De man ligt constant op de grondquote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:19 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Dat is zijn geheim. Hij heeft twee chocolade benen, en een hoofd. Eigenlijk is Brubby een soort choco paashaas.
quote:Ajax kan zich qua makelaarskosten meten met de Europese top. De Amsterdammers waren over het seizoen 2019/2020 bijna 34 miljoen euro kwijt aan zaakwaarnemers: alleen Chelsea, Borussia Dortmund, Manchester City en Manchester United scoren hoger.
In april werden de cijfers van de Eredivisie-clubs gepubliceerd. Ajax staat op nationaal niveau op eenzame hoogte, bleek hieruit: de Amsterdammers betaalden liefst 33,8 miljoen euro aan makelaarscommissies en zorgden voor twee derde (!) van het Eredivisie-totaal. Achtervolger PSV bleef met 4,5 miljoen euro op grote afstand.
Dit en special price for you - 50M - decide quicklyquote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:49 schreef Houniet het volgende:
Geen uitleen onzin, alleen kopen, cash of pin.
Nee joh huren met verplichte optie tot koop zonder voorwaarden. Geen probleem. Kunnen wij bankgarantie voor krijgen. Spurs kunnen de kosten uitstellen tot de zomer en FF fixen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:49 schreef Houniet het volgende:
Geen uitleen onzin, alleen kopen, cash of pin.
37.5 en ze krijgen Wijndal er ook bij.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:57 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Nee joh huren met verplichte optie tot koop zonder voorwaarden. Geen probleem. Kunnen wij bankgarantie voor krijgen. Spurs kunnen de kosten uitstellen tot de zomer en FF fixen.
Iedereen blij.
Voor 38,5 miljoen breng ik Branco met de waterfiets gratis naar London. Als een vrienden bonus.
ff tegen elkaar uitspelen en dan verkloten. Zoietsquote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:48 schreef Houniet het volgende:
Spurs ook in aantocht voor Brobb. Let the games begin.
Dan moeten we maar met plek 1 genoegen nemen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:02 schreef papert het volgende:
Snap dat ze het bedrag niet kunnen weigeren, maar vindt het toch jammer als hij nu gaat. Denk dat zonder Brobbey plek 2 veel moeilijker wordt.
Je kan het gewoon moeilijk verkroppen dat Brobbey waarschijnlijk voor meer geld weggaat dan Gimenez. Snap ik wel.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:49 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
De man ligt constant op de grond
dit moet gewoon wel een soort transferfraude zijn waarbij transferburoos onderling elkaar gaan proberen te verrijken
[..]
Voor dertig miljoen koop ik een kampioenswaardig elftal in de Eredivisie. Zo moeilijk is het allemaal niet.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:05 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dan moeten we maar met plek 1 genoegen nemen.
verkeerde topic zit jequote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:09 schreef Wotte het volgende:
[..]
Voor dertig miljoen koop ik een kampioenswaardig elftal in de Eredivisie. Zo moeilijk is het allemaal niet.
Ze willen alleen maar lenen...quote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:08 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je kan het gewoon moeilijk verkroppen dat Brobbey waarschijnlijk voor meer geld weggaat dan Gimenez. Snap ik wel.
Yes, hello Daniel (Levy) i've got a great striker from the world famous Ajax Academy. It's Branco from de trees. Yes special prices for you, my friend.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:11 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
verkeerde topic zit je
GAM / [Football Manager #301] when fm24
Zou KPMG ook in het complot zitten? Ze frauderen wel met examens. Wellicht ben je wat op het spoor. Ik zou er een vlammende column aan wagen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:11 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ze willen alleen maar lenen...
bovendien die bedragen bij ajax kloppen achteraf nooit
Yeah right. De selecties van de huidige top 6 hebben allemaal een marktwaarde van 50 miljoen of meer.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:09 schreef Wotte het volgende:
[..]
Voor dertig miljoen koop ik een kampioenswaardig elftal in de Eredivisie. Zo moeilijk is het allemaal niet.
zie onderstaand mijn column grote vriendquote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:17 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zou KPMG ook in het complot zitten? Ze frauderen wel met examens. Wellicht ben je wat op het spoor. Ik zou er een vlammende column aan wagen.
Zodra ik moet poepen ga ik deze uitdaging aan.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:24 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Yeah right. De selecties van de huidige top 6 hebben allemaal een marktwaarde van 50 miljoen of meer.
Dat is geen column Klaas.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:27 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
zie onderstaand mijn column grote vriend
VBL / 020 is een criminele organisatie
Heb alvast 2 gratis tips voor je fm team. Meneer Williams, voormalig ManU, kan links en rechts achter. En meneer Kent, kan links voor, rechts voor, en op 10.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:31 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zodra ik moet poepen ga ik deze uitdaging aan.
Ik gebruik 1 juli 2025 als peildatum dat scheelt al :-)quote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:39 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Heb alvast 2 gratis tips voor je fm team. Meneer Williams, voormalig ManU, kan links en rechts achter. En meneer Kent, kan links voor, rechts voor, en op 10.
Als we zo gaan beginnen: o.a. Van Dijk, De Bruyne en Messi zijn transfervrij na dit seizoen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:02 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik gebruik 1 juli 2025 als peildatum dat scheelt al :-)
Nee, ik houd het realistisch. Paar spelers van nu mogen blijven. 30 miljoen budget en enigzins realistische salariseisen. Verder toch geen hobby's op het toilet.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:19 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Als we zo gaan beginnen: o.a. Van Dijk, De Bruyne en Messi zijn transfervrij na dit seizoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |