Moeten ze anders naar buiten om tanden te poesten of zijn er nog meer wasbakken...en douches.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:40 schreef Verity het volgende:
[..]
Het is toch ook wat om jezelf in te houden, terwijl je moet poepen. Enkel omdat er mensen staan te tandenpoetsen op de wc?
Daar hebben ze gelijk in. En dan genomineerd zijn zou lachen zijn. Jeffrey voorop die verwijt mensen wat hij zelf het meeste doet.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:03 schreef mazaru het volgende:
Nu weer over de telefoon dat ze moeten zorgen dat ze er als eerste bij zijn
Het zijn net de mannelijke Ronahi en Dorianaquote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:05 schreef Koos1958 het volgende:
Hup volgende keer mattie en Jeffrey op de bank zodat er een van hun opzout. Zijn te veel bezig met.mensen verkeerd neer te zetten. Spelen het smerig in mijn beleving.Andere praten ook over nomineren en zo maar praten geen onzin over die personen.
Inderdaad, valt me op dat de Nederlanders wederom veel rechtstreeks zijn dan we belgen. Die zijn minder oprecht naar anderen daar.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:06 schreef Thorelf het volgende:
[..]
Het zijn net de mannelijke Ronahi en Doriana
Kan haar nu echt niet een naieve doos vinden.....als er één geraffineerd is is zij het. Met die zaadvragende ogen van haar.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:50 schreef -river- het volgende:
[..]
Foute mannen hebben thuis een naïeve doos en flirten met pittige vrouwen.
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:12 schreef Fritsie1960 het volgende:
Hebben ze last van ratten daar? Dat haar van Jordy, alsof ze daar 'snachts aan vreten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt, gister viel Jordy het op en sprak er schande van......ze hebben het nog geen week.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:13 schreef mazaru het volgende:
Het zout is ook bijna op. Ik hoorde Jeffrey en Milena net smoezen dat ze het laatste restje gingen verstoppen. Ik weet niet of dat serieus was maar ik sta nergens meer van te kijken
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:16 schreef ledn81 het volgende:
Ik zocht naar andere Big Brothers waar ze het idee van de papagaai vandaan hebben.
Hieronder filmpje van BB Nigeria waar ie idd wel uitspraken van bewoners kan gaan herhalen.
Hopelijk gaat ie dat hier ook nog doen DRAMA
Gaat want er zijn er maar een paar die echt slecht praten over anderen achter hun rugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |