SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Kissingbird op 24-01-2025 13:47:49 ]Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb geen regenjas
Een regenjas heb je wel nodig in dit landSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je andere vraag zie mijn antwoord aan birdie
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hopelijk voel je snel weer beterquote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een regenjas heb je wel nodig in dit landje andere vraag zie mijn antwoord aan birdie
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Komt vast goed.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Killemquote:
Bye Killem, ik ga ook even wat anders doenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:34 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Hi Dot![]()
Bye Dot![]()
Ik ga maar weer iets nuttigs doen.
Claudia zal ik daarentegen niet snel missenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:37 schreef maily het volgende:
[..]
Doe je toch zo graag?![]()
Bekijk deze YouTube-video![]()
![]()
Waylon ook nietquote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:37 schreef JustinK het volgende:
[..]
Claudia zal ik daarentegen niet snel missen![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: