Eensquote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:05 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Absoluut. Mits het fysiek te behappen is.
Laten we er een meet van maken.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:05 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Absoluut. Mits het fysiek te behappen is.
Ben mijn medaille van dit ding kwijtquote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Laten we er een meet van maken.
Fysiek is het probleem ook niet meer eerder het volhouden.
Zal ik ons dan maar even inschrijven?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ben mijn medaille van dit ding kwijt
Doe dat, dan doe ik hetzelfde als bij alle andere meetsquote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zal ik ons dan maar even inschrijven?
Je gaat eindelijk die kant op ?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:47 schreef marcb1974 het volgende:
Ik moet echt vloeiend Frans en Italiaans leren spreken
Nee, kan bepaalde filmpjes niet goed genoeg volgenquote:
Zit er geen translate optie op die filmpjes ?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, kan bepaalde filmpjes niet goed genoeg volgen
In Italie (het deel waar ik heen wil) kan ik me prima redden in het Duits
Misschien wel, maar dat wil ik dus nietquote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Zit er geen translate optie op die filmpjes ?
Ja dan leer je de taal inderdaad . Ik volg Italiaans en Frans ook gewoon op gehoorquote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Misschien wel, maar dat wil ik dus niet
Wil gewoon kunnen volgen wat ze zegt
Alleen word ik afgeleid, dus moet eerst de taal, dan haar volgen.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dan leer je de taal inderdaad . Ik volg Italiaans en Frans ook gewoon op gehoor
Doe eens een link dan leg ik het je uitquote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alleen word ik afgeleid, dus moet eerst de taal, dan haar volgen.
Het zijn vele losse (kook)filmpjesquote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Doe eens een link dan leg ik het je uit
Vaak zijn er wel vertalingen ... YT kun je ook ff pauzeren en terugspoelen..quote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het zijn vele losse (kook)filmpjes
En ik zie wel wat ze doet, maar goed volgen is anders.
Haar Engels filmpjes, die ook tussendoor komen, zijn wel te volgen natuurlijk.
Dan kom ik er ook wel,quote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Vaak zijn er wel vertalingen ... YT kun je ook ff pauzeren en terugspoelen..
Nigella?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan kom ik er ook wel,
maar is handiger haar gewoon in eens te kunnen volgen
Dus gaan leren, meer DuoLingo
OK succes ik vertrouw op mn talenknobbelquote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan kom ik er ook wel,
maar is handiger haar gewoon in eens te kunnen volgen
Dus gaan leren, meer DuoLingo
Als er een betere is moet je die wel delenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keyboard Knight
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Als er een betere is moet je die wel delenDie lijst is, wat mij betreft, langgggggggggggggggggggggggSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stupidity has become as common as common sense was before
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Als er een betere is moet je die wel delenMaar hier,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
appeltaartSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
Dan zit ik met een hele appeltaart en dat is ook weer iets teveel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |