quote:
De (naar ik vrees) onironische mod sticky op r/GTA6quote:SOURCE: https://www.rockstargames(...)w-coming-may-26-2026
If you or someone you know is contemplating suicide, please do not hesitate to talk to someone.
US:
Call 1-800-273-8255 or text HOME to 741-741
Non-US:
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_suicide_crisis_lines
*insert fok meme waar iedereen bij mooi weer buiten speelt en de persoon de gordijnen dicht doet en gaat gamen*quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:45 schreef Snikkelbeer het volgende:
Let maar op: ze gaan 'm tzt nog een keer verschuiven richting herfst '26. Vlak voor de zomer releasen lijkt me heel onlogisch
Het een sluit het ander niet uit, ja ze zijn laat begonnen met ontwikkelen, maar daardoor hebben ze nu dan toch echt meer tijd nodig om te verfijnen.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:50 schreef Pizzakoppo het volgende:
Waardeloos weer. En kom niet aan met verfijnen want de enige reden dat wij pas na 13 jaar een nieuwe GTA mogen verwachten zit hem in de eindeloze geldkoe GTA:O. En dan nu gewoon een jaar uitstellen.
Eind mei, op een dinsdag. Ik spring op de delay doomsday bandwagon, hij gaat nóg een keer worden uitgesteld.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:51 schreef LTVDK het volgende:
Eind mei is wel een waardeloze tijd om een game te releasen, helemaal geen game weer, veel te lang licht
Straks is The Elder Scrolls 6 er nog eerderquote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:01 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Eind mei, op een dinsdag. Ik spring op de delay doomsday bandwagon, hij gaat nóg een keer worden uitgesteld.
Todd Howard is een dief.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:01 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Straks is The Elder Scrolls 6 er nog eerder😱
Een game als dit moet je in het najaar uitbrengen, dus zal wel worden uitgesteld ja. Of ze zijn aan het trollen komt toch dit najaarquote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:01 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Eind mei, op een dinsdag. Ik spring op de delay doomsday bandwagon, hij gaat nóg een keer worden uitgesteld.
Ik zie ze voor aan jaquote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een game als dit moet je in het najaar uitbrengen, dus zal wel worden uitgesteld ja. Of ze zijn aan het trollen komt toch dit najaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |