abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216447181
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2025 09:32 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Het fijne is wel dat de concurrentie zoveel begint te morsen dat een eigen nederlaag ook ineens niet meer de druk er meteen op zet voor plek 2. Al hoop ik wel gewoon op 3 punten zondag, maar Feyenoord blijft net zo goed onvoorspelbaar.

Verder hoop ik deze week stiekem ook nog op een aanvallende middenvelder met diepgang. Types als Klaassen en Guus Til worden vaak verketterd, maar maken net wel die goals die je zonder kleerscheuren langs de geparkeerde bussen brengt.
Als we nu doorpakken moet plek 2 zeker te doen zijn. Het voetbal is kut maar het resultaat is er.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 27-01-2025 10:12:08 ]
pi_216448228
Is Brobbey al verkocht?
  maandag 27 januari 2025 @ 12:23:48 #228
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_216448443
quote:
99s.gif Op maandag 27 januari 2025 09:04 schreef Houniet het volgende:

[..]
Eens. Ik pak er vast koffie bij. Een nieuwe werkweek jongens, op naar zondag *O* .
(denk de stem van Jan Vertonghen erbij)
Exact, gewoon werken voor je geld.
  Forum Admin maandag 27 januari 2025 @ 12:25:29 #229
35723 crew  GGMM
pi_216448462
Ik heb geen zin om het topic te lezen (want jullie meningen zijn maar vreemd) maar zijn er nog transfergeruchten?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_216448597
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2025 12:25 schreef GGMM het volgende:
Ik heb geen zin om het topic te lezen (want jullie meningen zijn maar vreemd) maar zijn er nog transfergeruchten?
Brubby naar WestHam, huur met verplichte optie tot koop.
Mannsverk kan naar 4 clubs, huur
Hlynsson kan naar Twente en NAC, huur en koop, maar salaris is een probleem.

Geen geruchten over rechtsbacks, linksvoor, iets wat ook maar creatief is. Wel een gerucht dat Kroes al het beschikbare salaris en transfer geld verbrand heeft aan Regeer. Nu moeten er eerst weer verhuurd worden voor we kunnen kopen. Ha...ha.....ha.

edti; En lijkt erop dat Bounida ook nog de deur uitloopt omdat Kroes niet meer salaris wilt bieden.
pi_216448826
https://www.ajaxshowtime.(...)eghorst-kapotgemaakt

https://www.ajaxshowtime.(...)plannen-farioli-voor

Het is allemaal de schuld van Farioli hoor mensen :')

Een spits die niet met concurrentie om kan gaan en een jong gastje dat net haar op zijn pikkie heeft wil waarschijnlijk een buitensporig salaris, maar natuurlijk is het makkelijker om de zwarte piet naar Farioli en Kroes te schuiven. Het is goed dat er eens paal en perk wordt gesteld aan de financiële eisen van jonkies.

Ik moest ineens ook even aan Silvano Vos denken, die nu lekker in de serie C aan het ballen is.
https://www.transfermarkt.nl/silvano-vos/profil/spieler/738476
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_216448907
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2025 12:57 schreef TheVulture het volgende:
https://www.ajaxshowtime.(...)eghorst-kapotgemaakt

https://www.ajaxshowtime.(...)plannen-farioli-voor

Het is allemaal de schuld van Farioli hoor mensen :')

Een spits die niet met concurrentie om kan gaan en een jong gastje dat net haar op zijn pikkie heeft wil waarschijnlijk een buitensporig salaris, maar natuurlijk is het makkelijker om de zwarte piet naar Farioli en Kroes te schuiven. Het is goed dat er eens paal en perk wordt gesteld aan de financiële eisen van jonkies.

Ik moest ineens ook even aan Silvano Vos denken, die nu lekker in de serie C aan het ballen is.
https://www.transfermarkt.nl/silvano-vos/profil/spieler/738476
Ik denk dat het nieuwe realisme nog niet echt is ingedaald bij een hoop spelers.
pi_216448921
Suggestie dat dit allemaal de schuld van Farioli is, is natuurlijk complete waanzin. Maar in mijn ogen is Kroes wel behoorlijk wat te verwijten. Ik reken hem dat vooral meer aan omdat hij in letterlijk elk interview een hele grote mond heeft. Hoe hij het wel even gaat regelen, waar tot nu toe er gewoon vrijwel niks gebeurt is. Lijkt ook totaal geen samenwerking met Farioli te hebben.
Regeer halen als een paniek aankoop als rechtsback, terwijl Farioli hem een middenvelder vindt. Wat die ook gewoon is, volgens hem zelf en werkelijk elke statistiek. Kom op man.

Zelfde met zo'n Bounida, een totale geldwolf met een entourage? ABSOLUUT. Gevalletje hele familie fluistert in zijn oor voor meer doekoe. Maar tevens ook een van de weinige echt technische talenten die we hebben, aangezien zowat heel JA brandhout is. Zeker in de voorhoede. Dan zul je toch alles in werking moeten stellen om zo'n lulleltje te behouden, ondanks principes en nieuwe denkbeeldige financiële regels.
  maandag 27 januari 2025 @ 13:10:55 #234
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_216448969
Is hij niet een gevalletje Unuvar?
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  maandag 27 januari 2025 @ 13:23:50 #235
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_216449119
quote:
99s.gif Op maandag 27 januari 2025 13:10 schreef Houniet het volgende:
Is hij niet een gevalletje Unuvar?
Of de nieuwe Kaka we zullen er niet achter komen bij Ajax ben ik bang. Maar heb liever dat ze een talent geld geven ipv zo'n Tahirovic
pi_216449185
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2025 13:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]
Of de nieuwe Kaka we zullen er niet achter komen bij Ajax ben ik bang. Maar heb liever dat ze een talent geld geven ipv zo'n Tahirovic
Probleem van die "talenten" is dat als je ze teveel geeft ze het ook wel prima lijken te vinden en uiteindelijk toch Ajax 1 niet halen op basis van kwaliteit en inzet.
  maandag 27 januari 2025 @ 13:34:02 #237
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_216449198
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2025 13:32 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Probleem van die "talenten" is dat als je ze teveel geeft ze het ook wel prima lijken te vinden en uiteindelijk toch Ajax 1 niet halen op basis van kwaliteit en inzet.
Gewoon omdat ze te weinig kwaliteit hebben, echt niet omdat ze teveel betaald krijgen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_216449230
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2025 13:34 schreef Caland het volgende:

[..]
Gewoon omdat ze te weinig kwaliteit hebben, echt niet omdat ze teveel betaald krijgen.
Ook prima, maar dan zijn ze het ook niet waard om nu al meer dan een half miljoen per jaar te gaan verdienen. Want dat is volgens mij wel waar je aan moet denken bij de eisen van dit soort gasten.
  maandag 27 januari 2025 @ 13:42:43 #239
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_216449293
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2025 13:37 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Ook prima, maar dan zijn ze het ook niet waard om nu al meer dan een half miljoen per jaar te gaan verdienen. Want dat is volgens mij wel waar je aan moet denken bij de eisen van dit soort gasten.
Dan gaan ze ergens anders heen. Denk dat het juist niet verkeerd is om jeugdspelers beter te belonen, daar je vaak ziet dat die in salaris achterblijven ten opzichte van (bijvoorbeeld) slechter presterende aankopen. Maar ook daarin lijkt Ajax wat te ver doorgeschoten.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_216449338
Voor een zogenaamd toptalent is die al wel oud, bijna 19. Speelt ook pas sinds deze maand bij jong. Gezien de personele problemen op links ben je dan niet erg goed in de ogen van de beleidsmakers als je geeneens getest wordt als backup van linksvoor (zeker in de periode dat Godts blessa was).
pi_216449788
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2025 13:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]
Als die 580k salaris van Tahirovic klopt dan krijgt dat mannetje bijna 2x zoveel als hij.
pi_216449820
quote:
7s.gif Op maandag 27 januari 2025 13:05 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Ik denk dat het nieuwe realisme nog niet echt is ingedaald bij een hoop spelers.
Omdat ze niet voor Ajax spelen maar voor henzelf, die hebben gewoon geen boodschap daaraan want ze kunnen ook bij 10 andere clubs spelen. En dat is hun goed recht verder.

Ps: ik spreek in meervoud maar het is natuurlijk alleen die Bounadi die naar meerdere clubs kan, dat is nu net het probleem bij die andere spelers :')
pi_216449853
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2025 13:42 schreef Caland het volgende:

[..]
Dan gaan ze ergens anders heen. Denk dat het juist niet verkeerd is om jeugdspelers beter te belonen, daar je vaak ziet dat die in salaris achterblijven ten opzichte van (bijvoorbeeld) slechter presterende aankopen. Maar ook daarin lijkt Ajax wat te ver doorgeschoten.
Zo werkt het in het gehele bedrijfsleven natuurlijk, mensen van buiten krijgen altijd meer.
  maandag 27 januari 2025 @ 14:47:30 #244
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_216449969
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2025 14:38 schreef BEFEM het volgende:

[..]
Zo werkt het in het gehele bedrijfsleven natuurlijk, mensen van buiten krijgen altijd meer.
Ook in het bedrijfsleven heb je ranzige managers die foto's van hun piemel versturen naar ondergeschikten, maar dan hoef je het nog niet altijd normaal te vinden natuurlijk.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_216450002
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2025 14:47 schreef Caland het volgende:

[..]
Ook in het bedrijfsleven heb je ranzige managers die foto's van hun piemel versturen naar ondergeschikten, maar dan hoef je het nog niet altijd normaal te vinden natuurlijk.
Nee, iedereen is er voorstander van om de beste het beste te belonen, of die nu van binnen of van buiten komt. Als je daar de oplossing voor hebt dan wil de hele wereld dat graag weten.
pi_216451336
Vandaag dus weer geen inkomende transfer, nog 8 dagen te gaan.
pi_216454351
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2025 16:56 schreef Themeparktommy het volgende:
De Kroes-control gaat aan hoor, Lexie gaat het allemaal regelen. Misschien nog een leuke middenvelder erbij. Of een spits.
  maandag 27 januari 2025 @ 21:36:06 #248
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_216454834
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2025 20:48 schreef Bugno3 het volgende:

[..]
De Kroes-control gaat aan hoor, Lexie gaat het allemaal regelen. Misschien nog een leuke middenvelder erbij. Of een spits.
Kan niet wachten op een nieuwe Deef of Henderson , het soort wat de filosoof het liefste heeft. Zou tussen Van Polen en Zidane voor Polen kiezen LOL
RED ONS HENNIEGOD
pi_216456347
quote:
9s.gif Op maandag 27 januari 2025 21:36 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]
Kan niet wachten op een nieuwe Deef of Henderson , het soort wat de filosoof het liefste heeft. Zou tussen Van Polen en Zidane voor Polen kiezen LOL
Ik kijk er naar uit om te zien wat Forbs allemaal heeft bijgeleerd in de Prumjer League.

[ Bericht 0% gewijzigd door Bugno3 op 28-01-2025 06:55:52 ]
pi_216456412
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2025 16:56 schreef Themeparktommy het volgende:
Ga er maar vanuit dat er niets meer bijkomt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')