Ze moet er ook van afblijven, als ik het goed zie zit ze er ook op te drukken.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:19 schreef Jockari het volgende:
Elsa camera aan het inspecteren. Gevolgd door SL
[ afbeelding ]
Jeffrey pakt alles wat hij wil. Eet ook Mandarijnen van anderen mensen op begreep ik vanmorgenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
Klopt, gister viel Jordy het op en sprak er schande van......ze hebben het nog geen week.
net als de olie die in 2 dagen? op was..quote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
Klopt, gister viel Jordy het op en sprak er schande van......ze hebben het nog geen week.
Dus ze doen het allemaal.....Gister wilde Niels en Jordy het verstoppen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:20 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Jeffrey pakt alles wat hij wil. Eet ook Mandarijnen van anderen mensen op begreep ik vanmorgen
Ik zie nog liever Niels..dan Jeff want de meeste zijn blind voor de streken van jeff..dus hij kan lekker zijn gang gaanquote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:16 schreef Koos1958 het volgende:
Ik hoop zo dat de nieuwe Jeffrey en co gaan exposen bij de inwoners zodat er even een andere dynamiek komt. Niels is ook te dominant maar dat weten ze al.
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:16 schreef ledn81 het volgende:
Ik zocht naar andere Big Brothers waar ze het idee van de papagaai vandaan hebben.
Hieronder filmpje van BB Nigeria waar ie idd wel uitspraken van bewoners kan gaan herhalen.
Hopelijk gaat ie dat hier ook nog doen DRAMA
Ik had idd al filmpjes gezien maar mensen hier vinden het maar een onzinnig dingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Legde ze er nou zout op?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:19 schreef Jockari het volgende:
Elsa camera aan het inspecteren. Gevolgd door SL
[ afbeelding ]
Ronahi was gewoon leuk en naief.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:06 schreef Thorelf het volgende:
[..]
Het zijn net de mannelijke Ronahi en Doriana
Hahaquote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:24 schreef Thorelf het volgende:
[..]
Dan hebben we het waarschijnlijk over een andere Ronahi
Die werd vooral op SM een draak gemaakt, terwijl Ashley, de echte draak, de hemel in geprezen werd..quote:
Alles voor de streams/ tvquote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:26 schreef mazaru het volgende:
Die Jeffrey met dat net doen alsof hij gaat zoenen en dan zijn hoofd terugtrekken, zou van mij toch zo'n ontzettende opzouter krijgen.![]()
Ik snap niet dat die meid dat pikt.
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:16 schreef ledn81 het volgende:
Ik zocht naar andere Big Brothers waar ze het idee van de papagaai vandaan hebben.
Hieronder filmpje van BB Nigeria waar ie idd wel uitspraken van bewoners kan gaan herhalen.
Hopelijk gaat ie dat hier ook nog doen DRAMA
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
No mercy for animal abusers
Hij speelt het smerige spelletje van aantrekken en afstoten.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:26 schreef mazaru het volgende:
Die Jeffrey met dat net doen alsof hij gaat zoenen en dan zijn hoofd terugtrekken, zou van mij toch zo'n ontzettende opzouter krijgen.![]()
Tom had met meer vrouwen problemen in dat huis. Ligt het dan aan Tom of aan de vrouwen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:25 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Maar ze was gemeen richting Tom en dat vonden de tomsoppers niet leuk
De baas bepaald wanneer er gezoend kan worden.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:26 schreef mazaru het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |