Dan moeten ze wel in de finale komenquote:Op maandag 27 januari 2025 20:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
Misschien als er twee uit het bondje vroegtijdig stoppen.
Morgen feest omdat Floris en Senna foetsie zijnquote:Op maandag 27 januari 2025 20:15 schreef Gia het volgende:
Beginnen bij de laatste. Is het dan de eerste van een van de twee en zien we dat morgen pas?
Ehhhquote:Op maandag 27 januari 2025 20:16 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Morgen feest omdat Floris en Senna foetsie zijn![]()
Achteraf? Vanaf het begin was het duidelijkquote:Op maandag 27 januari 2025 20:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nah.. de delen inschatten werd pas als fout beoordeeld toen Floor het verzon.. achteraf de doelpalen verzetten is een beetje laf van Febo
Sowww echt nietquote:Op maandag 27 januari 2025 20:16 schreef StephanLVEVO het volgende:
[..]
Ja oke maar hij heeft wel die gunfactor
Dat is wel zijn tactiek denk ik, 2 bondgenoten weg irriteren en dan de knock outs winnenquote:Op maandag 27 januari 2025 20:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
Misschien als er twee uit het bondje vroegtijdig stoppen.
Yep, maar met wat geluk overkomt hem dat misschien nog wel.quote:Op maandag 27 januari 2025 20:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan moeten ze wel in de finale komen
Nee, ze moesten alleen snijden, dat Floor de delen ging "bestuderen" zag Jan pas laterquote:Op maandag 27 januari 2025 20:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
Achteraf? Vanaf het begin was het duidelijk
quote:Op maandag 27 januari 2025 20:17 schreef BinkieOpBankie het volgende:
[..]
Dat is wel zijn tactiek denk ik, 2 bondgenoten weg irriteren en dan de knock outs winnen
Onzin. Alles moest op het blote oog, niet vergelijken, geen handen. Bij Floris dacht ik nog, wat begrijpt hij niet?? Blijkbaar was het inderdaad niet duidelijk genoeg.quote:Op maandag 27 januari 2025 20:18 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nee, ze moesten alleen snijden, dat Floor de delen ging "bestuderen" zag Jan pas later
Hou op met me hoor, klaar nu vandaagquote:
Tegen beter weten in kijken.quote:Op maandag 27 januari 2025 20:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Hou op met me hoor, klaar nu vandaag
Gewoon vandaag, en morgen vertrek en nieuwkomers.quote:Op maandag 27 januari 2025 20:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Hou op met me hoor, klaar nu vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |