Het ligt er zo dik bovenop, ergens snap ik het wel want jolien is echt een lege doos.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:42 schreef KinKiJan het volgende:
Als Jolien zou doen bij Axel wat Jeffrey bij Milena doet, krijgt ze slaag.
Maar wel een talent met het omgaan van foute mannen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:46 schreef -river- het volgende:
[..]
Het ligt er zo dik bovenop, ergens snap ik het wel want jolien is echt een lege doos.
Slaag is wel wat overdrevenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:42 schreef KinKiJan het volgende:
Als Jolien zou doen bij Axel wat Jeffrey bij Milena doet, krijgt ze slaag.
Foute mannen hebben thuis een naïeve doos en flirten met pittige vrouwen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:49 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maar wel een talent met het omgaan van foute mannen.
En Milena is die doos met een deksel op.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:46 schreef -river- het volgende:
[..]
Het ligt er zo dik bovenop, ergens snap ik het wel want jolien is echt een lege doos.
Dan houdt het voor mij wel op dat zijn juist de ratjes tot nu toe. Nieks en Jordy spelen het spel best open. Jordy heeft er totaal geen moeite mee om de strategie achteraf te delen en Jordy houdt zich heel sterk aan zijn eigeprinciepes. Dat kan ik wel waarderen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:26 schreef Joyce-43 het volgende:
ik vind het groepje eigenlijk best wel leuk ( nu kom ik er pas echt in natuurlijk) maar Mattie Milena Jolien Keanu mogen van mijn er wel in blijven en vooruit Jeff ook wel en wicky
Niels mag er van mijn eigenlijk als eerste uit ( gaat hem niet worden) en Jordy erna
Sharice vind ik opvulling eigenlijk en heb ik dan iedereen oja Elsa laat die ook nog maar even blijven misschien na Jordy eruit ofzo
En ze zei erbij ik denk dat hij mij vertrouwt. Jeffrey gelijk er overheen dat het was om haar bang te makenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:57 schreef Hznootje het volgende:
Milena naait Jordy er bij..hij is naar mij gekomen met zijn token
Jezus wat een vreselijk kereltjequote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
En ze zei erbij ik denk dat hij mij vertrouwt. Jeffrey gelijk er overheen dat het was om haar bang te maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |