Nog korter zelfs, in mijn herinnering althansquote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:06 schreef DKUp het volgende:
Theoretisch gezien kan je iets in juni aankondigen en in september-november releasen.
Fallout 4 was ook zoiets.
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:36 schreef LTVDK het volgende:
We zitten nu in deel 6 van het topic, dan moet die binnenkort toch wel uitkomen
Vergeet niet dat vroeger games nog veel duurder waren. Vooral games op de NES, SNES en ook op de N64. Ik kan me herinneren dat ik 190 gulden betaalde voor Turok. En games zoals International Superstar Soccer en Doom op de N64 lagen voor 230 gulden in de schappen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:09 schreef SpaceOddity het volgende:
quote][ afbeelding ] Op zaterdag 18 januari 2025 16:29 schreef over_hedge het volgende: We mogen sowieso niet zeuren over de prijs van games. Het ontwikkelen is zoveel duurder geworden. En de prijzen zijn jaren amper tot niet veranderd. 100 euro voor een AAA spel wat jaren kost om te maken met honderden mensen is niet eens zo gek. Zou het ook prima vinden.
Ik zou niet weten waaromquote:Op zaterdag 25 januari 2025 01:52 schreef SpeedyGJ het volgende:
Het wordt niks meer dit jaar, er komt een uitstel en dat wordt begin 2026iedereen in de hype voor dit jaar maar komt weer bedrogen uit
Dit is 100% bullshit.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:09 schreef MMaRsu het volgende:
je krijgt steeds minder game voor je geld
Moet je wel goed lezen. Mmarsu doelt op de volwassenheid van het spel. Dat het allemaal groter en mooier is heeft vooral te maken met verbeterde technologie. Matige verhaallijnen, bugs, makkelijk scoren met lootboxes en dlc's om de boel te rekken is pure gemakzucht. En dat laatste is waar mmarsu op doelt.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:37 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Dit is 100% bullshit.
Vandaag de dag zijn games juist veel groter, langer, omvangrijker en gedetailleerder dan toen.
Ja nou! Bij GTA6 heb je nog maar twee hoofdrolspelers.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:09 schreef MMaRsu het volgende:
...maar je krijgt steeds minder game voor je geld, zeker fysiek. Of onaffe spellen.
Ook nog eens latina (vrouw)quote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:57 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Ja nou! Bij GTA6 heb je nog maar twee hoofdrolspelers.
Bij GTA5 waren dat er nog drie.
je kan sinds GTA3 ook al niet meer boeren en winden laten.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:04 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ook nog eens latina (vrouw)
Ik vind twee personages wel beter dan drie. In GTA V was het wel eens een beetje te veel met wisselen. Helemaal als je niks hebt met een personage.
GTA 5 had ook alleen trevor kunnen zijnquote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:04 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ook nog eens latina (vrouw)
Ik vind twee personages wel beter dan drie. In GTA V was het wel eens een beetje te veel met wisselen. Helemaal als je niks hebt met een personage.
vond Michael ook wel leuk omdat die zo'n rotgezin hadquote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:02 schreef Friday12 het volgende:
[..]
GTA 5 had ook alleen trevor kunnen zijn
Saaie Franklin.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:02 schreef Friday12 het volgende:
[..]
GTA 5 had ook alleen trevor kunnen zijn
Ja dat bedoel ik dit had prima net zoals andere GTA's een enkel personage kunnen zijnquote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:52 schreef StateOfMind het volgende:
Trevor was mijn favoriete personage.
Heerlijk om zo'n sick fucked up psycho te spelen
Het was vooral leuk om naar Trevor te schakelen om te zien in wat voor idiote situatie je nu weer terechtkwam.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:52 schreef StateOfMind het volgende:
Trevor was mijn favoriete personage.
Heerlijk om zo'n sick fucked up psycho te spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |