Ik hou van vrolijke mensen.quote:Op maandag 7 april 2025 21:10 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik ben absoluut een vrolijk zuurstokje.
Die juist met roze kleding!
Die zijn mooiquote:Op maandag 7 april 2025 21:16 schreef Donna het volgende:
En deze. Voor een klein vleugje zuurstok.
[ afbeelding ]
Ja!quote:
Ja klopt wel, ik heb verschillende oud roze sneakers met dat materiaal. Die mogen dus alleen maar buiten als het mooi weer isquote:Op maandag 7 april 2025 21:22 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja!
Maar wel heel besmettelijk. Heb er sneller vlekken op dan andere lichte sneakers. Denk dat het komt door het stofje.
Dat was vroeger mijn allereerste Air Maxquote:Op maandag 7 april 2025 21:32 schreef Nober het volgende:
Paars is ook vrolijk.
[ afbeelding ]
Draag
📸Air Max 91 BW "Persian Violet"
Air Max 1 86 BW "University Red"
Nauwelijks
Air Max 96 II "Midnight Navy"
Nog niet
Air Max 91 BW "White Violet"
Air Max 1 86 BW "Royal Blue"
Welke maat heb je?quote:Op maandag 7 april 2025 18:21 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
AM1/96 Wotherspoons (had ik dubbel, maar deze mogen ook weg)
Die 'pluche: sneakers blijven toch echtquote:Op dinsdag 8 april 2025 20:05 schreef BasNijmegen het volgende:
Ik heb op dit moment zo'n 140 paar sneakers, waarvan 90% Nike/Jordan. Ik denk dat ik hier 90 paar van gedragen heb, waarvan ik er 20 regelmatig draag.
[..]
Welke maat heb je?
Owja, er droppen deze maand nog twee gave must haves voor mij.
De .Swoosh Big Head Origins (11-04-2025)
[ afbeelding ]
En de King's Day lijken toch nog een re-stock (of echte release) te gaan krijgen. (25-04-2025)
[ afbeelding ]
US9 / EU42,5quote:Op dinsdag 8 april 2025 20:05 schreef BasNijmegen het volgende:
Ik heb op dit moment zo'n 140 paar sneakers, waarvan 90% Nike/Jordan. Ik denk dat ik hier 90 paar van gedragen heb, waarvan ik er 20 regelmatig draag.
[..]
Welke maat heb je?
Wel enorme vuil en stof magnetenquote:Op dinsdag 8 april 2025 21:48 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Die 'pluche: sneakers blijven toch echt
Daarom bewaar ik dit soort sneakers in een dropbox of gewoon in de doos.quote:Op woensdag 9 april 2025 22:48 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Wel enorme vuil en stof magneten
Das ook weer waar, goed nadenken dus wanneer je er mee naar buiten gaatquote:Op woensdag 9 april 2025 22:48 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Wel enorme vuil en stof magneten
Deze zijn heel tof!quote:Op dinsdag 8 april 2025 12:58 schreef BasNijmegen het volgende:
Gisteren deze Low Poly kunnen bemachtigen. Gebaseerd op het spel Goldeneye (Jammes Bond 007) op de Nintendo 64.
[ afbeelding ]
Nope helaas. Waren ook redelijk gelimiteerd.quote:Op vrijdag 11 april 2025 12:45 schreef mrPanerai het volgende:
Iemand de Swoosh Big Head Origins kunnen scoren?
Ik ben benieuwd of die dan weer (onverminderd) populair blijken. Ik weet dat de afgelopen tijd de "Panda Dunk" juist als een enorme no-no werd beschouwd door fashionista's, omdat het inmidels meer dan oversaturated en passé isquote:Op donderdag 10 april 2025 16:04 schreef BasNijmegen het volgende:
Ter ere van het 40jarige bestaan van de Dunk Low gaat Nike deze zomer de Panda colorway weer uitbrengen.
Dit keer komt er ook daadwerkelijk een pandabeer op de sneaker.
[ afbeelding ]
📸 fallinlovesnkr
Ik denk ook dat dit de colorway is met de meeste re-stocks/re-makes ooit.quote:Op vrijdag 11 april 2025 15:55 schreef Xurk het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of die dan weer (onverminderd) populair blijken. Ik weet dat de afgelopen tijd de "Panda Dunk" juist als een enorme no-on werd beschouwd door fashionista's, omdat het inmidels meer dan oversaturated en passé is
Bedoel je de 'worn blue'? Die komen geloof ik eind september maar weet niet of dat EU of US datum is.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:23 schreef Xurk het volgende:
Súper clean 👌🏼 Vind de CW zelfs mooier dan de OG groene van twee jaar terug.
Ik heb low-key een oogje op die denim Jordan IV's die in de herfst schijnen uit te komen. Destijds de collab met Levi's niet weten te bemachtigen en de Denham AM1's ook niet. Drie keer scheepsrecht?
Ik ben een kind van de jaren 80. En die nieuwe Airmax 1 geven mij niet diezelfde gevoel als toen ze net uit kwamen. Zelfs niet als ze nu in diezelfde kleurstrllingen (rood wit, blauw wit)worden uitgebracht. Meer mensen met dit sentiment?quote:Op maandag 7 april 2025 21:16 schreef Donna het volgende:
En deze. Voor een klein vleugje zuurstok.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |