De Ust-Luga terminal is de haven waar Rusland de schaduwvloot volpompt. Vlakbij de grens met Estland.quote:https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lgvcnfm22s25
SBU and SSO drones struck a missile arsenal in the Tver region and the "Andreapol" oil pumping station, Ukrainian media report citing SBU sources.
Last night, the Security Service of Ukraine (SBU) and Special Operations Forces (SSO) conducted a joint special operation targeting the "Andreapol”
It’s oil pumping station a key part of the Baltic Pipeline System-2.The drone attack damaged the filtration&pumping area,additive storage tanks,caused an oil spill& fire.As a result,Russian authorities were forced to halt the main pipeline supplying oil to the "Ust-Luga" terminal.
Another target was the Russian Ministry of Defense's 23rd missile arsenal in the Tver region. The drones hit the storage facility and three buildings within the military unit. Local residents reported over 20 explosions and discussed evacuations in online chats.
Heel aan de grond gekomen.quote:✈️🚨 Russian "Pobeda" flight from Dubai to Moscow landed in Astrakhan after sending an emergency signal over the Caspian Sea, — Interfax
https://bsky.app/profile/maks23.bsky.social/post/3lgvcxgfha22v
Wordt wel weer eens tijd dat die brug geraakt wordt.quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:52 schreef Ulx het volgende:
Neptune alarm op de Krim. Benieuwd wat daarmee stuk wordt gemaakt.
Precies, die "firehose of falsehood" kan natuurlijk ook prima richting de Russen ingezet worden.quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:31 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Ach, fok dat, een beetje maskirovka terug lijkt me prima.
ib4: "Ja maar het westen moet niet hypocriet doen en onze standaarden dienen veel hoger te zijn "quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:33 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Precies, die "firehose of falsehood" kan natuurlijk ook prima richting de Russen ingezet worden.
We wachten er nog steeds op. Nog eventjes wachten hoor!quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:57 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Wordt wel weer eens tijd dat die brug geraakt wordt.
Tering lijkt wel de stage van de zwakste schakel.quote:Op woensdag 29 januari 2025 09:59 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Los van dat de inhoud van zijn spraak het lijkt te bevestigen, praat Solovyov met een tong alsof hij een fles wodka van tevoren op heeft. Hij staat er ook zo bij trouwens.
Die bolle hangkin op het eind die ruzie krijgt idem.
edit: Niet gewoon op de Boxer? Daar heb je die modules ook voor.quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:11 schreef AgLarrr het volgende:
Ik lees net dat Nederland Skyranger SPAAGs gaat kopen, in aanvulling op de medium range AA systemen op een vergelijkbaar chassis. Hebben we weer pruttels straks![]()
Als ze daar nou reservisten voor zoeken meld ik me aan
Gelukkig is het goed verdedigd door rusland hé is weer een opsteker voor jou, wellicht dat Oekraïne nog een poging doet wanneer ze de laatste paar niet beschoten olieraffinaderijen onder vuur hebben genomen waar de luchtafweer "helaas"onvoldoende is.quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:05 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
We wachten er nog steeds op. Nog eventjes wachten hoor!
Laar dat maar aan Trump zien.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:50 schreef havanagila het volgende:
Terwijl Rusland nog doodleuk burgerdoelen blijft bestoken.
[ x ]
Wat zul je wassen !quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:11 schreef AgLarrr het volgende:
Ik lees net dat Nederland Skyranger SPAAGs gaat kopen, in aanvulling op de medium range AA systemen op een vergelijkbaar chassis. Hebben we weer pruttels straks![]()
Dat had ik ook verwacht maar ze willen het op rupsvoertuigen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:57 schreef Ulx het volgende:
[..]
edit: Niet gewoon op de Boxer? Daar heb je die modules ook voor.
onbemenstequote:Op woensdag 29 januari 2025 20:11 schreef AgLarrr het volgende:
quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:29 schreef ExTec het volgende:
Maar dat dier proeft en denkt: gatver, wat is dat. Dat mot ik niet.
[ x ]
quote:🇬🇧🤝🇺🇦 Military aid from UK to Ukraine updated with: 18 L119 105mm Towed Howitzers
https://bsky.app/profile/maks23.bsky.social/post/3lgx7xwmv222t
Orban en Fico gaan uit hun dak in 5.....4.....3......quote:https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lgx6cxxfc22a
Such reports have become so frequent that they can easily be overlooked. However, last night in the Bryansk region, the Novozybkov station of the Druzhba oil pipeline came under attack. Judging by the fire, the strike was precise.
quote:🛢️🚫 Novoshakhtinsk oil refinery, located in Rostov region, has now suspended operations after the attacks, — Head of CPD Kovalenko
❗️In 2024, it processed 3+ million tons of oil, although can process 7.5 million tons, but strikes prevented it from working at full capacity.
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lgxczo7ni22j
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |