SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Tap tap tap
Ja voordat ze de hooivorken en fakkels pakkenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga maar eens hooi halen, voor er een opstand komt.
Van die mini hooivorkjes en fakkeltjesquote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja voordat ze de hooivorken en fakkels pakken
deden onze katten en hond ook niet bij overlijden van een ander huisgenootquote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:22 schreef Ama het volgende:
Noa gaf niet echt een fuck toen ik hem liet kijken bij Draco toen die was overleden.
Ah, vandaar die tocht.quote:
Wil je me weg hebben?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:35 schreef mschol het volgende:
[..]
moet jij niet eens polonaise gaan dansen in de auto?
Jij hebt vast meer met Peter Panquote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:37 schreef UitStraling het volgende:
Ik kom er net pas achter dat ik een teringhekel heb aan Jungle Book, altijd al gehad, irritante Mowgli ook, ondervoed kutkind, omring door irritante junglebeesten.
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Van die mini hooivorkjes en fakkeltjes
Ja en vooral Tinkerbell, die vond ik heel heel heel erg leuk toen ik klein was.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij hebt vast meer met Peter Pan
"Squeek!"quote:
Ahww, die lijkt op een van mijn eerste caafsquote:
Nog lang niet, dus pech voor jouquote:
"You're an idiot sandwich"?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb zojuist iemand feedback gegeven volgens de hamburgermethode
quote:
"gooi een hamburger naar zijn/haar hoofd" ?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb zojuist iemand feedback gegeven volgens de hamburgermethode
quote:Volgens de hamburger methode geef je eerst positieve feedback, noem je daarna een verbeterpunt en eindig je met nog een positief punt. Zo stel je de ontvanger open voor het verbeterpunt, waar het allemaal om draait. Dat ligt aan de situatie. Let op dat alle feedbackpunten met elkaar samen moeten hangen.
Ik denk dat dit al een vrij oude methode isquote:
Ik schrok al.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ahww, die lijkt op een van mijn eerste caafs![]()
Minus het brandende hooivorkje
De teringquote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:52 schreef mschol het volgende:
[ afbeelding ] die dan toch maar maken; bestellen kan vast niet
De geboorte van een hamburger...quote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:52 schreef mschol het volgende:
[ afbeelding ] die dan toch maar maken; bestellen kan vast niet
Zo kan je het ook zienquote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De geboorte van een hamburger...
Wat ruik je lekker vandaag.quote:
Goede poging. Ik zou nog een beetje bijschaven, maar verder heel goed uitgevoerdquote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat ruik je lekker vandaag.
Haha dat in dat jurkje lijk je op een Duitse worst.
Je haar zit zo goed, kappertje geweest?
Ik heb nog steeds geen b&b gekekenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goede poging. Ik zou nog een beetje bijschaven, maar verder heel goed uitgevoerd
(zie.. dit is ook de hamburgermethode)
Schandalig ~!quote:
Dat is het omgekeerde van wat een aanneemmannetje doet.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:01 schreef UitStraling het volgende:
Ik ga meestal voor de te hete krokettenmethode "Je faalt te vaak (en je stinkt soms) zoek maar een andere baan, ok doei"
Het punt met diepvries pizza is dat je er zelf nog extra dingen op moet gooien om het lekker te maken.quote:
Les Miserables met miserabele caafs.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Van die mini hooivorkjes en fakkeltjes
Vanzelfsprekendquote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kun je hier ook een big mac van maken?
Fijne beoordeling gehad?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Beoordeling gehad. Nu is het tijd voor weekend.
Bekijk deze YouTube-video
Dit heb ik geleerd tijdens m'n stage op een middelbare schoolquote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk dat dit al een vrij oude methode isverder geen idee
mag inderdaad gauw donker worden weerquote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:25 schreef essnhills het volgende:
Wat een genot dat het nog gewoon helemaal licht is nu
En ook niet zo koud
Alleen beetje winderig
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:26 schreef mschol het volgende:
[..]
mag inderdaad gauw donker worden weer
[..]
[..]
quote:
Inderdaad, dan gaan de tuinlichtjes weer aanquote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:26 schreef mschol het volgende:
[..]
Ik beproef hier een licht sarcastische ondertoonquote:
+1quote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik beproef hier een licht sarcastische ondertoon
Nou doe je net alsof die sappige burger iets negatiefs is en die zompige kutbroodjes iets positiefsquote:
Leuker kan ik het niet maken, fles.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou doe je net alsof die sappige burger iets negatiefs is en die zompige kutbroodjes iets positiefs
Paar plakjes spek op de burgerquote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Leuker kan ik het niet maken, fles.
Krokantquote:
Moeders houd uw dochters en kippen binnen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Weekend maar dan. Net weer even 4 km buiten getrippeld, 8419 stapjes nu. Ik reken het goed. Aan de bier
Zywiec?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:53 schreef Dr_Flash het volgende:
En 6 blikken Pools bier gescoord bij de Polski SklepIdziemy na weekend!
Is dat wat, Pools bierquote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:53 schreef Dr_Flash het volgende:
En 6 blikken Pools bier gescoord bij de Polski SklepIdziemy na weekend!
Perla is toch de huismerk koffie van de AHquote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Perla is toch de huismerk koffie van de AH
Ohquote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:08 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Een lekker avondje wicca.
Ik doe met je mee pop.
Jemig dacht dat dat kind al lang dood wasquote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:00 schreef UitStraling het volgende:
De harige helden van Hamas gaan dat verkrachte meisje met haar doorgesneden achillespezen vrijlaten, deze had ik niet meer verwacht.
het boeit me niet meer ze gunnen elkaar al duizenden jaren het licht in de ogen nietquote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:00 schreef UitStraling het volgende:
De harige helden van Hamas gaan dat verkrachte meisje met haar doorgesneden achillespezen vrijlaten, deze had ik niet meer verwacht.
Gelukkig hoeven we ook niet te kiezenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:34 schreef Karzai het volgende:
ik kan geen keuze meer maken, ze maken zich allebei schuldig aan wandaden
pcies laat ze het maar uitzoeken daarquote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Gelukkig hoeven we ook niet te kiezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |