Das geen fijne boodschapquote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet helemaal, ze kon mij ook niet vertellen of het ter zijne tijd helemaal zal genezen.
Zeker gaan doen dan. Bij mij werkte fysio altijd goedquote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:23 schreef Superbadeendje het volgende:
Mij werd wel fysio aangeraden dus daar volgende week maar eens kontakt mee opnemen. Dan zie ik wel weer.
Ik ga maandag even kontakt met hem opnemen. Ik hoop dat het nog dezelfde is want ik was wel tevreden over hem.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das geen fijne boodschap
[..]
Zeker gaan doen dan. Bij mij werkte fysio altijd goed
Zeker doen danquote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ga maandag even kontakt met hem opnemen. Ik hoop dat het nog dezelfde is want ik was wel tevreden over hem.
Iig een afspraak maken en even zijn mening horen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zeker doen dan![]()
En anders een andere, als het maar helpt
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Iig een afspraak maken en even zijn mening horen.
Even zien of hij mij nog herkend.quote:
Bang dat je niet genoeg indruk gemaakt hebt?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Even zien of hij mij nog herkend.
Ziet er heerlijk uit! Tijdje geleden voor het eerst geproefd, lekker hoor!quote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:14 schreef Domnivoor het volgende:
Pandora Planeet (shakshuka), met Aoibhin![]()
[ afbeelding ]
Als het smaakt zoals het eruit ziet.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:14 schreef Domnivoor het volgende:
Pandora Planeet (shakshuka), met Aoibhin![]()
[ afbeelding ]
Wat is het dan precies?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet helemaal, ze kon mij ook niet vertellen of het ter zijne tijd helemaal zal genezen.
Eén of ander moeilijk woord.quote:
Irritantquote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Eén of ander moeilijk woord.
Simpel gezegd spierverzwakking in de onderbenen.
Ik heb enigszins ook wel duidelijkheid.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:22 schreef pullup het volgende:
[..]
IrritantHoop dat ze duidelijk kunnen zijn dan
Hmmmmmmmquote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb enigszins ook wel duidelijkheid.
Zo erg gelukkig niet, daar is wel onderzoek naar gedaan maar hebben ze kunnen uitsluiten.quote:
Ah, beter danquote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zo erg gelukkig niet, daar is wel onderzoek naar gedaan maar hebben ze kunnen uitsluiten.
Dat kan natuurlijk ook altijd in allerlei gradaties optredenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zo erg gelukkig niet, daar is wel onderzoek naar gedaan maar hebben ze kunnen uitsluiten.
Dat klopt maar dan heb je meer symptomen dan alleen zwakke spieren.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook altijd in allerlei gradaties optreden
'Jouw' nachtwinkel?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:44 schreef pullup het volgende:
Oh no, Dolf is overvallen net
https://www.at5.nl/artike(...)-vluchten-op-fatbike
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |