stonden bijna in de finale hoor 6 jaar geledenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:48 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ah spelers van een halve eeuw terug. Nu snap ik het.
Besteldquote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:13 schreef Karzai het volgende:
gekocht 1600 bladzijden en 2000 foto's vandaag de laatste dag 125 euro koopje
https://www.kickuitgevers.nl/onze-boeken/sport/125-jaar-ajax/
[ afbeelding ]
Mjah, alleen of die 6 uit eigen jeugd nou allemaal zo goed zijn ........quote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:25 schreef Karzai het volgende:
het is ook en balans gewoon 6 uit de eigen jeugd en 5 aankopen
het is momenteel geen top elftal inderdaad maar toch tweede met een puntje achter psvquote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:01 schreef marcb1974 het volgende:het
[..]
Mjah, alleen of die 6 uit eigen jeugd nou allemaal zo goed zijn ........
Hato, zeker wel
Brobbey, laat het nu in ieder geval niet zien,
Godt, komt eraan,
Fitz-Jim, moet het laten zien,
Baas, leuk, maar .....
Rensch, nooit langere tijd overtuigd,
Taylor mag er ook nog bij. Laat het dit seizoen eindelijk wel zien.
Maar dat is iets anders. Dan praat je over kwantiteit.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:49 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat valt het niet blijkt uit alle statistieken. Meeste profspelers van alle jeugdopleidingen in Europa.
Toen met Ziyech, Tadic, Onana, Schone, Tagliafico enzo? Mooie tijden.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:50 schreef Karzai het volgende:
[..]
stonden bijna in de finale hoor 6 jaar geleden
madrid in eigen huis verslaan met 1-4quote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:25 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Toen met Ziyech, Tadic, Onana, Schone, Tagliafico enzo? Mooie tijden.
Zeker als je zo 2 keer eigen jeugd in de thumbnail ziet. Fantastisch.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:29 schreef Karzai het volgende:
[..]
madrid in eigen huis verslaan met 1-4
Bekijk deze YouTube-video
er zijn mensen die altijd wat te zeiken hebbenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:31 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zeker als je zo 2 keer eigen jeugd in de thumbnail ziet. Fantastisch.
Zelden zo lekker geslapen, dat dan weer welquote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:25 schreef Buitendam het volgende:
User @:caland ging toen naar bed en zag de goal van Moura niet.
(lol)
Met brobbey als 1e spits wel?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:52 schreef Scorpie het volgende:
Brobbey dus in Londen, die is dus wel pleite.
Benieuwd wat Farioli nu gaat doen want Weghorst als 1e spits zie ik niet goedkomen voor plek 2.
Nu gaat die kloten zodat die naar een nieuwe club kan.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:52 schreef Scorpie het volgende:
Benieuwd wat Farioli nu gaat doen want Weghorst als 1e spits zie ik niet goedkomen voor plek 2.
Hij had aan het begin van 't seizoen, toen Brobbey "nog niet fit" was na het EK, geen moeite om met Akpom in de punt te spelen. Dus ik denk dat we die in roulatie met Weghorst gaan zien. Jammer dat dit niet allemaal 3 weken eerder kon, dan had Haller misschien naar ons kunnen komen.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:52 schreef Scorpie het volgende:
Zijn knieën kunnen de jodenjachten niet meer aan.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:13 schreef Black-Death het volgende:
Ziyech gaat weg bij Galatasaray. Mag wel half jaartje komen
Dit.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:24 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zijn knieën kunnen de jodenjachten niet meer aan.
Nee, juist niet.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[ x ]
KKD-motoriek gaat het ook daar heel moeilijk krijgen.
Hij loopt wat raar volgens de scouting van Feyenoord vond 'm wel een paar keer alleraardigst spelen.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[ x ]
KKD-motoriek gaat het ook daar heel moeilijk krijgen.
Laat je me al die moeite doen en je prijst me niet eens de hemel in. Lul.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:09 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Hij had aan het begin van 't seizoen, toen Brobbey "nog niet fit" was na het EK, geen moeite om met Akpom in de punt te spelen. Dus ik denk dat we die in roulatie met Weghorst gaan zien. Jammer dat dit niet allemaal 3 weken eerder kon, dan had Haller misschien naar ons kunnen komen.
Zijn ze daar eindelijk gestopt met drinken ja?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 20:15 schreef marcb1974 het volgende:
West Ham schijnt te twijfelen aan de Brobbey deal
Inderdaad, hadden wij hem niet kunnen huren? Hij zou met afstand de beste speler van de selectie zijn.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:35 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Antony verhuurd aan Real Betis, dat is toch ook wel tragisch zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |