Die gekte blijft onvoorstelbaar, zouden ze Brobbey echt hebben zien spelen of was het op een YouTube-kanaaltje.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan was het wel 50 geweest, maar grappig wel hoe zo'n speler blijkbaar nog geld waard is.
Vele malen beter natuurlijk. Blij dat je dit ook ziet anders had ik je een idioot moeten noemen.quote:
Ik heb geen idee.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat is het record qua transfer daar?
Ik ben er persoonlijk mee opgehouden sinds ze daar meenden dat Feyenoord financieel gezond is. Terwijl iedere idioot met een eendaagse cursus boekhouden nog voor dertig miljoen aan negatieve reserves op die balans ziet staan.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:47 schreef Zorro het volgende:
[..]
Misschien levert het een leuke discussie op als je dat in het Feyenoord topic bespreekt
Het lijkt alsof iedereen denkt dat er ooit een bepaalde potentie uit zal komen. Ik heb dat zelf ook altijd wel gehad, maar als je bijna 23 bent met deze cijfers qua assist en goals dan moet je misschien concluderen dat het geen echte topspeler is. Als je in de Eredivisie het verschil niet kunt maken krijg je het elders sowieso moeilijk.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die gekte blijft onvoorstelbaar, zouden ze Brobbey echt hebben zien spelen of was het op een YouTube-kanaaltje.
Vorig jaar was hij het enige lichtpuntje in de selectie, naast misschien Ramaj.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het lijkt alsof iedereen denkt dat er ooit een bepaalde potentie uit zal komen. Ik heb dat zelf ook altijd wel gehad, maar als je bijna 23 bent met deze cijfers qua assist en goals dan moet je misschien concluderen dat het geen echte topspeler is. Als je in de Eredivisie het verschil niet kunt maken krijg je het elders sowieso moeilijk.
Mentaal wellicht niet zo sterk als zijn fysiek, het is ook net alsof concurrentie in de vorm van Weghorst hem verlamd. Dan wens ik je veel succes bij elke andere club.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:23 schreef Adames het volgende:
[..]
Vorig jaar was hij het enige lichtpuntje in de selectie, naast misschien Ramaj.
Ondanks alle problemen met zijn spel, scoorde hij nog 22 keer (plus 12 assists).
Dit jaar is het inderdaad absurd.
Het is simpelweg geen winnaar, lijkt het allemaal wel best te vinden. Strijkt miljoenen op en komt over alsof het (soms) niks interesseert. Wordt op deze manier ook nooit dé spits van Oranje bijvoorbeeld. Nee, hij mist nét dat extra beetje om een topspits te worden.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mentaal wellicht niet zo sterk als zijn fysiek, het is ook net alsof concurrentie in de vorm van Weghorst hem verlamd. Dan wens ik je veel succes bij elke andere club.
Daar geloof ik weinig van, maar die dip duurt nu echt wel te lang en een topspits, die hebben we een tijdje niet in NL.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:28 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het is simpelweg geen winnaar, lijkt het allemaal wel best te vinden. Strijkt miljoenen op en komt over alsof het (soms) niks interesseert. Wordt op deze manier ook nooit dé spits van Oranje bijvoorbeeld. Nee, hij mist nét dat extra beetje om een topspits te worden.
Altijd op zijn chocoladebeen inderdaadquote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:30 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Brobbey wordt ook niet goed aangespeeld.
vorig jaar eigelijk de enige positieve. En is wel belangrijk voor het team. Maarja spits en je wordt dus afgerekend op doelpunten. Die die niet maakt en wel mist. Dan wordt het lastig.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar geloof ik weinig van, maar die dip duurt nu echt wel te lang en een topspits, die hebben we een tijdje niet in NL.
Vragen mag altijdquote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:37 schreef Zorro het volgende:
30 miljoen voor Brobbie
Dan mag Feyenoord wel 100 miljoen voor Gimenez gaan vragen
Is er nog een doorverkooppercentage?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:29 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[ x ]
Blijft toch fantastisch dat we deze man voor 100 mio hebben verkocht
Eens, nu of nooit.quote:
Dit ja, je kan wel gokken dat je het in de zomer ook krijgt maar gezien het feit dat we continu horen dat er nu geld nodig is lijkt me dat een gok die je niet kan nemen. Ben je uit de problemen en kan je rustiger dan nu werken aan het weer gezond maken van het operationeel resultaat.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:43 schreef Houniet het volgende:
[..]
Eens, nu of nooit.
Akpom tot einde jaar de vaste spits.
???quote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:03 schreef maxi-mus het volgende:
Als Brobbey voor rond de 30 gaat moet ik een vrije dag nemen. @:ggmm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |