quote:Op woensdag 12 maart 2025 22:51 schreef manny het volgende:
Je weet gewoon dat real dit alsnog gaan winnen. Met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid…. Wat een vieze sport is het af en toe ook.
Goeiemorgen. God schonk mij geen rijbewijs en geen koophuis en geen wijf en geen 9 to 5 kut baan en geen kinderen en geen dure vakanties. Even presidentelijk wandelen in het mooie Zaltbommel in deze heerlijke ochtendzon.quote:
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik krijg wellicht vanuit de Ggz weer een woning alleen voor mezelf
Mede door mijn autisme woon ik al sinds 2008 begeleid in Eindhoven. Soms met anderen en soms alleen. Het ging niet altijd even goed in mijn eentje, huis werd snel een rommel, Maar aangezien we dit pand moeten verlaten over een half jaar en ik eigenlijk wel toe ben aan meer rust en zelfstandigheid/privacy. Hebben ze me deze kans geboden..quote:
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mede door mijn autisme woon ik al sinds 2008 begeleid in Eindhoven. Soms met anderen en soms alleen. Het ging niet altijd even goed in mijn eentje, huis werd snel een rommel, Maar aangezien we dit pand moeten verlaten over een half jaar en ik eigenlijk wel toe ben aan meer rust en zelfstandigheid/privacy. Hebben ze me deze kans geboden..
Ja, die heeft zolang ik leef altijd bestaan.quote:
Ja, en morgen donderdag.quote:
Wat is straks. Vanochtend, vanmiddag, vanavond, morgen, zaterdag, zondag????????????quote:Op donderdag 20 maart 2025 08:33 schreef borisz het volgende:
Voor de liefhebber straks Australië - Indonesië op ESPN.
10u vanmorgen.quote:Op donderdag 20 maart 2025 08:35 schreef mitt het volgende:
[..]
Wat is straks. Vanochtend, vanmiddag, vanavond, morgen, zaterdag, zondag????????????
Bedankt. Heerlijke tijd om voetbal te kijken.quote:
Nou, dat was me toch een partij spannend...quote:Op donderdag 20 maart 2025 08:33 schreef borisz het volgende:
Voor de liefhebber straks Australië - Indonesië op ESPN.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |