Zet hem maar naast Jeff...nou dan zouden het wel heel veel pity votes zijnquote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:56 schreef Adat231 het volgende:
[..]
Nou da is precies wat ze gaan denken dat het pity voices zijn.
Axel is een Westlander daar moet je best veel drank ingooien willen ze loskomen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:40 schreef ben34567 het volgende:
Axel en Sharice zijn saai. Iedereen verwacht nog veel spel van Axel maar ik denk dat dit zal tegenvallen. Wicky voegt het meeste toe.
Hij gooit al zijn charmes in de strijdt om de "vrouwtjes" aan zijn kant te krijgen. Ik geloof ook geen moer van dat liefdes verhaaltje met Jolien ik vind het een walgelijk gastjequote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:00 schreef Jockari het volgende:
Heeft Jeff Jolien Gedumpt ? Staat nu te flirten met Milena
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:09 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Voorlopig nog wel. Ze flirt vaak met Mattheus en Mattheus flirt met plezier terug.
Doet ze ook bij Jordy, zegt dus niet veel.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:09 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Voorlopig nog wel. Ze flirt vaak met Mattheus en Mattheus flirt met plezier terug.
Dit gaat toch wel wat anders dan hoe Milena bij Jordy doet..quote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:09 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Doet ze ook bij Jordy, zegt dus niet veel.
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:17 schreef ben34567 het volgende:
Mattheus vraagt steeds weer naar het dating en liefdesleven van Milena.
Als iedereen precies doet zoals Jeffrey zegt dan komt alles goed.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:30 schreef Puzzie het volgende:
Jeff heeft een geniale formatie voor volgende week.
Hij vind zelf niets doen ook heel fijn. En als hij wat raars doet in het spel en ze met hem daarom minder contact hebben ligt hij huilend in zijn bedje.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:04 schreef Jockari het volgende:
Ik geef hem nog een kans om de boel wat op stelten te zetten, want de rest is al gebetonneerd in het nietsdoen.
[ afbeelding ]
Het ligt er zo dik bovenop, ergens snap ik het wel want jolien is echt een lege doos.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:42 schreef KinKiJan het volgende:
Als Jolien zou doen bij Axel wat Jeffrey bij Milena doet, krijgt ze slaag.
Maar wel een talent met het omgaan van foute mannen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:46 schreef -river- het volgende:
[..]
Het ligt er zo dik bovenop, ergens snap ik het wel want jolien is echt een lege doos.
Slaag is wel wat overdrevenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:42 schreef KinKiJan het volgende:
Als Jolien zou doen bij Axel wat Jeffrey bij Milena doet, krijgt ze slaag.
Foute mannen hebben thuis een naïeve doos en flirten met pittige vrouwen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:49 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maar wel een talent met het omgaan van foute mannen.
En Milena is die doos met een deksel op.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:46 schreef -river- het volgende:
[..]
Het ligt er zo dik bovenop, ergens snap ik het wel want jolien is echt een lege doos.
Dan houdt het voor mij wel op dat zijn juist de ratjes tot nu toe. Nieks en Jordy spelen het spel best open. Jordy heeft er totaal geen moeite mee om de strategie achteraf te delen en Jordy houdt zich heel sterk aan zijn eigeprinciepes. Dat kan ik wel waarderen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:26 schreef Joyce-43 het volgende:
ik vind het groepje eigenlijk best wel leuk ( nu kom ik er pas echt in natuurlijk) maar Mattie Milena Jolien Keanu mogen van mijn er wel in blijven en vooruit Jeff ook wel en wicky
Niels mag er van mijn eigenlijk als eerste uit ( gaat hem niet worden) en Jordy erna
Sharice vind ik opvulling eigenlijk en heb ik dan iedereen oja Elsa laat die ook nog maar even blijven misschien na Jordy eruit ofzo
En ze zei erbij ik denk dat hij mij vertrouwt. Jeffrey gelijk er overheen dat het was om haar bang te makenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:57 schreef Hznootje het volgende:
Milena naait Jordy er bij..hij is naar mij gekomen met zijn token
Jezus wat een vreselijk kereltjequote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
En ze zei erbij ik denk dat hij mij vertrouwt. Jeffrey gelijk er overheen dat het was om haar bang te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |