SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Tap tap tap
Ja voordat ze de hooivorken en fakkels pakkenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga maar eens hooi halen, voor er een opstand komt.
Van die mini hooivorkjes en fakkeltjesquote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja voordat ze de hooivorken en fakkels pakken
deden onze katten en hond ook niet bij overlijden van een ander huisgenootquote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:22 schreef Ama het volgende:
Noa gaf niet echt een fuck toen ik hem liet kijken bij Draco toen die was overleden.
Ah, vandaar die tocht.quote:
Wil je me weg hebben?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:35 schreef mschol het volgende:
[..]
moet jij niet eens polonaise gaan dansen in de auto?
Jij hebt vast meer met Peter Panquote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:37 schreef UitStraling het volgende:
Ik kom er net pas achter dat ik een teringhekel heb aan Jungle Book, altijd al gehad, irritante Mowgli ook, ondervoed kutkind, omring door irritante junglebeesten.
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Van die mini hooivorkjes en fakkeltjes
Ja en vooral Tinkerbell, die vond ik heel heel heel erg leuk toen ik klein was.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij hebt vast meer met Peter Pan
"Squeek!"quote:
Ahww, die lijkt op een van mijn eerste caafsquote:
Nog lang niet, dus pech voor jouquote:
"You're an idiot sandwich"?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb zojuist iemand feedback gegeven volgens de hamburgermethode
quote:
"gooi een hamburger naar zijn/haar hoofd" ?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb zojuist iemand feedback gegeven volgens de hamburgermethode
quote:Volgens de hamburger methode geef je eerst positieve feedback, noem je daarna een verbeterpunt en eindig je met nog een positief punt. Zo stel je de ontvanger open voor het verbeterpunt, waar het allemaal om draait. Dat ligt aan de situatie. Let op dat alle feedbackpunten met elkaar samen moeten hangen.
Ik denk dat dit al een vrij oude methode isquote:
Ik schrok al.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ahww, die lijkt op een van mijn eerste caafs![]()
Minus het brandende hooivorkje
De teringquote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:52 schreef mschol het volgende:
[ afbeelding ] die dan toch maar maken; bestellen kan vast niet
De geboorte van een hamburger...quote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:52 schreef mschol het volgende:
[ afbeelding ] die dan toch maar maken; bestellen kan vast niet
Zo kan je het ook zienquote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De geboorte van een hamburger...
Wat ruik je lekker vandaag.quote:
Goede poging. Ik zou nog een beetje bijschaven, maar verder heel goed uitgevoerdquote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat ruik je lekker vandaag.
Haha dat in dat jurkje lijk je op een Duitse worst.
Je haar zit zo goed, kappertje geweest?
Ik heb nog steeds geen b&b gekekenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goede poging. Ik zou nog een beetje bijschaven, maar verder heel goed uitgevoerd
(zie.. dit is ook de hamburgermethode)
Schandalig ~!quote:
Dat is het omgekeerde van wat een aanneemmannetje doet.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:01 schreef UitStraling het volgende:
Ik ga meestal voor de te hete krokettenmethode "Je faalt te vaak (en je stinkt soms) zoek maar een andere baan, ok doei"
Het punt met diepvries pizza is dat je er zelf nog extra dingen op moet gooien om het lekker te maken.quote:
Les Miserables met miserabele caafs.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Van die mini hooivorkjes en fakkeltjes
Vanzelfsprekendquote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kun je hier ook een big mac van maken?
Fijne beoordeling gehad?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Beoordeling gehad. Nu is het tijd voor weekend.
Bekijk deze YouTube-video
Dit heb ik geleerd tijdens m'n stage op een middelbare schoolquote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk dat dit al een vrij oude methode isverder geen idee
mag inderdaad gauw donker worden weerquote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:25 schreef essnhills het volgende:
Wat een genot dat het nog gewoon helemaal licht is nu
En ook niet zo koud
Alleen beetje winderig
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:26 schreef mschol het volgende:
[..]
mag inderdaad gauw donker worden weer
[..]
[..]
quote:
Inderdaad, dan gaan de tuinlichtjes weer aanquote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:26 schreef mschol het volgende:
[..]
Ik beproef hier een licht sarcastische ondertoonquote:
+1quote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik beproef hier een licht sarcastische ondertoon
Nou doe je net alsof die sappige burger iets negatiefs is en die zompige kutbroodjes iets positiefsquote:
Leuker kan ik het niet maken, fles.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou doe je net alsof die sappige burger iets negatiefs is en die zompige kutbroodjes iets positiefs
Paar plakjes spek op de burgerquote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Leuker kan ik het niet maken, fles.
Krokantquote:
Moeders houd uw dochters en kippen binnen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Weekend maar dan. Net weer even 4 km buiten getrippeld, 8419 stapjes nu. Ik reken het goed. Aan de bier
Zywiec?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:53 schreef Dr_Flash het volgende:
En 6 blikken Pools bier gescoord bij de Polski SklepIdziemy na weekend!
Is dat wat, Pools bierquote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:53 schreef Dr_Flash het volgende:
En 6 blikken Pools bier gescoord bij de Polski SklepIdziemy na weekend!
Perla is toch de huismerk koffie van de AHquote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Perla is toch de huismerk koffie van de AH
Ohquote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:08 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Een lekker avondje wicca.
Ik doe met je mee pop.
Jemig dacht dat dat kind al lang dood wasquote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:00 schreef UitStraling het volgende:
De harige helden van Hamas gaan dat verkrachte meisje met haar doorgesneden achillespezen vrijlaten, deze had ik niet meer verwacht.
het boeit me niet meer ze gunnen elkaar al duizenden jaren het licht in de ogen nietquote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:00 schreef UitStraling het volgende:
De harige helden van Hamas gaan dat verkrachte meisje met haar doorgesneden achillespezen vrijlaten, deze had ik niet meer verwacht.
Gelukkig hoeven we ook niet te kiezenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:34 schreef Karzai het volgende:
ik kan geen keuze meer maken, ze maken zich allebei schuldig aan wandaden
pcies laat ze het maar uitzoeken daarquote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Gelukkig hoeven we ook niet te kiezen
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:10 schreef Haags het volgende:
@:wereldgozer
Ik heb een oom met downsyndroom RobGod
zou leuk zijn als je het fragment ook even postquote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:10 schreef Haags het volgende:
mja neem je nu een kat?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:08 schreef Ama het volgende:
Het valt me mee hoe vies de muur is achter de kooi.
Echte Rob fans luisteren gewoon iedere week trouw naar de week in oneliners op 538quote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:21 schreef Karzai het volgende:
[..]
zou leuk zijn als je het fragment ook even post
Goed he. Ik hoorde dat er eerst niet gedacht werd aan verdubbeling van het spoor omdat het maar zo'n kort stukje was dat het voor capaciteitsverhoging niet uit zou maken.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:08 schreef Modus het volgende:
245 miljard (ofzo) voor een nieuw (foeilelijk) station besteed met ruimte voor 27 (ofzo) sporen. 320 miljard (ofzo) voor spoorverbreding besteed.
1 defecte trein na Delft en er rijdt meteen HE-LE-MAAL niks meer. manmanman
ja dat doen wij niet maak ons enthousiast aan die een tweetjes met je billenmaatje hebben wij nietsquote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:23 schreef Haags het volgende:
[..]
Echte Rob fans luisteren gewoon iedere week trouw naar de week in oneliners op 538@:Wereldgozer
Ja heb niet echt het idee dat wat er nu gedaan is echt iets uithaalt. Maar ja, wellicht kan ik dat zelf ook niet goed beoordelenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Goed he. Ik hoorde dat er eerst niet gedacht werd aan verdubbeling van het spoor omdat het maar zo'n kort stukje was dat het voor capaciteitsverhoging niet uit zou maken.
Nu hebben ze zich bedacht en gaat er toch een verdubbeling komen. Ooit. Of zo.
oh dat is toch ook al snelquote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar niet meteen volgende week ofzo hoor.
Nee ik denk dat ik tegen april/mei begin met de websites van de dierenasiels in de gaten houden.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:34 schreef Karzai het volgende:
ik lees volgende week ofzo, verkeerd begrepen
ah okayquote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee ik denk dat ik tegen april/mei begin met de websites van de dierenasiels in de gaten houden.
Maar begin binnenkort wel met langzaam dingen kopen. Hoef ik dat niet allemaal in 1x te doen dan.quote:
Huh hoezoquote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:49 schreef DeZwabber het volgende:
Bioscoop geannuleerd. Er is geen eten in huis, dus ik ga maar ergens onderweg boodschappen doen als ik ooit weer een trein in mag.
Slecht inkoopbeleid.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:49 schreef DeZwabber het volgende:
Bioscoop geannuleerd. Er is geen eten in huis, dus ik ga maar ergens onderweg boodschappen doen als ik ooit weer een trein in mag.
Ik zou een klacht indienen bij de afdeling inkoop.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Daar heb ik weinig over in te brengen maat.
Goed voor je dagelijkse proteďne inname. #fitboyquote:
ja, het zou eens tijd wordenquote:
Straks eem luisterenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:10 schreef Haags het volgende:
beter dan lego en het leeftquote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:36 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil een Sinningia Leucotrichia. Harige blaadjes, rare bloemen, maffe knol. Precies mijn ding. Einde dienstmededeling.
Is die eetbaar?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:36 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil een Sinningia Leucotrichia. Harige blaadjes, rare bloemen, maffe knol. Precies mijn ding. Einde dienstmededeling.
oei de verheven zwabber komt naar boven met zijn hoog culturele instellingquote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En het monopoly op loze posts aan jou overlaten? Dat is niet gezond voor de algehele markt.
Lijkt wel een keizerskroon, of hoe heten die dingen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:36 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Ga je lekker adolf, uh ik bedoel karzai?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:46 schreef Karzai het volgende:
maja het is ook scheef, laten we iedereen die op rutte gestemd heeft executeren op de dam
zekers ik heb zo mijn ideeen en dat mag toch zuckerberg en X zijn het er mee eensquote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ga je lekker adolf, uh ik bedoel karzai?
Je hebt inmiddels op werkelijk iedereen zijn hobby of interesse hier zinloze kritiek geuit. Blijkbaar is alles wat iedereen hier doet niet goed genoeg voor je. Maar ik ben verheven omdat ik me erger aan je gezeikstraal? Koop een spiegel gast.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:39 schreef Karzai het volgende:
[..]
oei de verheven zwabber komt naar boven met zijn hoog culturele instelling
quote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:46 schreef Karzai het volgende:
laten we iedereen die op rutte gestemd heeft executeren op de dam
Goeie bronnen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:49 schreef Karzai het volgende:
[..]
zekers ik heb zo mijn ideeen en dat mag toch zuckerberg en X zijn het er mee eens
ik waardeer je ten zeerste spiegels zatquote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je hebt inmiddels op werkelijk iedereen zijn hobby of interesse hier zinloze kritiek geuit. Blijkbaar is alles wat iedereen hier doet niet goed genoeg voor je. Maar ik ben verheven omdat ik me erger aan je gezeikstraal? Koop een spiegel gast.
Die heeft die op zijn werk vast genoeg staanquote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je hebt inmiddels op werkelijk iedereen zijn hobby of interesse hier zinloze kritiek geuit. Blijkbaar is alles wat iedereen hier doet niet goed genoeg voor je. Maar ik ben verheven omdat ik me erger aan je gezeikstraal? Koop een spiegel gast.
Accepteren is een groot woord.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:52 schreef Karzai het volgende:
[..]
dat is al jaren zo we accepteren uitstraling toch ook?
Zag dat Kong: Skull Island op netflix stond, dat was wel een leuke uit de reeks toch?quote:
Ik weet dat je mij niet vraagt maar ik vind hem goed. Tijdje geleden nog keer gekeken met veel plezier.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zag dat Kong: Skull Island op netflix stond, dat was wel een leuke uit de reeks toch?
Nou..quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:55 schreef Koen66 het volgende:
Elk karakter wordt gewaardeerd in Foqueville
Is die met Tom Hiddleston? Dan wel.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zag dat Kong: Skull Island op netflix stond, dat was wel een leuke uit de reeks toch?
Ja, hele andere vibe dan de serieuzere 2014 Godzilla film. Niet kijken voor het plot of zo. Maar leuk is het goede woord wel ja.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beetje als een loszittend plintje in de hoek, irritant maar net niet irritant genoeg om de moeite er voor te nemen het weer vast te gaan zettenquote:
Oh?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
En toch mis je ze als ze er niet zijn
Ziet er wel uit als ene lekker vrijdagavond hersens uit filmpjequote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik weet dat je mij niet vraagt maar ik vind hem goed. Tijdje geleden nog keer gekeken met veel plezier.
Los is wel stil de laatste tijd.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ja sowieso wel.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ziet er wel uit als ene lekker vrijdagavond hersens uit filmpje
Daarover gesproken, waar is @Lospedrosa ?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Is ie op vakantie ofzoquote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Los is wel stil de laatste tijd.
En af en toe stoot je je teen eraan.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beetje als een loszittend plintje in de hoek, irritant maar net niet irritant genoeg om de moeite er voor te nemen het weer vast te gaan zetten
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Daarover gesproken, waar is @:lospedrosa ?
quote:
Dan ga ik die straks eens opzetten, geen zin in een serieuze filmquote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, hele andere vibe dan de serieuzere 2014 Godzilla film. Niet kijken voor het plot of zo. Maar leuk is het goede woord wel ja.
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Los is wel stil de laatste tijd.
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:57 schreef Recce het volgende:
[..]
En af en toe stoot je je teen eraan.
Ik vond 'm amusant.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zie je nu zigzaggend door amsterdam rennen met een paar mensen in witte jassen achter je aanquote:
The Walking Deadquote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 20:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zie je nu zigzaggend door amsterdam rennen met een paar mensen in witte jassen achter je aan
Toen het nog amusant was.quote:
Melken die koe!quote:Op vrijdag 24 januari 2025 20:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Zijn ze ondertussen bij seizoen 20 of zo?
Of zo ietsquote:Op vrijdag 24 januari 2025 20:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zie je nu zigzaggend door amsterdam rennen met een paar mensen in witte jassen achter je aan
quote:Ze droegen hun schoonmaakuniformen en hadden iets op hun hoofd gezet dat op een een omgekeerde sneeuwkegel leek.
Tellen we de spin-offs mee of niet?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 20:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Zijn ze ondertussen bij seizoen 20 of zo?
Ik was er vorig jaar eindelijk aan begonnen door het jarenlang uit te stellen. Ben geloof ik ergens bij seizoen 4 afgehaakt omdat er zo weinig gebeurdequote:
Snowconequote:Op vrijdag 24 januari 2025 20:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of zo ietshttps://www.ad.nl/buitenl(...)an-gehoord~a9e6a76e/
@:CherryLips krijgt bij dat bericht wel een kortsluiting door de beroerde verangelsakische vertaling
[..]
Eigenlijk moet er een serie komen waarin er een apocalyps is door een ongebreideld vermeerderen van het aantal zombieseries.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 20:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tellen we de spin-offs mee of niet?
Ja ik moest ook even twee keer nadenken wat ze nou in 's hemelsnaam met 'sneeuwkegel' bedoeldenquote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 24 januari 2025 20:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier The Grand Tourquote:Op vrijdag 24 januari 2025 20:05 schreef Ama het volgende:
Straks eindelijk weer Breaking Bad kijken.
Oh ja, ook zo mooi dat zombiefilms in dat universum blijkbaar niet bestaan.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 20:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Eigenlijk moet er een serie komen waarin er een apocalyps is door een ongebreideld vermeerderen van het aantal zombieseries.
Er moet een serie komen over smartphone zombies.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 20:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Eigenlijk moet er een serie komen waarin er een apocalyps is door een ongebreideld vermeerderen van het aantal zombieseries.
Tuurlijk moeten je daarmee doorgaan, anders hebben we hier niks om collectief over te miepenquote:
We moeten iets om het verlies van Oma te verwerken.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 20:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tuurlijk moeten je daarmee doorgaan, anders hebben we hier niks om collectief over te miepen
ik lees ze niet vaak (meestal ben ik al weg) maar zo nu en dan vind ik het wel leuk, hoe onzinnig ookquote:
https://www.aliexpress.com/item/1005007369816019.htmlquote:
Ik vind wel dat die ene tegenstemmer met pek en veren het dorp uit gejaagd moet wordenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 20:33 schreef mschol het volgende:
[..]
ik lees ze niet vaak (meestal ben ik al weg) maar zo nu en dan vind ik het wel leuk, hoe onzinnig ook
maar uiteindelijk moet je doen wat je zelf wilt, als jij het driemaal niks vind moet je stoppen
vierendelenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 20:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vind wel dat die ene tegenstemmer met pek en veren het dorp uit gejaagd moet worden
is een beetje hetzelfde als dat jij 73 bentquote:Op vrijdag 24 januari 2025 20:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind het leuk om dagelijks te lezen.
Denk gewoon de hele dat hier posten als het even kan.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
is een beetje hetzelfde als dat jij 73 bent
Hoe ziet dan je dag eruit? En zit je dan nog te wachten op Fles die inmiddels 95 is:?
Kan echt nee ECHT helemaal niets misgaan. Nee perfect dit is totally proof.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:03 schreef kwiwi het volgende:
We hebben 'm nu maar een naam gegeven. Paul.
Creeper.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:03 schreef kwiwi het volgende:
Er is hier een paar maanden geleden een deur in huis geplaatst voor een nieuw terras, en sinds die dag zit er al insect (heb geen idee wat het is) op de deurAf en toe glipt ie naar binnen, en als je 'm dan ergens buiten zet zit ie even later weer op die deur
We hebben 'm nu maar een naam gegeven. Paul. Maar eens uitzoeken wat voor insekt het is.
Picsquote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:03 schreef kwiwi het volgende:
Er is hier een paar maanden geleden een deur in huis geplaatst voor een nieuw terras, en sinds die dag zit er al insect (heb geen idee wat het is) op de deurAf en toe glipt ie naar binnen, en als je 'm dan ergens buiten zet zit ie even later weer op die deur
We hebben 'm nu maar een naam gegeven. Paul. Maar eens uitzoeken wat voor insekt het is.
HAAAAAAAAAAAAI IK BEN ERquote:
anders komt dimmy wel met de trumpsloopkogelquote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Er zijn grenzen aan de inclusiviteit.
het is nou niet alsof je er zomaar bij hoort met een paar leuke lpaatjes.quote:
Onze nieuwe president heeft dat afgeschaft.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Er zijn grenzen aan de inclusiviteit.
spannendquote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Even kijken of ie morgen netjes wil poseren.
Ben je zo blij met de tussenstand tegen Heracles ja??quote:
morgen nichtje jarig, dus daar heen voor de middagquote:
okee misschien kom ik dat ooit nog wel eens doenquote:
extra dik aankleden danquote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:47 schreef Koen66 het volgende:
Is het 7 graden buiten heb ik het nog koud
We rijden die route wel eens met de auto, best mooi jaquote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
okee misschien kom ik dat ooit nog wel eens doen
nou vertel dan maar eens wat de ballotage commissie alhier wenselijk vindtquote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
het is nou niet alsof je er zomaar bij hoort met een paar leuke lpaatjes.
Op werk zat sowieso zowat iedereen te hoesten en proestenquote:
het heerst ook flinkquote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Op werk zat sowieso zowat iedereen te hoesten en proesten
Ik ontsnap steeds, heb ik ff een dagje keelpijn of niezen, volgende dag is het weer wegquote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:51 schreef mschol het volgende:
[..]
het heerst ook flink
ik ben gelukkig nog niet echt ziek geweest, ondanks max 10 graden op de werkvloer
opzich is dat wel fijnquote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ontsnap steeds, heb ik ff een dagje keelpijn of niezen, volgende dag is het weer weg
rookworstquote:
yupquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:32 schreef Koen66 het volgende:
Wow het is weer echt vrijdagdrukte op Fok
iedereen heeft een soort van leven gekregen.. alleen nog fokken onder de baas zijn tijdquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:32 schreef Koen66 het volgende:
Dat doe ik juist bijna niet. Alleen in mijn pauzes post ik af en toe...quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:36 schreef mschol het volgende:
[..]
iedereen heeft een soort van leven gekregen.. alleen nog fokken onder de baas zijn tijd
Ik heb de afgelopen anderhalve week zo weinig tijd gehad op werk om te FOK!en dat het zelfs mijn vrije tijd beďnvloedtquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:32 schreef Koen66 het volgende:
Alleen met thuiswerkenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:36 schreef mschol het volgende:
[..]
iedereen heeft een soort van leven gekregen.. alleen nog fokken onder de baas zijn tijd
En wanneer naar Utkrom?quote:
wij zijn de uitzonderingenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat doe ik juist bijna niet. Alleen in mijn pauzes post ik af en toe...
als je dat nou de rest van het jaar deed zou het nog echt bewonderingswaardig zijnquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:58 schreef datismijnmening het volgende:
![]()
Borrel was gezellig. Braaf 0.0’tjes gedronken
Wie ben jij? Waar heb je Dimmy gelaten?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:58 schreef datismijnmening het volgende:
![]()
Braaf zoquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:58 schreef datismijnmening het volgende:
![]()
Er moet iets van geneugten in het leven zittenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:59 schreef mschol het volgende:
[..]
als je dat nou de rest van het jaar deed zou het nog echt bewonderingswaardig zijn
Ja ik ga toch niet op kantoor met mijn werklaptop hier inloggenquote:
Kun je mij morgenavond ook ophalen?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:58 schreef datismijnmening het volgende:
En gewoon met de auto naar huis
genoeg andere zaken waar je je in kan verliezenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Er moet iets van geneugten in het leven zitten
HAHAHAHAHA!! GRAAG 2 MILJOEN IN LOSGELD ACHTERLATEN IN LOCKER 42 OP CRNTRAAL STATION ANDERS ZIJN JULLIE DIMMY NOOIT MEER TERUG!!quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wie ben jij? Waar heb je Dimmy gelaten?
Ben geen Turkquote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je mij morgenavond ook ophalen?
Oh dat heb ik niet, mja jammer voor dimmy dan maarquote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA!! GRAAG 2 MILJOEN IN LOSGELD ACHTERLATEN IN LOCKER 42 OP CRNTRAAL STATION ANDERS ZIJN JULLIE DIMMY NOOIT MEER TERUG!!
Misschien moeten we met de pet langs in Foqueville?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh dat heb ik niet, mja jammer voor dimmy dan maar
Met die 2 miljoen kunnen we misschien ook een eiland kopen?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien moeten we met de pet langs in Foqueville?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |