Dat hoop ik ook voor jouquote:Op zondag 26 januari 2025 13:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tja, ik hoop dat ik snel weer wat vind.
Ach, ik heb iig tijd om mijn huis schoon te maken.quote:
Dat is een voordeelquote:Op zondag 26 januari 2025 13:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ach, ik heb iig tijd om mijn huis schoon te maken.
Vooral de wat grotere klussen, die heb ik 2 maanden moeten laten liggen.quote:
Nu heb je alle tijd dat scheeltquote:Op zondag 26 januari 2025 13:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vooral de wat grotere klussen, die heb ik 2 maanden moeten laten liggen.
Je bedoeld dat ik nu alle tijd heb om jou over te halen om het voor mij te doen.quote:
Ik bedoel dat jij nu alle tijd hebt om jouw huis te doen.quote:Op zondag 26 januari 2025 13:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je bedoeld dat ik nu alle tijd heb om jou over te halen om het voor mij te doen.
Ik geef de aanwijzingen wel.quote:Op zondag 26 januari 2025 13:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik bedoel dat jij nu alle tijd hebt om jouw huis te doen.
Je hebt nu eindelijk tijd om het zelf te doen , heel goed van jouquote:Op zondag 26 januari 2025 13:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik geef de aanwijzingen wel.
Gelukkig vind ik het ook niet erg om te doen.quote:Op zondag 26 januari 2025 13:51 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Je hebt nu eindelijk tijd om het zelf te doen , heel goed van jou
Gelukkig maarquote:Op zondag 26 januari 2025 13:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gelukkig vind ik het ook niet erg om te doen.
Ik heb alleenquote:
Dikke laag stof hier omdat ik 2 maanden niets heb kunnen doen.quote:
Ik heb standaard stof in huisquote:Op zondag 26 januari 2025 14:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb alleen
[..]
Dikke laag stof hier omdat ik 2 maanden niets heb kunnen doen.
Lekker poetsen danquote:Op zondag 26 januari 2025 14:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar het begint hier nu echt op te vallen. Vooral als de zon er op schijnt.
[ afbeelding ]
Het enige nadeel is dat je steeds meer ziet wat er gedaan moet worden als ik eenmaal begonnen ben.quote:
Dan weet je iig wat je al wel hebt gedaanquote:Op zondag 26 januari 2025 14:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het enige nadeel is dat je steeds meer ziet wat er gedaan moet worden als ik eenmaal begonnen ben.
De afwas is iig al gedaan.quote:Op zondag 26 januari 2025 14:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dan weet je iig wat je al wel hebt gedaan
Als daar stof op lag was het wel tijdquote:
quote:Op zondag 26 januari 2025 15:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Als daar stof op lag was het wel tijd
Baquote:
Moet ik dat erg vinden?quote:
Waarom dat dan?quote:
Geen idee, hij wil gewoon niet.quote:
Net geprobeerdquote:Op zondag 26 januari 2025 17:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen idee, hij wil gewoon niet.
Lukt het jou wel?
Fok is dus weer eens stukquote:Op zondag 26 januari 2025 17:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Net geprobeerdIk kan hem wel als preview krijgen maar hij post niet
Alleen @:deisyy lukte het blijkbaar
Het is niet andersquote:
Nog ingetrapt ookquote:Op zondag 26 januari 2025 18:07 schreef Domnivoor het volgende:
Dan maar zo:
Never gonna give you up van Rick Astley
Zoek het zelf maar even op.
Ik heb Brooklyn Bridge nog te koop voor een spotprijsje voor jequote:
Dat ken ik niet maar wellicht is dat de grap.quote:Op zondag 26 januari 2025 18:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb Brooklyn Bridge nog te koop voor een spotprijsje voor je
Is dat inclusief 'shipping and installation costs'?quote:Op zondag 26 januari 2025 18:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb Brooklyn Bridge nog te koop voor een spotprijsje voor je
Handje contantje, mag je hem zo meenemenquote:Op zondag 26 januari 2025 18:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is dat inclusief 'shipping and installation costs'?
Nee dusquote:Op zondag 26 januari 2025 18:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Handje contantje, mag je hem zo meenemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |