abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219599933
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 10:12 schreef The-BFG het volgende:

[..]
Eerlijk gezegd heb ik die sop test altijd wat kansloos gevonden. Voor een goede test moet je de exacte omstandigheden nabootsen. Denk aan merk afwasmiddel in dezelfde samenstelling als in 1984, de verdunning, materiaal van gootsteen etc etc.
Ik denk dat het meest belangrijk nog is hoe vet datgene was dat je afwasde, iedereen die vaak met hand afwast weet dat de volgorde waarop je zaken afwast vrij cruciaal is, natuurlijk als laatste vette dingen, omdat je sop daarna wel dood is.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_219610462
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 13:18 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ik denk dat het meest belangrijk nog is hoe vet datgene was dat je afwasde, iedereen die vaak met hand afwast weet dat de volgorde waarop je zaken afwast vrij cruciaal is, natuurlijk als laatste vette dingen, omdat je sop daarna wel dood is.
Exact, en dan moeten we de verklaring dat er uberhaupt zeepsop in de gootsteen heeft gestaan ook geloven.

Overigens coldcasezaken een mailtje gestuurd over de 2 meisjes die volgens die site familie waren en ook nog eens de tv die aanstond.
Ik heb nooit getwijfeld aan de verklaring van die meisjes maar het maakt deze alleen maar sterker aangezien zij het huis van een familielid beter kende.

Vooral het aanstaan van de tv, incl geluid, zou mijn theorie dat de dood en vermissing van Germa een uit de hand gelopen buren ruzie is geweest versterken.
pi_219806526
Ik kan deel 1 hiervan niet vinden.
pi_219807439
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2025 13:28 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ik ken de zaak vrijwel niet, ik had wel tijdje terug die foto gezien en wat geprobeerd, echter met mijn nieuwe model was ik wat familiefotos op aan het poetsen (ging heel goed), toen dacht ik, hee laat ik het eens op die foto proberen, en moet zeggen dat het best aardig gaat. Ik heb ook nog andere foto van hem gedaan, maar dat was uit een oude krant, en resultaat staat te ver af van het zou kunnen zijn.
Uit nieuwsgierigheid zelf eens geprobeerd, met Chatgtp en ik krijg iets heel anders eigenlijk:

[ Bericht 6% gewijzigd door NoCigar op 11-01-2026 20:37:40 ]
pi_219807493
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2026 13:08 schreef NoCigar het volgende:

[..]
Uit nieuwsgierigheid zelfs een geprobeerd, met Chatgtp en ik krijg iets heel anders eigenlijk: https://chatgpt.com/s/m_696391f995d88191978b3bd3e99f0bc4
Het blijft AI dat slechts gaten probeert in te vullen, op basis van deze foto gaat het never nooit 100% lukken, ik vermoed dat als men de orginele foto zou gebruiken, en daar eventueel moderne technieken op gaat lossen het zeker voor de helft beter kan.
pi_219807520
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2026 13:12 schreef raptorix het volgende:

[..]
Het blijft AI dat slechts gaten probeert in te vullen, op basis van deze foto gaat het never nooit 100% lukken, ik vermoed dat als men de orginele foto zou gebruiken, en daar eventueel moderne technieken op gaat lossen het zeker voor de helft beter kan.
Wie weet ja.

Wel aardig dat ie bij mij voor een mooi hek staat :Y) .
pi_219807592
quote:
2s.gif Op zondag 11 januari 2026 13:14 schreef NoCigar het volgende:

[..]
Wie weet ja.

Wel aardig dat ie bij mij voor een mooi hek staat :Y) .
haha ja
Ik vermoed dat als je moderne technieken zou gebruiken dat je ook de diepte zou kunnen meenemen van de scheurtjes/kreukeltjes en daar een correctie op toepassen, dit soort dingen gebruiken ze tegenwoordig ook veel bij zeer fragiele manuscripten die je bijna niet meer kunt openen, zal eens kijken of ik het kan vinden, had er laatst wat over gelezen.
pi_219807603
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2025 01:07 schreef ootjekatootje het volgende:
Waarom is was het toen altijd de enge inbreker? De enge buurman? De vieze oom?

Tegenwoordig denken we heel anders bij dit type berichten. Tijdgeest en misdaadcijfers.
Hoever hebben ze dat gezin toen nagetrokken? Die antwoorden moeten in het dossier staan.
Of hebben ze het toen voor waar aangenomen?

Trek het verhaal eens naar deze tijd, familie gaat naar islamitische bruiloft en dochter van 19 mag voor het eerst alleen thuisblijven. Pa vertrouwd het niet en rijdt terug. Tja, ooit uit gezocht? Denk het niet.
Goed dat je het zegt, want de politie heeft toentertijd niet het alibi vande familie gecontroleerd...

Man man man, wat denk je nou zelf.
pi_219807777
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2026 13:18 schreef Alloch87 het volgende:

[..]
Goed dat je het zegt, want de politie heeft toentertijd niet het alibi vande familie gecontroleerd...

Man man man, wat denk je nou zelf.
Dat er fouten zijn gemaakt, dat lees je toch?
pi_219810077
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2026 13:18 schreef Alloch87 het volgende:
De familie had al zoveel verdriet dat ze hun dochter en zus moeten missen. Dan kun je het ze niet aandoen om ze te gaan onderzoeken met de gedachte dat ze zelf mogelijk schuldig zijn.
  woensdag 21 januari 2026 @ 11:01:11 #161
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_219889756
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2026 13:29 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Dat er fouten zijn gemaakt, dat lees je toch?
Fouten is wel een heel groot woord. Totaal andere tijd(sgeest).
The name is Putler, Vladimir Putler
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')