SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Je doet dit expres he?quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb je daar ook een bijpassend plaatje bij?
Ik? Zou niet durvenquote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
@:uitstraling zou in de lamp hangen.
Maar ik zie Electric Callboy.quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
![]()
![]()
Op deze muziek.
![]()
![]()
![]()
Tip: ik zou hem niet zo hard zetten
Of gewoon niet aanklikken
Niet geklikt.quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
![]()
Op deze muziek.
![]()
![]()
![]()
Kende je dit?quote:
quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
![]()
Op deze muziek.
![]()
![]()
![]()
Nee die eerste 15 waren Chinezen en dan boeit het niet.quote:Op donderdag 23 januari 2025 20:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De threshold was 15 blijkbaar. Bij die 16e moesten ze toch maar eens wat gaan ondernemen
Ik luister dit nog steedsquote:
Met wat erbij?quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:08 schreef Budapestenaar het volgende:
Patat op. En ijs.
Morgen maar weer gezond eten
Graag gedaanquote:
Aardappel en een melkproduct, valt best meequote:Op donderdag 23 januari 2025 21:08 schreef Budapestenaar het volgende:
Patat op. En ijs.
Morgen maar weer gezond eten
quote:
En nee, dit is niet wat ik normaal luister, wtf.quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik luister dit nog steeds![]()
Ligt wat zwaar op de maag, of was het een houten lepel?quote:
quote:
Waarom niet het orgineel?quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik luister dit nog steeds![]()
Denk dat ik dit leuker vind dan the Foo Fighters
Hork hork horkquote:
Oh is dat weer een speciale snack, net zoals een berenklauw?quote:
Morgen weer een dag.quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, bedtijd maar weer. Was van plan om bier te gaan drinken maar ja
Eigenlijk best gezond.quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Aardappel en een melkproduct, valt best mee
Ik wist niet eens dat er een origineel van was?quote:
Snack was een frikandel.quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh is dat weer een speciale snack, net zoals een berenklauw?
Is toch van:quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat er een origineel van was?
Ik luister nu dit:
Misschien moet ik het maar toevoegen aan mijn playlist
Ja, geen ideequote:
Bijzondere clip welquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Is toch van:
Hebben de caafs je al weggekeken van de bank?quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:14 schreef CherryLips het volgende:
Ik had net een of ander stom filmpje op Instagram, was niet eens zo heel grappig, maar ik moest ineens zo hard lachen dat de tranen over m'n wangen roldenheeft wel een paar minuten geduurd
Ze zitten te wachten op hun brokjes. Maar ik kan zo'n bak wel drie keer op een dag vullen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hebben de caafs je al weggekeken van de bank?
Die zijn ook het lekkerst als ze niet speciaal zijnquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Snack was een frikandel.
Maar die was niet speciaal.
quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze zitten te wachten op hun brokjes. Maar ik kan zo'n bak wel drie keer op een dag vullen.
Die is weggelopen?quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:16 schreef Ama het volgende:
Maar dit is sowieso naast blink-182 echt mijn favoriete band.@:4EverBlackEyed
Dat je dat dan opzoekt in het woordenboek en dan een plaatje van Ylvi de Zilveragouti zietquote:
Wat verrassendquote:
Nee hij lag in m'n schoen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je al onder de bank gekeken?
Mijn vader liet mij dit met kerst horen om te vertellen dat hij dit ook leuk vindt. Lolquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind deze clip echt hilarisch![]()
![]()
Ik heb net gegeten (inb4 "wat verrassend")quote:
Ja die trok de stoute schoenen aanquote:
quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb net gegeten (inb4 "wat verrassend")Normaal heb ik nooit honger in de avond.
quote:
Ja leuk toch ?quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Mijn vader liet mij dit met kerst horen om te vertellen dat hij dit ook leuk vindt. Lol
Ik was bij de primark. Wat hadden ze op de truien staan: David Bowie. Fleetwood Mac. Rolling Stones. The Ramones.quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Mijn vader liet mij dit met kerst horen om te vertellen dat hij dit ook leuk vindt. Lol
Vandaag tijdens kamerzorg heb ik even We got the Moves aangezet. Kon de begeleider (metalhead) ook wel waarderenquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Is toch van:
Leuke mental imagequote:Op donderdag 23 januari 2025 21:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja die trok de stoute schoenen aan
quote:
quote:
Ik had een foto moeten maken van dat stuk kipschnitzel.quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Leuke mental image
Een stuk kipfilet met schoenen
Ik weet alleen niet hoe stoute schoenen eruit zien
Oke, goed verhaal weer
Inb4 @Modus met een gifje van een kip met stilettohakken aanquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Leuke mental image
Oke, goed verhaal weer
Oh denk dat mijn pa dit ook nog wel kan waarderen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja leuk toch ?![]()
Mijn vader zei ooit een keer: zet eens een muziekje op.
Dus ik zetten The Used op.
Vond hij het nog om aan te gluren ook.
Ter referentie:
En die foto dan met ons delen?quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had een foto moeten maken van dat stuk kipschnitzel.
quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Inb4 @:modus met een gifje van een kip met stilettohakken aan
Alvast aan het vetmesten voor de jaarlijkse offering voor de Maya'squote:
Ik zou Fleetwood Mac en The Ramones wel willen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was bij de primark. Wat hadden ze op de truien staan: David Bowie. Fleetwood Mac. Rolling Stones. The Ramones.
Was meer een afdeling voor m'n vader.
Ik zit ineens Dreams van Fleetwood Mac te luisterenquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was bij de primark. Wat hadden ze op de truien staan: David Bowie. Fleetwood Mac. Rolling Stones. The Ramones.
Sssssssstquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alvast aan het vetmesten voor de jaarlijkse offering voor de Maya's
Nicequote:Op donderdag 23 januari 2025 21:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Vandaag tijdens kamerzorg heb ik even We got the Moves aangezet. Kon de begeleider (metalhead) ook wel waarderen![]()
Ik hoorde dit gister op de radio en moest gelijk aan jou denken. Wat nou als de airbag uitklapte, jij nokkie ging en vervolgens tegen de boom klapte?quote:Op donderdag 23 januari 2025 19:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou met mijn vorige DS3 heb ik het op een boom geprobeerd, geen idee of die toen te hard openklapte. Moet ik ze straks zeker ook nog gaan aanklagen?
quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zit ineens Dreams van Fleetwood Mac te luisteren
Jaquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En die foto dan met ons delen?
dat is een goed idee, heerlijk nummer zo voor de avond ookquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zit ineens Dreams van Fleetwood Mac te luisteren
Huh wat?quote:
quote:
Halfhoge laarsjes van rieker blijkbaar.quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Leuke mental image
Oke, goed verhaal weer
'quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zou Fleetwood Mac en The Ramones wel willen.
Ja ik ben over gegaan op de versie van Deep Dishquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat is een goed idee, heerlijk nummer zo voor de avond ook
Ach ja, bij de C&A kun je tegenwoordig shirt van Slipknot en Nirvana kopenquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toe maarquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Halfhoge laarsjes van rieker blijkbaar.
Slipknot zou ik nog kopen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ach ja, bij de C&A kun je tegenwoordig shirt van Slipknot en Nirvana kopen
Helaas vond ik die van Bowie wel lelijk anders had ik m nog gepast.quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zou Fleetwood Mac en The Ramones wel willen.
O en Pink Floyd ook trouwens.quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ach ja, bij de C&A kun je tegenwoordig shirt van Slipknot en Nirvana kopen
Ik kreeg van de week in de mail van linkedin zo'n mailtje van 'deze bedrijven hebben je profiel bekeken', en daar stond Interpol tussen, bij een collega van me was dat ookquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:22 schreef essnhills het volgende:
Helikopter
Ze zoeken me
* Duikt onder deken
quote:
quote:Op donderdag 23 januari 2025 20:34 schreef CherryLips het volgende:
Ik had wraps met sla en kipschnitzel.
Ik zit te eten. Op de bank voor de tv als een echte loser.
Unit van een wrap valt uit elkaar.
Stuk kip valt eruit.
Ik reageer traag en in plaats van dat ik hem vang (waarbij ik de rest van de unit dus loslaat met een hand) sla ik hem weg.
Waar landt het stuk kip?
In m'n schoen die ik net voor het eten had uitgetrokken en een meter verderop stond.
Als ik in Amerika had gewoon had ik ze nu helemaal kapot kunnen procederen voor 100 miljoen miljardquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik hoorde dit gister op de radio en moest gelijk aan jou denken. Wat nou als de airbag uitklapte, jij nokkie ging en vervolgens tegen de boom klapte?
Misschien willen ze het bedrijf wel infiltreren.quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kreeg van de week in de mail van linkedin zo'n mailtje van 'deze bedrijven hebben je profiel bekeken', en daar stond Interpol tussen, bij een collega van me was dat ook
Waar gaat dat over?quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
Even Welkom in de Familie kijken. Guilty pleasure wel.
Ik wil het recept wel.quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:26 schreef Ama het volgende:
Ik ga morgen dus met de bovenbuurvrouw naar de dierenarts. Krijg ik net een berichtje dat ze blondie brownies heeft gemaakt met Kinder bonbons.. of ik ook wil. Gekke vraag zeg.
quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kreeg van de week in de mail van linkedin zo'n mailtje van 'deze bedrijven hebben je profiel bekeken', en daar stond Interpol tussen, bij een collega van me was dat ook
Voor altijd op vakantie.quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ik in Amerika had gewoon had ik ze nu helemaal kapot kunnen procederen voor 100 miljoen miljard
Toch ff emigreren danquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ik in Amerika had gewoon had ik ze nu helemaal kapot kunnen procederen voor 100 miljoen miljard
Nou het is wel typisch dat het precies wij twee zijn, die het meeste mot met het management hebbenquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien willen ze het bedrijf wel infiltreren.
Is ook echt wat voor jou..quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waar gaat dat over?
En ja, mijn google is stuk
Hmmmquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou het is wel typisch dat het precies wij twee zijn, die het meeste mot met het management hebben
Ja ben benieuwd waar de microfoons in het bureau verstopt zittenquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bijzonder, je zou zeggen dat ze dat wel geheim kunnen doen
Anders was ie gewoon op de grond gevallen en had de driesecondenregel nog gewerkt. Maar neeeee ik moest de zaklamp op m'n telefoon aanzetten en onder de bank en de tafel kijken voor ik m'n schoen pakte. En ik wist het eigenlijk ook al meteen. Die ligt in m'n schoen.quote:
Dat zou wel een droom zijnquote:
👀 Don’t be suspicious… don’t be suspicious….. 👀quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou het is wel typisch dat het precies wij twee zijn, die het meeste mot met het management hebben
OH, dit lijkt wel wat op B&B vol liefdequote:Op donderdag 23 januari 2025 21:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is ook echt wat voor jou..
Vier ondernemers uit een familiebedrijf zoeken de liefde. Hun familie ontmoet de blind dates die een week lang meelopen in werk en privé.
Ook eentje uit Eindhoven
Ja en militaire apaches en dergelijkquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmmm
Heb jij ook regelmatig een politiehelikopter boven je?
Ik vind dit echt iets voor jou en dat bedoel ik gewoon positiefquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Anders was ie gewoon op de grond gevallen en had de driesecondenregel nog gewerkt. Maar neeeee ik moest de zaklamp op m'n telefoon aanzetten en onder de bank en de tafel kijken voor ik m'n schoen pakte. En ik wist het eigenlijk ook al meteen. Die ligt in m'n schoen.
De truc is om zulke rare shit in je browsergeschiedenis te hebben staan dat geen interpolagent er nog naar wil kijken.quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ben benieuwd waar de microfoons in het bureau verstopt zitten
Nee die vliegroute hebben ze boven jou gepositioneerd zodat het minder opvalt denk ikquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en militaire apaches en dergelijk
Maar dat heeft er misschien ook wel mee te maken dat ik op werk vlak bij een laagvliegroute zit
Dát denk jij, maar ondertussenquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:30 schreef LTVDK het volgende:
Maar dat heeft er misschien ook wel mee te maken dat ik op werk vlak bij een laagvliegroute zit
Leuk? B&B is zowat afgelopen dus ik moet mijn ultieme mensen analyses weer ergens op los latenquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is ook echt wat voor jou..
Vier ondernemers uit een familiebedrijf zoeken de liefde. Hun familie ontmoet de blind dates die een week lang meelopen in werk en privé.
Ook eentje uit Eindhoven
In je ellenboog.quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ben benieuwd waar de microfoons in het bureau verstopt zitten
Ik vind het wel vermakelijkquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Leuk? B&B is zowat afgelopen dus ik moet mijn ultieme mensen analyses weer ergens op los laten
Weet Ellen daar ook van?quote:
We hadden het er van de week wel toevallig over dat als er binnenkort een wereldoorlog uitbreekt we liever propaganda gaan maken dan het uniform aantrekkenquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]
👀 Don’t be suspicious… don’t be suspicious….. 👀
Is B&B alweer bijna afgelopen? Is voor mijn gevoel net pas begonnenquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Leuk? B&B is zowat afgelopen dus ik moet mijn ultieme mensen analyses weer ergens op los laten
Ik las laatst dat een dier op een lijk ook niet werkt dus… weet je het zeker?quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De truc is om zulke rare shit in je browsergeschiedenis te hebben staan dat geen interpolagent er nog naar wil kijken.
Oh, het is elleboogquote:
Op mijn werklaptop doe ik niks raarsquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De truc is om zulke rare shit in je browsergeschiedenis te hebben staan dat geen interpolagent er nog naar wil kijken.
Deze sc?quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
We hadden het er van de week wel toevallig over dat als er binnenkort een wereldoorlog uitbreekt we liever propaganda gaan maken dan het uniform aantrekken
En ik maar denken dat het mijn titanium pantser wasquote:
M'n Word weigert dat woord ook te herkennen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, het is elleboog
Raar woord eigenlijk als je er heel goed over nadenkt
Ik kijk vooruitquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is B&B alweer bijna afgelopen? Is voor mijn gevoel net pas begonnenKoekkoek
Zit naast een microfoontje ook een cameraatje inquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En ik maar denken dat het mijn titanium pantser was
Ik weiger Word te erkennenquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n Word weigert dat woord ook te herkennen.
Wij werken al voor dubieuze regimes en schakelen af en toe wat zenders af.quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
We hadden het er van de week wel toevallig over dat als er binnenkort een wereldoorlog uitbreekt we liever propaganda gaan maken dan het uniform aantrekken
Ahhhhquote:
Eh. Dan ga ik gewoon wat over m'n hobbies googlen, dan valt hij vanzelf in slaap.quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik las laatst dat een dier op een lijk ook niet werkt dus… weet je het zeker?
Wel lastig dan zo in de winter als ik een trui aan hebquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zit naast een microfoontje ook een cameraatje in
" A secret trip to Cali "quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:33 schreef CherryLips het volgende:
Dit filmpje bezorgde me dus een willekeurige slappe lach door die hond
https://www.instagram.com/reel/C_-cdfpCoUz/
En z'n final destination-leven
Die trui gaat vast ook wel een keer uitquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel lastig dan zo in de winter als ik een trui aan heb
Jaquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ahhhh
Nou ja, het is leuk vermaak.
Of als ze alle delen van de KSC moeten gaan doorlezenquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Eh. Dan ga ik gewoon wat over m'n hobbies googlen, dan valt hij vanzelf in slaap.
Ja als ik naar bed ga, maar dan lig ik onder de dekensquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die trui gaat vast ook wel een keer uit
Wie is je favoriet?quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja![]()
Er zijn veel bijzondere mensen in de wereld
Met deze temperaturen is dat wel aan te raden jaquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja als ik naar bed ga, maar dan lig ik onder de dekens
Is ook een soort van online real life soapquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of als ze alle delen van de KSC moeten gaan doorlezen
Oke, DHL.. mag ook wat minder dreigend, met je CAPSquote:WE KOMEN VRIJDAG BIJ JE LANGS
Ze willen dat je alvast voor de deur gaat kamperen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, DHL.. mag ook wat minder dreigend, met je CAPS
Ik vind het wel een beetje een slaapverwekkende soap danquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Is ook een soort van online real life soap
Lijkt er wel op he?quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze willen dat je alvast voor de deur gaat kamperen.
quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
" A secret trip to Cali "
@:Citizen.erased
Dit is wel een goede samenvatting van hoe de dag hier gaat.quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind het wel een beetje een slaapverwekkende soap dan![]()
- Wat eten we vandaag?
- Ik heb geen zin meer?
- Discussie over het weer
- Flexen over de temperatuur binnen/ muffins/ stapjes etc
- Oh en eten.
De moeder van Mikequote:
JE KAN ONS NIET MEER ONTSNAPPENquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zou je een complete netflix serie van kunnen makenquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Is ook een soort van online real life soap
Moniquequote:Op donderdag 23 januari 2025 21:41 schreef Ygritte het volgende:
[..]
De moeder van Mike![]()
Wat een mens!
Adrienne lijkt mij lief, Mike is te goed voor de wereld, Judith kan je wel een biertje mee drinken denk ik zo, Jan is vreselijk, Maarten is vreselijk en Jorik heeft maar een halve hersencel.
WE WETEN WAAR JE WOONTquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja… geen winstgevend formatquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
- Wat eten we vandaag?
- Ik heb geen zin meer?
- Oh en eten.
quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
JE KAN ONS NIET MEER ONTSNAPPEN
WEES GEWAARSCHUWD
Beetje the office maar dan onlinequote:Op donderdag 23 januari 2025 21:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou je een complete netflix serie van kunnen maken
Mag ik wel hopen, dat is wel zo handig bij het bezorgenquote:
Sierd heeft het nog maar een keer of vier benoemd dat hij eigenlijk erin zou moeten staan.quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Is er al iets gezegd over Berghuis??
Weet ik, daarom vraag ik het ookquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Sierd heeft het nog maar een keer of vier benoemd dat hij eigenlijk erin zou moeten staan.
Bijzondere kerstboom heb jequote:Op donderdag 23 januari 2025 21:43 schreef mschol het volgende:
![]()
soort van weekend..
dit weekend wel mn kerstboom eruit bonjouren.. hij heeft een bal op de grond gedeponeerd (ja letterlijk gedeponeerd, die was ook niet kapot)
Eerder een soort Superstorequote:Op donderdag 23 januari 2025 21:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Beetje the office maar dan online
Jeetje heb je nu nog de kerstboom staan.quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:43 schreef mschol het volgende:
![]()
soort van weekend..
dit weekend wel mn kerstboom eruit bonjouren.. hij heeft een bal op de grond gedeponeerd (ja letterlijk gedeponeerd, die was ook niet kapot)
wordt wel erg saai dan in de kamer
Ja is op zich wel praktischquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mag ik wel hopen, dat is wel zo handig bij het bezorgen
ze is bijna thuisquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Dit kan je denk ik beter tegen haar zeggen.
Ik had al zo'n vermoeden.quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Weet ik, daarom vraag ik het ook![]()
Dat hoofd kan maar bijzonder weinig verwerken. Alles is al snel ingewikkeld en moeilijk en je moet hem over z’n gevoelens helemaal niets vragen. Exemplarisch voor z’n generatie vooral ook.quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Monique![]()
Eens
Jorik de Horik
Ik heb daar toevallig een paar afleveringen van gezien en daarna ben ik die hele serie vergetenquote:
yupquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Jeetje heb je nu nog de kerstboom staan.
Ygrittepit, grafdelver der gomaristen!quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat hoofd kan maar bijzonder weinig verwerken. Alles is al snel ingewikkeld en moeilijk en je moet hem over z’n gevoelens helemaal niets vragen. Exemplarisch voor z’n generatie vooral ook.
HUUUUUUU HET KOMT TE DICHT BIJquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat hoofd kan maar bijzonder weinig verwerken. Alles is al snel ingewikkeld en moeilijk en je moet hem over z’n gevoelens helemaal niets vragen. Exemplarisch voor z’n generatie vooral ook.
Zet je iets anders gezelligs neer.quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:44 schreef mschol het volgende:
[..]
yup![]()
ik vind em wel gezellig staan nog steeds met de donkere avonden
Bij ons is er ook nog iemand die zijn buitenboom nog vrolijk elke dag aan heeftquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:44 schreef mschol het volgende:
[..]
yup![]()
ik vind em wel gezellig staan nog steeds met de donkere avonden
Kom ik ooit nog van mijn ongewilde calvijnse opvoeding af denk je?quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ygrittepit, grafdelver der gomaristen!
Ja dat is zo'n serie die je gewoon op een rustige doordeweekse avond even een paar afleveringen kijkt en dan weer opzij kan leggen tot je er weer zin in heb. Niet zo'n serie die je in 1 keer wil bingenquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb daar toevallig een paar afleveringen van gezien en daarna ben ik die hele serie vergeten![]()
Was wel grappig
Bombastic side eyequote:Op donderdag 23 januari 2025 21:47 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Kom ik ooit nog van mijn ongewilde calvijnse opvoeding af denk je?
moet kunnen toch?quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Bij ons is er ook nog iemand die zijn buitenboom nog vrolijk elke dag aan heeft
Met kerstlampjes.quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
een buste van KAISER WILHELM I, KÖNIG VON PREUSSEN?
Ik denk dat ik hem een paar jaar geleden heb gezien ? Nu weet ik het bestaan van deze serie weerquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat is zo'n serie die je gewoon op een rustige doordeweekse avond even een paar afleveringen kijkt en dan weer opzij kan leggen tot je er weer zin in heb. Niet zo'n serie die je in 1 keer wil bingen
En kerstkransjesquote:
Posters in lijsten vullen altijd goed muren op.quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:47 schreef mschol het volgende:
[..]
mja, ik ga wel wat verzinnen
net als in mn keuken
Die eindigt uiteindelijk met niemand, dat kan niet anders. Die meiden willen allemaal ‘te veel’ van hem.quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
HUUUUUUU HET KOMT TE DICHT BIJ
Ik stuur je weg, want dan is het ook weg
Dan hoop ik maar dat er niet te moeilijke en emotionele vragen aan hem worden gesteld
Ah, hij Wilde deze keer wel zijn Helm?quote:
Sexy ja.quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
ja, IK WIL DIE BAKKEBAARDEN
NU!111111
hmm, nee, toch maar niet..quote:
quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:50 schreef CherryLips het volgende:
Er staat hier een nieuw appartement te koop. 38 vierkante meter voor 215.000. Mag je er ook een nieuwe keuken in zetten. En je woont half boven een coffeeshop bij het uitgaansplein dus altijd feest in het weekend.
Ik vond het jammer hoe het met Nienke af was gelopen, maar ik zag dat al wel fout gaan in die dynamiekquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:49 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die eindigt uiteindelijk met niemand, dat kan niet anders. Die meiden willen allemaal ‘te veel’ van hem.
DOE DANquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
NU!111111
quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ah, hij Wilde deze keer wel zijn Helm?
Klinkt als een pareltjequote:Op donderdag 23 januari 2025 21:50 schreef CherryLips het volgende:
Er staat hier een nieuw appartement te koop. 38 vierkante meter voor 215.000. Mag je er ook een nieuwe keuken in zetten. En je woont half boven een coffeeshop bij het uitgaansplein dus altijd feest in het weekend.
Veel kaas eten schijnt te helpen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
NU!111111
Heb ik ook gelezen ja.quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Veel kaas eten schijnt te helpen.
Goorgonzola?quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Veel kaas eten schijnt te helpen.
Ik ben nu al overprikkeld.quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:50 schreef CherryLips het volgende:
Gorgelzola.quote:
Dat zit al in de naam.quote:
Ik heb geloof ik wel alles gezien, maar als ik het nu zou opzetten ben ik waarschijnlijk ook 95% ervan vergetenquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hem een paar jaar geleden heb gezien ? Nu weet ik het bestaan van deze serie weer
Ik ben niet verrastquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik wel alles gezien, maar als ik het nu zou opzetten ben ik waarschijnlijk ook 95% ervan vergeten
Buitenkansje.quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:50 schreef CherryLips het volgende:
Sinds wanneer is Ede een prime vastgoedlocatie?quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:50 schreef CherryLips het volgende:
Zit je dus continu in die lucht. .heb je dan ook nog een balkon ?quote:
Ja. Een klein inpandig balkon.quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zit je dus continu in die lucht. .heb je dan ook nog een balkon ?
De cirkel is weer rondquote:
Hoezo dat nou weerquote:
- Zwabber kijkt een film in de bioscoop waar het personeel hem inmiddels beter kent dan de personen in zijn directe omgeving.quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
- Wat eten we vandaag?
- Ik heb geen zin meer?
- Oh en eten.
Is wel populair hier.quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Ede een prime vastgoedlocatie?
Ede is de shit yoquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Ede een prime vastgoedlocatie?
Huehue.quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:54 schreef CherryLips het volgende:
Er zit ook een bowlingbaan onder.
Super fijn.quote:
Lig je lekker op je slaapbank komt er ineens een bowlingbal door de vloer naar boven zeilenquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:54 schreef CherryLips het volgende:
Er zit ook een bowlingbaan onder.
Weer een goorgonzolacirculatie voltooidquote:
Jij bent een betere serie -kijker dan ikquote:
Hiepquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Weer een goorgonzolacirculatie voltooid
In Veenendaal zit er een bowlingbaan boven de winkels. Dan sta je daar beneden en hoor je dus het geluid van bowlingballen die gegooid wordenquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lig je lekker op je slaapbank komt er ineens een bowlingbal door de vloer naar boven zeilen
Ga je steeds naar dezelfde bios dan? (verder geen oordeel, maar dan is het wel logisch dat ze je herkennen)quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
- Zwabber kijkt een film in de bioscoop waar het personeel hem inmiddels beter kent dan de personen in zijn directe omgeving.
Mij kennen ze hier ookquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ga je steeds naar dezelfde bios dan? (verder geen oordeel, maar dan is het wel logisch dat ze je herkennen)
Leuk, ik kom niet.quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Bowling MEET
Ik zou dat stiekem wel lachen vinden en nee ik ga dat niet organiseren, want ik organiseer al teveel op dit moment
Dat kan nooit goed gaanquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Bowling MEET
Ik zou dat stiekem wel lachen vinden en nee ik ga dat niet organiseren, want ik organiseer al teveel op dit moment
Laten ze dat ook merken?quote:
Vind dat hier in Eindhoven wel fijn dat mensen je gewoon kennen en dan zelfs praatje makenquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Laten ze dat ook merken?
Vriendin van mij komt echt JAREN bij een restaurant en geen blijk van herkenning hoor![]()
![]()
Wist je dat als je ede achterstevoren spelt er nog steeds ede staatquote:
Die meet komt ook niet van de grondquote:
Absoluut nietquote:
Ja jij begint er niet eens aanquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij bent een betere serie -kijker dan ik
"Lang niet gezien."quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Laten ze dat ook merken?
Vriendin van mij komt echt JAREN bij een restaurant en geen blijk van herkenning hoor![]()
![]()
Bij het restaurant of in de bios?quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vind dat hier in Eindhoven wel fijn dat mensen je gewoon kennen en dan zelfs praatje maken
Net als mijn bowlingbal.quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die meet komt ook niet van de grond
[..]
Absoluut niet
" Mag ik je wijzen op ons assortiment snacks / chocolade ? "quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
"Lang niet gezien."
"Had je deze nog niet gezien joh?"
Ik ging eerst naar allerlei pathés. Maar werd het een beetje zat om steeds naar één vestiging in Den Haag te moeten reizen als ik eens iets anders wilde zien.quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ga je steeds naar dezelfde bios dan? (verder geen oordeel, maar dan is het wel logisch dat ze je herkennen)
Wow!quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wist je dat als je ede achterstevoren spelt er nog steeds ede staat
quote:
Restaurant.quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bij het restaurant of in de bios?
Dat is ook wow achterstevorenquote:
Zijn het dan ook steeds dezelfde mensen die daar staan?quote:Op donderdag 23 januari 2025 22:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ging eerst naar allerlei pathés. Maar werd het een beetje zat om steeds naar één vestiging in Den Haag te moeten reizen als ik eens iets anders wilde zien.
En deze tent in Rotterdam is voor mij ~25 minuutjes reizen met de metro. Draait juist een hoop aparte dingen, en veel nog op echte film dus dan ben ik wel verkocht.
Ik ben echt zo slecht met bowlenquote:
Ja eensquote:
Eensch… ook fijn dat er dan ineens wel een tafel beschikbaar isquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vind dat hier in Eindhoven wel fijn dat mensen je gewoon kennen en dan zelfs praatje maken
Wij hadden het eens voor elkaar gekregen om het kinderrekje te slopen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 22:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben echt zo slecht met bowlen![]()
![]()
Ik ben niet verrast.quote:Op donderdag 23 januari 2025 22:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wij hadden het eens voor elkaar gekregen om het kinderrekje te slopen.
Ik waarschijnlijk nog slechter met mijn kapotte armpjequote:Op donderdag 23 januari 2025 22:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben echt zo slecht met bowlen![]()
![]()
Grotendeels. Zitten denk ik ook wel wat studenten met een bijbaantje tussen die wat onregelmatig werken.quote:Op donderdag 23 januari 2025 22:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zijn het dan ook steeds dezelfde mensen die daar staan?
Oh, dan durf ik wel tegen jouquote:Op donderdag 23 januari 2025 22:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik waarschijnlijk nog slechter met mijn kapotte armpje
also ein bisschen spass machen mit die sahnetorte heuheuheuheuquote:
Op een gegeven moment ga je ook wat mensen herkennenquote:Op donderdag 23 januari 2025 22:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Grotendeels. Zitten denk ik ook wel wat studenten met een bijbaantje tussen die wat onregelmatig werken.
Ga je lekker?quote:Op donderdag 23 januari 2025 22:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
also ein bisschen spass machen mit die sahnetorte heuheuheuheu
quote:Op donderdag 23 januari 2025 22:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb niet genoeg kracht in m'n vingers om te bowlen
quote:Op donderdag 23 januari 2025 22:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, dan durf ik wel tegen jou
*Bombastic Side Eye a la de Neus op Pootjes.quote:
quote:Op donderdag 23 januari 2025 22:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
*Bombastic Side Eye a la de Neus op Pootjes.
Ze zijn over het algemeen wel vriendelijk en zo, kreeg een tijdje terug van iemand daar een complimentje over m'n haar.quote:Op donderdag 23 januari 2025 22:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Op een gegeven moment ga je ook wat mensen herkennen
Al moet ik zeggen dat ik persoonlijk niet zo op mensen let (GOH)
Neequote:Op donderdag 23 januari 2025 22:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
also ein bisschen spass machen mit die sahnetorte heuheuheuheu
Doe jij nog iets speciaals met je haar?quote:Op donderdag 23 januari 2025 22:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ze zijn over het algemeen wel vriendelijk en zo kreeg een tijdje terug van iemand daar een complimentje over m'n haar.
Een strikt regime van verwaarlozing.quote:Op donderdag 23 januari 2025 22:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doe jij nog iets speciaals met je haar?
Ik snap datquote:Op donderdag 23 januari 2025 22:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ze zijn over het algemeen wel vriendelijk en zo, kreeg een tijdje terug van iemand daar een complimentje over m'n haar.
Ga ik gewoon lekker bovenhands gooienquote:Op donderdag 23 januari 2025 22:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, dan durf ik wel tegen jou
Energiebesparend.quote:Op donderdag 23 januari 2025 22:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een strikt regime van verwaarlozing.
en je gaat al zovaakquote:Op donderdag 23 januari 2025 22:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik moet nog 10 lessen sporten inhalen
Ik zit op 4 met volgende week erbijFML.
Ga anders even vlinders preparerenquote:Op donderdag 23 januari 2025 22:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
Es ist kalt drausen...
Sehr kalt...
Wollen wir menschen drausen schicken?
Ja, wollen wir.
BAF!! Plafond kapotquote:Op donderdag 23 januari 2025 22:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga ik gewoon lekker bovenhands gooien
"Zwab, je haar danst"quote:Op donderdag 23 januari 2025 22:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een strikt regime van verwaarlozing.
Die kans is wel enigszins aanwezig jaquote:
quote:Op donderdag 23 januari 2025 22:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ga anders even vlinders prepareren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |