Als we nu doorpakken moet plek 2 zeker te doen zijn. Het voetbal is kut maar het resultaat is er.quote:Op maandag 27 januari 2025 09:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het fijne is wel dat de concurrentie zoveel begint te morsen dat een eigen nederlaag ook ineens niet meer de druk er meteen op zet voor plek 2. Al hoop ik wel gewoon op 3 punten zondag, maar Feyenoord blijft net zo goed onvoorspelbaar.
Verder hoop ik deze week stiekem ook nog op een aanvallende middenvelder met diepgang. Types als Klaassen en Guus Til worden vaak verketterd, maar maken net wel die goals die je zonder kleerscheuren langs de geparkeerde bussen brengt.
Exact, gewoon werken voor je geld.quote:Op maandag 27 januari 2025 09:04 schreef Houniet het volgende:
[..]
Eens. Ik pak er vast koffie bij. Een nieuwe werkweek jongens, op naar zondag.
(denk de stem van Jan Vertonghen erbij)
Brubby naar WestHam, huur met verplichte optie tot koop.quote:Op maandag 27 januari 2025 12:25 schreef GGMM het volgende:
Ik heb geen zin om het topic te lezen (want jullie meningen zijn maar vreemd) maar zijn er nog transfergeruchten?
Ik denk dat het nieuwe realisme nog niet echt is ingedaald bij een hoop spelers.quote:Op maandag 27 januari 2025 12:57 schreef TheVulture het volgende:
https://www.ajaxshowtime.(...)eghorst-kapotgemaakt
https://www.ajaxshowtime.(...)plannen-farioli-voor
Het is allemaal de schuld van Farioli hoor mensen
Een spits die niet met concurrentie om kan gaan en een jong gastje dat net haar op zijn pikkie heeft wil waarschijnlijk een buitensporig salaris, maar natuurlijk is het makkelijker om de zwarte piet naar Farioli en Kroes te schuiven. Het is goed dat er eens paal en perk wordt gesteld aan de financiële eisen van jonkies.
Ik moest ineens ook even aan Silvano Vos denken, die nu lekker in de serie C aan het ballen is.
https://www.transfermarkt.nl/silvano-vos/profil/spieler/738476
Of de nieuwe Kaka we zullen er niet achter komen bij Ajax ben ik bang. Maar heb liever dat ze een talent geld geven ipv zo'n Tahirovicquote:
Probleem van die "talenten" is dat als je ze teveel geeft ze het ook wel prima lijken te vinden en uiteindelijk toch Ajax 1 niet halen op basis van kwaliteit en inzet.quote:Op maandag 27 januari 2025 13:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Of de nieuwe Kaka we zullen er niet achter komen bij Ajax ben ik bang. Maar heb liever dat ze een talent geld geven ipv zo'n Tahirovic
Gewoon omdat ze te weinig kwaliteit hebben, echt niet omdat ze teveel betaald krijgen.quote:Op maandag 27 januari 2025 13:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Probleem van die "talenten" is dat als je ze teveel geeft ze het ook wel prima lijken te vinden en uiteindelijk toch Ajax 1 niet halen op basis van kwaliteit en inzet.
Ook prima, maar dan zijn ze het ook niet waard om nu al meer dan een half miljoen per jaar te gaan verdienen. Want dat is volgens mij wel waar je aan moet denken bij de eisen van dit soort gasten.quote:Op maandag 27 januari 2025 13:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon omdat ze te weinig kwaliteit hebben, echt niet omdat ze teveel betaald krijgen.
Dan gaan ze ergens anders heen. Denk dat het juist niet verkeerd is om jeugdspelers beter te belonen, daar je vaak ziet dat die in salaris achterblijven ten opzichte van (bijvoorbeeld) slechter presterende aankopen. Maar ook daarin lijkt Ajax wat te ver doorgeschoten.quote:Op maandag 27 januari 2025 13:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ook prima, maar dan zijn ze het ook niet waard om nu al meer dan een half miljoen per jaar te gaan verdienen. Want dat is volgens mij wel waar je aan moet denken bij de eisen van dit soort gasten.
Als die 580k salaris van Tahirovic klopt dan krijgt dat mannetje bijna 2x zoveel als hij.quote:Op maandag 27 januari 2025 13:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Of de nieuwe Kaka we zullen er niet achter komen bij Ajax ben ik bang. Maar heb liever dat ze een talent geld geven ipv zo'n Tahirovic
Omdat ze niet voor Ajax spelen maar voor henzelf, die hebben gewoon geen boodschap daaraan want ze kunnen ook bij 10 andere clubs spelen. En dat is hun goed recht verder.quote:Op maandag 27 januari 2025 13:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik denk dat het nieuwe realisme nog niet echt is ingedaald bij een hoop spelers.
Zo werkt het in het gehele bedrijfsleven natuurlijk, mensen van buiten krijgen altijd meer.quote:Op maandag 27 januari 2025 13:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan gaan ze ergens anders heen. Denk dat het juist niet verkeerd is om jeugdspelers beter te belonen, daar je vaak ziet dat die in salaris achterblijven ten opzichte van (bijvoorbeeld) slechter presterende aankopen. Maar ook daarin lijkt Ajax wat te ver doorgeschoten.
Ook in het bedrijfsleven heb je ranzige managers die foto's van hun piemel versturen naar ondergeschikten, maar dan hoef je het nog niet altijd normaal te vinden natuurlijk.quote:Op maandag 27 januari 2025 14:38 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Zo werkt het in het gehele bedrijfsleven natuurlijk, mensen van buiten krijgen altijd meer.
Nee, iedereen is er voorstander van om de beste het beste te belonen, of die nu van binnen of van buiten komt. Als je daar de oplossing voor hebt dan wil de hele wereld dat graag weten.quote:Op maandag 27 januari 2025 14:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook in het bedrijfsleven heb je ranzige managers die foto's van hun piemel versturen naar ondergeschikten, maar dan hoef je het nog niet altijd normaal te vinden natuurlijk.
De Kroes-control gaat aan hoor, Lexie gaat het allemaal regelen. Misschien nog een leuke middenvelder erbij. Of een spits.quote:Op maandag 27 januari 2025 16:56 schreef Themeparktommy het volgende:
Vandaag dus weer geen inkomende transfer, nog 8 dagen te gaan.
Kan niet wachten op een nieuwe Deef of Henderson , het soort wat de filosoof het liefste heeft. Zou tussen Van Polen en Zidane voor Polen kiezen LOLquote:Op maandag 27 januari 2025 20:48 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
De Kroes-control gaat aan hoor, Lexie gaat het allemaal regelen. Misschien nog een leuke middenvelder erbij. Of een spits.
Ik kijk er naar uit om te zien wat Forbs allemaal heeft bijgeleerd in de Prumjer League.quote:Op maandag 27 januari 2025 21:36 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kan niet wachten op een nieuwe Deef of Henderson , het soort wat de filosoof het liefste heeft. Zou tussen Van Polen en Zidane voor Polen kiezen LOL
Ga er maar vanuit dat er niets meer bijkomt.quote:Op maandag 27 januari 2025 16:56 schreef Themeparktommy het volgende:
Vandaag dus weer geen inkomende transfer, nog 8 dagen te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |