Denk dat je dat toch wat onderschat, hij scoort niet maar is wel belangrijk in het spel, ik vind het al belachelijk dat ze Rensch hebben laten gaan, die was belangrijker dan menigeen denkt.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:50 schreef Black-Death het volgende:
Laat Brobbey maar gaan. Ben er wel klaar mee
Ik lig in een deuk als het gebeurt, maar wat ze tot nu toe in de winter doen qua transfers etc. vind ik niet getuigen van we gaan ervoorquote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar we worden gewoon kampioen dit jaar
Ik word ook niet vrolijk aan de gedachte van Wout continu in de basis.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk dat je dat toch wat onderschat, hij scoort niet maar is wel belangrijk in het spel, ik vind het al belachelijk dat ze Rensch hebben laten gaan, die was belangrijker dan menigeen denkt.
Zowel Wout en Akpom kunnen niet als "kapstok" spelen, dat ze de kansen beter benutten geloof ik meteen want dat is bij Brobbey natuurlijk absurd.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:05 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik word ook niet vrolijk aan de gedachte van Wout continu in de basis.
Weghorst komt regelrecht uit de hoed van jullie technische adviseur Louis van Gaal. Die vond weghorst zodanig goed op het afgelopen Wk waar hij bondscoach was dat woutje wel moest komen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb ook niet begrepen waarom Weghorst gehaald moest worden, voor plan B lijkt me Akpom geschikter.
Niet helemaal met je eens, ze prikken er altijd wel eentje in tegen die geparkeerde bussen, dat het er verder niet uitziet is een ander verhaal, maar efficient is het vaak wel.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:07 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Uiteindelijk zag je gisteravond het probleem dat je het hele seizoen al wel ziet dat als Ajax het spel moet maken ze een probleem hebben.
Jij hebt er kijk op.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:10 schreef GGMM het volgende:
Nu je vrijwel zeker kampioen wordt en dus weer CL speelt is het ook niet heel erg om nu uit dit fluttoernooitje te stappen
Het moet ook wel heel raar lopen om die tussenronde niet te halen, nadeel is dat Galatasaray nog wel kans heeft om die tussenronde te vermijden dus die zullen er vol voor gaan.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:10 schreef GGMM het volgende:
Nu je vrijwel zeker kampioen wordt en dus weer CL speelt is het ook niet heel erg om nu uit dit fluttoernooitje te stappen
30 mio zou ik fantastisch vinden.quote:
Semi-onmogelijk, er zijn onder ons in de top-24 ook nog 2 onderlinge wedstrijden en dan nog met het doelsaldo van ons en van Twente is het semi-onmogelijk om de tussenronde niet te halen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het moet ook wel heel raar lopen om die tussenronde niet te halen, nadeel is dat Galatasaray nog wel kans heeft om die tussenronde te vermijden dus die zullen er vol voor gaan.
Dan jong Ajax maar opstellenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:18 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Semi-onmogelijk, er zijn onder ons in de top-24 ook nog 2 onderlinge wedstrijden en dan nog met het doelsaldo van ons en van Twente is het semi-onmogelijk om de tussenronde niet te halen.
Is Stevie Wonder daar technisch directeur?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:15 schreef Black-Death het volgende:
[..]
30 mio zou ik fantastisch vinden.
Hoezo, Brobbey is beterquote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:37 schreef Zorro het volgende:
30 miljoen voor Brobbie
Dan mag Feyenoord wel 100 miljoen voor Gimenez gaan vragen
Dan was het wel 50 geweest, maar grappig wel hoe zo'n speler blijkbaar nog geld waard is.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Is Stevie Wonder daar technisch directeur?
Helemaal gezien zijn enige kwaliteit redelijk wegvalt in de PLquote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan was het wel 50 geweest, maar grappig wel hoe zo'n speler blijkbaar nog geld waard is.
Misschien levert het een leuke discussie op als je dat in het Feyenoord topic bespreektquote:
Wat is het record qua transfer daar?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:47 schreef Zorro het volgende:
[..]
Misschien levert het een leuke discussie op als je dat in het Feyenoord topic bespreekt
Daar hebben meer ploegen last van. Als je steeds het spel maakt maar zelf niet scoort hoef je vaak maar een foutje te maken on je defensie en loopt achter de feiten aan. Het gebeurde PSV tegen PEC Heerenveen en bijna tegen Rode Ster. En Bayeren tegen Feyenoord.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:07 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Uiteindelijk zag je gisteravond het probleem dat je het hele seizoen al wel ziet dat als Ajax het spel moet maken ze een probleem hebben.
Is natuurlijk niet enkel bij Ajax een probleem maar in de algemeenheid bij bestuurders. Verantwoordelijkheid nemen. Het gebrek aan ter verantwoording geroepen kunnen worden krijg je decharge is de kous af.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
De consequenties van wanbeleid hebben we toch op de ranglijst gezien en gisteren ook nog, al zijn dit soort incidenten ook nooit uit te bannen zolang het bij incidenten blijft.
Maar wat wil je dan, gevangenisstraf omdat ons aller Ajax geen kampioen wordt, of gewoon het bestuur meteen tegen de muur?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |