Ik wist niet dat je kwaad werdquote:Op zaterdag 25 januari 2025 13:17 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Waar slaat dit nou weer op. 2017 Europa League finale, 2019 halve finale CL, maar de laatste goede periode is 30 jaar geleden.
Hoop ook dat hij het gaat redden hoor, of voor een mooi bedrag wordt doorverkocht in de zomer.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 13:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
We gaan het zien, ik kan me hem niet zo goed herinneren bij Ajax, nu zegt dat niet alles maar hij is me toen dus niet opgevallen als een echt talent, meer aanvulling.
Juist wel toch?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:51 schreef mitt het volgende:
[..]
Gaat in ieder geval niet vaak goed. Al kan je dit zien als een verkapte verhuurperiode, gezien z'n leeftijd.
Nou vind ik dat ook ook wat minder komt uit de jeugd. Vooral aanvallend is het de laatste jaren zeer matig.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:18 schreef Karzai het volgende:
ajax heeft altijd top spelers voortgebracht, maja vorig jaar allemaal paniek aankopen die veel geld kosten en niets kunnen
ja hato en godts , fitz jim , baas, rensch, brobbey, ga zo maar doorquote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou vind ik dat ook ook wat minder komt uit de jeugd. Vooral aanvallend is het de laatste jaren zeer matig.
Verdedigers zijn er nog wel.
Mwa, zou het zoveel beter zijn dan psv, Feyenoord en AZ? Denk dat het wel meevalt.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:18 schreef Karzai het volgende:
ajax heeft altijd top spelers voortgebracht
hebben die 4 europacups gewonnen dan?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Mwa, zou het zoveel beter zijn dan psv, Feyenoord en AZ? Denk dat het wel meevalt.
Ah spelers van een halve eeuw terug. Nu snap ik het.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:38 schreef Karzai het volgende:
[..]
hebben die 4 europacups gewonnen dan?
Dat valt het niet blijkt uit alle statistieken. Meeste profspelers van alle jeugdopleidingen in Europa.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Mwa, zou het zoveel beter zijn dan psv, Feyenoord en AZ? Denk dat het wel meevalt.
stonden bijna in de finale hoor 6 jaar geledenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:48 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ah spelers van een halve eeuw terug. Nu snap ik het.
Besteldquote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:13 schreef Karzai het volgende:
gekocht 1600 bladzijden en 2000 foto's vandaag de laatste dag 125 euro koopje
https://www.kickuitgevers.nl/onze-boeken/sport/125-jaar-ajax/
[ afbeelding ]
Mjah, alleen of die 6 uit eigen jeugd nou allemaal zo goed zijn ........quote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:25 schreef Karzai het volgende:
het is ook en balans gewoon 6 uit de eigen jeugd en 5 aankopen
het is momenteel geen top elftal inderdaad maar toch tweede met een puntje achter psvquote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:01 schreef marcb1974 het volgende:het
[..]
Mjah, alleen of die 6 uit eigen jeugd nou allemaal zo goed zijn ........
Hato, zeker wel
Brobbey, laat het nu in ieder geval niet zien,
Godt, komt eraan,
Fitz-Jim, moet het laten zien,
Baas, leuk, maar .....
Rensch, nooit langere tijd overtuigd,
Taylor mag er ook nog bij. Laat het dit seizoen eindelijk wel zien.
Maar dat is iets anders. Dan praat je over kwantiteit.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:49 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat valt het niet blijkt uit alle statistieken. Meeste profspelers van alle jeugdopleidingen in Europa.
Toen met Ziyech, Tadic, Onana, Schone, Tagliafico enzo? Mooie tijden.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:50 schreef Karzai het volgende:
[..]
stonden bijna in de finale hoor 6 jaar geleden
madrid in eigen huis verslaan met 1-4quote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:25 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Toen met Ziyech, Tadic, Onana, Schone, Tagliafico enzo? Mooie tijden.
Zeker als je zo 2 keer eigen jeugd in de thumbnail ziet. Fantastisch.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:29 schreef Karzai het volgende:
[..]
madrid in eigen huis verslaan met 1-4
Bekijk deze YouTube-video
er zijn mensen die altijd wat te zeiken hebbenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:31 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zeker als je zo 2 keer eigen jeugd in de thumbnail ziet. Fantastisch.
Zelden zo lekker geslapen, dat dan weer welquote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:25 schreef Buitendam het volgende:
User @:caland ging toen naar bed en zag de goal van Moura niet.
(lol)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |