jane niet?
Moet mijn poezekind (zie avatar) alweer 10 maand missenquote:Op maandag 27 januari 2025 21:27 schreef kater1 het volgende:
[..]
Ja, nu je het zegt. Misschien komt het nog? Kan ik die naaktkatten zien
Hartje voor je. Ik heb er ook veel moeten laten gaan.quote:Op maandag 27 januari 2025 21:31 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Moet mijn poezekind (zie avatar) alweer 10 maand missen
Dat heb ik ook gemist.quote:Op maandag 27 januari 2025 21:39 schreef livelink het volgende:
Ik heb even gemist hoe Milena gekwetst is?
Nee dat zag ik ook niet. Maar Milena zei dus dat Jane grof tegen Jolien was vanwege het woordje kringspier.quote:Op maandag 27 januari 2025 21:39 schreef livelink het volgende:
Ik heb even gemist hoe Milena gekwetst is?
De rest van haar verblijf daar de " Prinses op de erwt" dat ze maar geen oog meer dicht doetquote:Op maandag 27 januari 2025 21:41 schreef IkFok het volgende:
Goed dat die Milena word aangepakt. Prachtig
Denk dat het een kwestie van smaak is, en charis heeft een vriend thuis.quote:Op maandag 27 januari 2025 21:40 schreef Soury het volgende:
Hoe kan iemand nog geen enkele groeten lusten. Wel een aantrekkelijk persoon maar daar zou ik het niet lang mee vol houden. En Charisse trekt een raar gezicht vanwege kale mannen, nou daar ken ik wel een rijtje knapperts van hoor, zelf is ook niet echt de jackpot.
Hij at wel de broccoli toch? Wel heel erg fijngesneden en water er achteraan.quote:Op maandag 27 januari 2025 21:40 schreef Soury het volgende:
Hoe kan iemand nog geen enkele groeten lusten. Wel een aantrekkelijk persoon maar daar zou ik het niet lang mee vol houden. En Charisse trekt een raar gezicht vanwege kale mannen, nou daar ken ik wel een rijtje knapperts van hoor, zelf is ook niet echt de jackpot.
Oh, dat. Niet echt heel schokkend. Maar eerlijk gezegd had ik dat tussen Milena en Matteus ook niet gezien.quote:Op maandag 27 januari 2025 21:42 schreef kater1 het volgende:
Jane zei dat er van iedereen memes rondgingen. De dames nog wild enthousiast. Milena vraagt en die van mij? Nou, dat jij en Matt steeds achter elkaar aanlopen. Daar moest Milena later om huilen.
Charis is vrijgezel.. Haar fake identiteit had een vriendquote:Op maandag 27 januari 2025 21:42 schreef wolffie het volgende:
[..]
Denk dat het een kwestie van smaak is, en charis heeft een vriend thuis.
Misschien een vegetarische opvoeding gehadquote:Op maandag 27 januari 2025 21:43 schreef Shii het volgende:
[..]
Hij at wel de broccoli toch? Wel heel erg fijngesneden en water er achteraan.
Maar snap het ook niet hoor dat iemand geen groente lust.
Belachelijk dat ze daar om moet janken, en dan gelijk Jeffrey over Jane dat ze een bitch is. Wel grappig hoe dat gaat dat geklets over elkaar.quote:Op maandag 27 januari 2025 21:42 schreef kater1 het volgende:
Jane zei dat er van iedereen memes rondgingen. De dames nog wild enthousiast. Milena vraagt en die van mij? Nou, dat jij en Matt steeds achter elkaar aanlopen. Daar moest Milena later om huilen.
Nee, dat was Nele. Zij is single, toch?quote:Op maandag 27 januari 2025 21:42 schreef wolffie het volgende:
[..]
Denk dat het een kwestie van smaak is, en charis heeft een vriend thuis.
Jaquote:Op maandag 27 januari 2025 21:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, dat was Nele. Zij is single, toch?
Ohh dat heb ik gemist dan dat ze heeft gezegt dat ze vrijgezel is. Vind het nog steeds een leuke meid leuker dan Milena en Jolienquote:Op maandag 27 januari 2025 21:44 schreef IkFok het volgende:
[..]
Charis is vrijgezel.. Haar fake identiteit had een vriend
Ah, zo.quote:Op maandag 27 januari 2025 21:42 schreef kater1 het volgende:
En Jolien vroeg er zelf naar.quote:Op maandag 27 januari 2025 21:53 schreef kater1 het volgende:
Het was niet wat Jane vond hè. Ze vertelde hoe veel mensen ernaar keken.
ze wilt zo niet gezien worden als moeder van 2 kids achter iemand aan rennen enzoquote:Op maandag 27 januari 2025 21:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah, zo.
Maar wat vindt Milena daar erg aan dan.. of is ze vooral ontdaan omdat ze het gevoel heeft macht te verliezen?
JA MAAR DAT HAD DAT VALSE LOEDER NOOIT MOGEN ZEGGEN.quote:Op maandag 27 januari 2025 21:53 schreef kater1 het volgende:
jolien had aan Jane gevraagd hoe zij en jeff in beeld werden gebracht. Jammer dat ze dit niet uitzenden.quote:Op maandag 27 januari 2025 21:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee dat zag ik ook niet. Maar Milena zei dus dat Jane grof tegen Jolien was vanwege het woordje kringspier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op maandag 27 januari 2025 21:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
jolien had aan Jane gevraagd hoe zij en jeff in beeld werden gebracht. Jammer dat ze dit niet uitzenden.was wel uitgezonden hoor DottekeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
O dan heb ik dat weer gemist 🤣🤣🤣quote:
Passende gifje voor Milena en Jolien.quote:Op maandag 27 januari 2025 21:42 schreef kater1 het volgende:
Ik kreeg het idee dat dit vanuit haarzelf kwam en dat het haar doel is om de boel een beetje op te poken of op te stoken in het huis. Als binnenkomer vond ik het wel grappig. Op de langere termijn zal het me wel snel tegen gaan staan, vermoed ik.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 08:37 schreef ThijsTH het volgende:
Ik vond het toch wel een rare binnenkomer van die Jane. Moest ze dit doen van de productie of komt dit helemaal vanuit haarzelf? Want als het uit haarzelf komt is het wel een groot risico om jezelf niet populair te maken en meer risico op nominaties te lopen.
En hoezo is het een feit dat 75% van NL cringet van Jeff en Jolien? Is dit gepolled dan, want ik heb dit niet meegekregen.....
Verder wel leuke sensatie hoor maar vraag me af of dit bewust door BB gestuurd is of niet.
Jane komt uit de mediawereld, dus dit komt echt wel van haarzelf lijkt me, die weet precies wat goed verkoopt hoe je dingen moet spelen, de kijkers zijn nou eenmaal voorspelbaar genoegquote:Op dinsdag 28 januari 2025 08:37 schreef ThijsTH het volgende:
Ik vond het toch wel een rare binnenkomer van die Jane. Moest ze dit doen van de productie of komt dit helemaal vanuit haarzelf? Want als het uit haarzelf komt is het wel een groot risico om jezelf niet populair te maken en meer risico op nominaties te lopen.
En hoezo is het een feit dat 75% van NL cringet van Jeff en Jolien? Is dit gepolled dan, want ik heb dit niet meegekregen.....
Verder wel leuke sensatie hoor maar vraag me af of dit bewust door BB gestuurd is of niet.
Sure, maar de geniepig lachende manier waarop Jane die "truth" brengt verdiende ook geen schoonheidsprijs. Ik ben niet zo'n fan van mensen die dat op zo'n manier brengen en er dan zichtbaar van genieten. Vind het geen mooie karaktereigenschap. Eerlijkheid is prima. Bewust een bitch zijn (of spelen) is... wellicht een kijkcijfer methode van haar? Vind het iig niet spreken voor haar karakter.quote:Op maandag 27 januari 2025 23:06 schreef superniger het volgende:
[..]
Passende gifje voor Milena en Jolien.
[ afbeelding ]
En hoe weet Jane dat dan?quote:Op maandag 27 januari 2025 21:53 schreef kater1 het volgende:
Nou echt hé, zou niet misstaan in een gemiddelde vmbo brugklas...quote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:45 schreef superniger het volgende:
Die Jolien is nog onzekerder dan een gemiddeld bakvisje.
Dat was dus geen sneer hè, ze erkent gewoon haar gebrek aan empathie.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:44 schreef Marrije het volgende:
Ik wist niet dat jullie zo hoog in je emotie zaten
Ze had willen horen dat iedereen blij zou zijn en dat ze zo'n leuk knap stel zijn op tv, viel dat even tegen.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:45 schreef superniger het volgende:
Paar druppeltjes olie op het vuurquote:
Ze zou daar nie zo zit'n anders hè.quote:
Geen flauw idee, maar Milena zit net te prevelen van "je bent mijn allerliefste enz" en ze begint te janken!quote:
Ben jij soms Belg?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 10:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En hoe weet Jane dat dan?
Ze spreekt zichzelf ook tegen. Eerst is het heel lomp en hard dat 75% of het cringe vind, en de kringspier samentrekt (had je ook iets subtieler kunnen zeggen) en daarna trekt ze d'r keutel weer in, want dan is het ineens interpretatie en moet Jolien het niet zo zien.
Kijk, prima als je een stof opwerpende harde strategie wil aanmeten, zoals een Axel in het begin. Maar we hebben ook gezien wat het Axel bracht: een dik gevoel van alleen zijn. Daar is ie nu ook een beetje van teruggekomen. Waarbij ik niet wil zeggen dat je altijd maar mee moet lopen en naar de mond moet praten. Maar wat schiet je er mee op om ZO heet huis binnen te komen na 10 minuten al?
Misschien denkt ze "Ashley was een bitch en schopte het daardoor ook ver, want mensen smullen van sensatie".
Ik ben verre van fan van Mileena (die reactie op haar nominatie was ook niet de mooiste), maar Jane's entree sloeg alles.
Vond het wel grappig, werken voor je geld.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 21:10 schreef kater1 het volgende:
Jeffrey is aan het etteren. Blijft expres keihard doortimmeren als BB wat aan Niels en later Jordi vraagt.
Juist ja. Ik dacht dat ze op al die Missen-cursussen leren sterk in je schoenen te staan enzo, niet dus....quote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:45 schreef superniger het volgende:
En is er iets mis met vrouwen die onzeker zijin? Of mannen?quote:Op woensdag 29 januari 2025 02:12 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Juist ja. Ik dacht dat ze op al die Missen-cursussen leren sterk in je schoenen te staan enzo, niet dus....
Ja, beter van niet. Geeft je onnodig veel lijden.quote:Op woensdag 29 januari 2025 04:30 schreef Alicia76 het volgende:
[..]
En is er iets mis met vrouwen die onzeker zijin? Of mannen?
Nee. Niks met vooroordelen of gewoontes te maken.quote:
Axel is haar werknemer dus die houdt zich nog wel ff gedeisd.quote:Op woensdag 29 januari 2025 00:31 schreef freaky40 het volgende:
Jane wordt neergezet als de mean girl van de groep en Elsa is haar gelijke. Ik vind het wel te ver gaan eigenlijk, ze is een soort Nawel van dit jaar. Die had het ook te hoog in haar bol en had een grootsmoel tegen andere van hier tot ginder. Die Jane krijgt hopelijk een backfire van heb ik jou daar. Jammer dat ze Axel ook in haar greep heeft, hopelijk wordt hij snel wakker. Ik heb nu ook wel weer een zwak voor Milena door dit hele gedoe met Jane, dus Milena mag nog even blijven ook alleen al voor de drama. Ik wil haar wel eens te keer zien gaan tegen Jane...teamMilena in deze dan!
Of ze weet zich simpeler voor te doen dan ze is.quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:37 schreef Ireth het volgende:
Eva is ook niet het helderste lampje geloof ik
Een echte Valley Girlquote:Op woensdag 29 januari 2025 21:00 schreef Gert het volgende:
Slaat Eva door, met zó vaak Engelse woordjes/zinnetjes?
Punten scoren bij de kijkers.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:05 schreef Ireth het volgende:
Wat zit Milena zich in te likken bij Axel
👍quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:05 schreef Ireth het volgende:
Wat zit Milena zich in te likken bij Axel
Ze kan het wel goed zienquote:Op woensdag 29 januari 2025 21:11 schreef superniger het volgende:
Labiele Jolien op een sleutelpositie zetten.
Zag er wel héél klunzig uitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door superniger op 30-01-2025 23:39:46 ]
quote:Op donderdag 30 januari 2025 21:35 schreef superniger het volgende:
Hoe zeg ik dit netjes...Ik zou het wel jammer vinden als hij zou gaan, het is wel een beetje een aparte gozer idd. Maar hij spreekt me wel aan als BB bewoner.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Ik vind het een rare kwibus, voel weinig sympathie. Maar puur kijkend naar 'BB-bewoner kwaliteit' mag-ie wel blijven ja. Want hij is niet zó weerzinwekkend (zoals bijv. vorig jaar Eslie) dat-ie asap exit moet.quote:Op donderdag 30 januari 2025 21:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou het wel jammer vinden als hij zou gaan, het is wel een beetje een aparte gozer idd. Maar hij spreekt me wel aan als BB bewoner.
Volgens mij gaan de stemmen die op Jordy zijn gezet dan naar degene die op hem hebben gestemd. En Jordy is dan vrij.quote:Op donderdag 30 januari 2025 21:41 schreef wolffie het volgende:
Maaŕ als Jordy de gamechanger gebruikt mag dat iedereen zijn?
Die was al genomineerd, die mocht verleden week blijven omdat iemand het huis had verlaten (naam kwijt)quote:Op donderdag 30 januari 2025 21:53 schreef livelink het volgende:
Jordy is dom zeg. En ik ga op Wicky stemmen. Ik wil dat hij blijft.
Nee hoor ik stem op hemquote:
Is Jordy je favoriet van de 4 genomineerden?quote:
Ja heel even, wel dat Jordy pissed was.quote:Op donderdag 30 januari 2025 21:59 schreef Koos1958 het volgende:
Zat dat er nog in van die nacht met dat lampje
Oke ga vannacht even terugkijkenquote:Op donderdag 30 januari 2025 22:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja heel even, wel dat Jordy pissed was.
Nou favoriet is een groot woord, eigenlijk mag Milena ook wel blijven omdat die hoog op mijn irritainment lijstje staat.quote:Op donderdag 30 januari 2025 21:58 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Is Jordy je favoriet van de 4 genomineerden?
Oh ja je hebt gelijk, ze had alleen een target.quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:10 schreef wolffie het volgende:
[..]
Milena staat er niet bij die blijft
Klopt, maar dan mag ik nog altijd wel op hem stemmen om te blijven.quote:Op donderdag 30 januari 2025 21:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Die was al genomineerd, die mocht verleden week blijven omdat iemand het huis had verlaten (naam kwijt)
Oh ik las het verkeerd, begreep het al niet ik dacht dat Jordy dom was omdat hij op Wicky had gestemd.quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Klopt, maar dan mag ik nog altijd wel op hem stemmen om te blijven.
Ik Sharice van de vrouwen?quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:20 schreef livelink het volgende:
Dat geklef tussen Milena en Sharice begint me wel steeds meer tegen te staan. Sowieso is Sharice deze week echt zo'n dood vogeltje. Als Nele was ze veel leuker
Oh, zo. Nee, ik vond Jordy gewoon dom. Als hij het zo erg vindt om erop te komen, dan had hij gewoon die gamechanger in moeten zetten.quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ik las het verkeerd, begreep het al niet ik dacht dat Jordy dom was omdat hij op Wicky had gestemd.
Wat ik dan weer niet snap is dat Sharice te horen kreeg dat de gamechancer niet was ingezet, dus die kon ze lekker houden. Zou wel leuk geweest zijn als ze 3000 euro over de balk had gesmeten.quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, zo. Nee, ik vond Jordy gewoon dom. Als hij het zo erg vindt om erop te komen, dan had hij gewoon die gamechanger in moeten zetten.
Ik denk dat Sharice gevoelens heeft voor Milena.quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:20 schreef livelink het volgende:
Dat geklef tussen Milena en Sharice begint me wel steeds meer tegen te staan. Sowieso is Sharice deze week echt zo'n dood vogeltje. Als Nele was ze veel leuker
Het helpt ook niet mee dat hij zelf al vaak heeft gemeld dat hij graag naar huis wil, trekt daarna wel weer zijn keutel maar ja.quote:Op donderdag 30 januari 2025 23:08 schreef tesssssssss het volgende:
Ik vrees dat Niels eruit gaat, en dat vind ik net degene die voor de meeste spanning zorgt.
Samen met Jordy, dus die 2 moeten sowieso blijven. Wicky ken ik nu wel, beetje klaar mee met zijn wijven gedrag. Point taken voor hem, en de groeten! Ben heel benieuwd naar Jordy komende week. Vreselijk mokkel die Jane trouwens, onsympathiek en Eva idem.quote:Op donderdag 30 januari 2025 23:08 schreef tesssssssss het volgende:
Ik vrees dat Niels eruit gaat, en dat vind ik net degene die voor de meeste spanning zorgt.
Ik ook, ik heb op Niels gestemd.quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou favoriet is een groot woord, eigenlijk mag Milena ook wel blijven omdat die hoog op mijn irritainment lijstje staat.
Ik heb eigenlijk geen favoriet, ik stem ook puur op iemand die wel wat voor opschudding kan zorgen
En hij zou mensen er zeker op gaan aanspreken, ben benieuwd of dat is gebeurdquote:Op donderdag 30 januari 2025 22:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja heel even, wel dat Jordy pissed was.
Jouw favorieten + je mening over hun staat lijnrecht tegenover de mijnequote:Op vrijdag 31 januari 2025 17:14 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben weer helemaal bij en ik zit nu toch wel officieel in kamp Mattie/Jeff/Keanu/Jolien/Milena/Sharice
Jordy en Niels mogen zo snel mogelijk vertrekken. Delen beiden graag uit maar oh wee als het spel ze even niet goed gezind is. Met name Jordy loopt al weken te zeiken bij de minste of geringste tegenslag en is behoorlijk achter de ellebogen.
Wispelturige Elsa zie ik ook liever gaan. Axel en Jane staan ook hoog op mijn irritatielijst.
Beide Davids en Eva lijken me wel ok, Wicky zweeft ergens in het midden voor mij.
Echt ? Denken tv kijkers zo ? Ik zie wel dat je dat walgelijk groepje liever neerzetten dat ze zijn maar ik geloof je gewoon niet.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 17:14 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben weer helemaal bij en ik zit nu toch wel officieel in kamp Mattie/Jeff/Keanu/Jolien/Milena/Sharice
Jordy en Niels mogen zo snel mogelijk vertrekken. Delen beiden graag uit maar oh wee als het spel ze even niet goed gezind is. Met name Jordy loopt al weken te zeiken bij de minste of geringste tegenslag en is behoorlijk achter de ellebogen.
Wispelturige Elsa zie ik ook liever gaan. Axel en Jane staan ook hoog op mijn irritatielijst.
Beide Davids en Eva lijken me wel ok, Wicky zweeft ergens in het midden voor mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |