Axel en Wickyquote:Op donderdag 23 januari 2025 19:00 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja sorry , ik zei het verkeerd, ik vind ze alle drie helemaal niks, dus ik stem maar op axl , heb ik nog iets een band mee
Alleen als Mattheus dan mag blijvenquote:Op donderdag 23 januari 2025 18:56 schreef Verity het volgende:
Jordy: ik ben benieuwd als Jeffrey en Mattheus erop staan.
Niels: als ik mocht kiezen voor 3, dat zet ik Jeffrey, Mattheus en Elsa erop
Mjah, ze hebben ook weinig keus in activiteiten. Het is of vreten, of roddelen/hangen, of slapen of *rilling* weerwolven...quote:Op donderdag 23 januari 2025 19:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze breken record op record met elke dag steeds vroeger gaan slapen.
Inderdaad, maar dat is ook een keuze van de febo. Zij doen ons dit uiteindelijk aan.quote:Op donderdag 23 januari 2025 19:03 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mjah, ze hebben ook weinig keus in activiteiten. Het is of vreten, of roddelen/hangen, of slapen of *rilling* weerwolven...
Aanvulling: of zingenquote:Op donderdag 23 januari 2025 19:03 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mjah, ze hebben ook weinig keus in activiteiten. Het is of vreten, of roddelen/hangen, of slapen of *rilling* weerwolven...
Ga kamperen voor die telefooncel..quote:Op donderdag 23 januari 2025 19:04 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Inderdaad, maar dat is ook een keuze van de febo. Zij doen ons dit uiteindelijk aan.
Dat is waar, maar afgelopen jaren waren er altijd bewoners die langer opbleven en niet uitgepraat raakten. Hopelijk veranderd de groepsdynamiek nog, waardoor mensen elkaar vinden en andere en wellicht ook laat in de avond gesprekken ontstaan.quote:Op donderdag 23 januari 2025 19:03 schreef Ireth het volgende:
[..]
Kan alleen met nieuwe bewoners, deze zijn al teveel aan elkaar gewend.quote:Op donderdag 23 januari 2025 19:07 schreef Verity het volgende:
[..]
Dat is waar, maar afgelopen jaren waren er altijd bewoners die langer opbleven en niet uitgepraat raakten. Hopelijk veranderd de groepsdynamiek nog, waardoor mensen elkaar vinden en andere en wellicht ook laat in de avond gesprekken ontstaan.
Ik ben voorgaande jaren een zware tegenstander geweest van "op een later moment bewoners toevoegen" maar het kan me nu niet snel genoeg gaan gebeuren..quote:Op donderdag 23 januari 2025 19:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Kan alleen met nieuwe bewoners, deze zijn al teveel aan elkaar gewend.
quote:Op donderdag 23 januari 2025 19:09 schreef 5thencounter het volgende:
Ahhgossie.. kusje net gemist, het is toch wel fijn voor de streams dat er een gelukkig stelletje in zit![]()
[ afbeelding ]
Ook als ze elkaar meer de kans geven. Sommige mogen elkaar niet op spelgebied, waardoor ze ook niet meer de diepte ingaan met een persoon.quote:Op donderdag 23 januari 2025 19:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Kan alleen met nieuwe bewoners, deze zijn al teveel aan elkaar gewend.
In ieder geval zit er een trage (vr)eter bij de febo, nog steeds twinstreamsquote:Op donderdag 23 januari 2025 19:07 schreef Fritsie1960 het volgende:
Tering..... 2 streams met Jordy. Febo wil ons straffen?
Zolang ze maar niet een Linda of Fleur terug halen, dat vind ik nog erger dan "op een later moment bewoners toevoegen"; exit is exitquote:Op donderdag 23 januari 2025 19:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik ben voorgaande jaren een zware tegenstander geweest van "op een later moment bewoners toevoegen" maar het kan me nu niet snel genoeg gaan gebeuren..
Doe de finale op 13 februari zodat ze allemaal lekker valentijnsdag mislopen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 19:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik ben voorgaande jaren een zware tegenstander geweest van "op een later moment bewoners toevoegen" maar het kan me nu niet snel genoeg gaan gebeuren..
Eerlijk is eerlijk, er zijn er genoeg daarbinnen waar ik ook al mee uitgepraat zou zijnquote:Op donderdag 23 januari 2025 19:10 schreef Verity het volgende:
[..]
Ook als ze elkaar meer de kans geven. Sommige mogen elkaar niet op spelgebied, waardoor ze ook niet meer de diepte ingaan met een persoon.
Ashley was al aan het teasen op X dat ze misschien terug kwam (maar gaat op vakantie geloof ik)quote:Op donderdag 23 januari 2025 19:11 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zolang ze maar niet een Linda of Fleur terug halen, dat vind ik nog erger dan "op een later moment bewoners toevoegen"; exit is exit
Ow absoluut, weg = weg!quote:Op donderdag 23 januari 2025 19:11 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zolang ze maar niet een Linda of Fleur terug halen, dat vind ik nog erger dan "op een later moment bewoners toevoegen"; exit is exit
nou ze waren netjes bezig met zn haar, tot niels even kwam met een schaar en het vernaggeldequote:Op donderdag 23 januari 2025 19:12 schreef Kodiak100 het volgende:
Wat heeft Jordy zichzelf toegetakeld
video's over het hoe en waarom komen eraan maar X werkt niet meequote:Op donderdag 23 januari 2025 19:12 schreef Kodiak100 het volgende:
Wat heeft Jordy zichzelf toegetakeld
Het had erger gekund (gekunt???quote:
dan nog liever datquote:Op donderdag 23 januari 2025 19:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
Het had erger gekund (gekunt???). We hadden ook twinstream op een bekkende Jeff en Jolien kunnen hebben
staat op bb brasil instagramkanal espiadinhaquote:Op donderdag 23 januari 2025 19:09 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Geen idee hoe je hier op komt, maar nee...
Toch niet zo gek voor pubersquote:
Dit is niet het Brasilia bb topicquote:Op donderdag 23 januari 2025 19:16 schreef mario390 het volgende:
[..]
staat op bb brasil instagramkanal espiadinha
Ja die staat er ook nog....quote:Op donderdag 23 januari 2025 19:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Toen Keanu z'n verstandskies moet laten trekken heeft hij een PS5 gekocht. Hij dacht : 'Fuck it'
Nou weet je gelijk waar zijn verstand zatquote:Op donderdag 23 januari 2025 19:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Toen Keanu z'n verstandskies moet laten trekken heeft hij een PS5 gekocht. Hij dacht : 'Fuck it'
Jordan trekt daar permanent in ofzoquote:Op donderdag 23 januari 2025 19:23 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy had 4 deos en 4 wax 4 bussen haarlak mee van alles zit nog de helft in zijn toilettas wel al zijn parfum
quote:Op donderdag 23 januari 2025 19:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Met dat tere zieltje van hem met spelletjes zal dat niet meer dan Helll Kitty Adventure Island zijn geweest.quote:Op donderdag 23 januari 2025 19:21 schreef engine het volgende:
[..]
Ja die staat er ook nog....
Volgens mij had hij al lang een auto kunnen hebben als hij iets beter nadacht over zijn uitgaven.
Zou in zijn geval precies terug gaan tot vlak voor het moment dat Jeffrey aan z'n haar begonquote:Op donderdag 23 januari 2025 19:24 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy zou in de tijd willen reizen, om te weten hoe ver hij komt
ja snap toch.het stond dat en hondje in huis nederland isquote:Op donderdag 23 januari 2025 19:19 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Dit is niet het Brasilia bb topic
Aan alle 3 de fans die hij heeft zei hij er nog bijquote:Op donderdag 23 januari 2025 19:31 schreef Puzzie het volgende:
Jeff doet een oproep om op Sharice te stemmen om t e blijven.
Nee hoorquote:Op donderdag 23 januari 2025 19:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja snap toch.het stond dat en hondje in huis nederland is
Oh ja dat zei hijquote:Op donderdag 23 januari 2025 19:32 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Aan alle 3 de fans die hij heeft zei hij er nog bij
Vorig jaar was de freezequote:Op donderdag 23 januari 2025 19:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja weet je het was bij en keer als freeze was
Volgens mij valt dat alleen nog te fixen door er finaal een tondeuse over te trekkenquote:Op donderdag 23 januari 2025 19:30 schreef Verity het volgende:
Hopelijk is een van de nieuwe bewoners een kapper, al is het alleen om het haar van Jordy te fixen.
Echt een mannengesprekquote:Op donderdag 23 januari 2025 19:42 schreef Puzzie het volgende:
Over losse en strakke onderbroeken , het moet wel wat kunnen bungelen.
De vorige hadden door de oven nog enig besef hoelaat het is.....deze helemaal niet. Ze leven een beetje om zenderwissel....quote:Op donderdag 23 januari 2025 19:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze breken record op record met elke dag steeds vroeger gaan slapen.
Hadden ze een aanvaring dan?quote:Op donderdag 23 januari 2025 19:46 schreef Kodiak100 het volgende:
Aanvaring tussen Elsa en Milena over ?
Soort van over dat ze vanmorgen ook al melk had gehad en Elsa reageerde daar op ja een half maar nog al bitcherigquote:
Dat heb ik niet gezienquote:Op donderdag 23 januari 2025 19:48 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Soort van over dat ze vanmorgen ook al melk had gehad en Elsa reageerde daar op ja een half maar nog al bitcherig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |