Doe de finale op 13 februari zodat ze allemaal lekker valentijnsdag mislopen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 19:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik ben voorgaande jaren een zware tegenstander geweest van "op een later moment bewoners toevoegen" maar het kan me nu niet snel genoeg gaan gebeuren..
Eerlijk is eerlijk, er zijn er genoeg daarbinnen waar ik ook al mee uitgepraat zou zijnquote:Op donderdag 23 januari 2025 19:10 schreef Verity het volgende:
[..]
Ook als ze elkaar meer de kans geven. Sommige mogen elkaar niet op spelgebied, waardoor ze ook niet meer de diepte ingaan met een persoon.
Ashley was al aan het teasen op X dat ze misschien terug kwam (maar gaat op vakantie geloof ik)quote:Op donderdag 23 januari 2025 19:11 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zolang ze maar niet een Linda of Fleur terug halen, dat vind ik nog erger dan "op een later moment bewoners toevoegen"; exit is exit
Ow absoluut, weg = weg!quote:Op donderdag 23 januari 2025 19:11 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zolang ze maar niet een Linda of Fleur terug halen, dat vind ik nog erger dan "op een later moment bewoners toevoegen"; exit is exit
nou ze waren netjes bezig met zn haar, tot niels even kwam met een schaar en het vernaggeldequote:Op donderdag 23 januari 2025 19:12 schreef Kodiak100 het volgende:
Wat heeft Jordy zichzelf toegetakeld
video's over het hoe en waarom komen eraan maar X werkt niet meequote:Op donderdag 23 januari 2025 19:12 schreef Kodiak100 het volgende:
Wat heeft Jordy zichzelf toegetakeld
Het had erger gekund (gekunt???quote:
dan nog liever datquote:Op donderdag 23 januari 2025 19:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
Het had erger gekund (gekunt???). We hadden ook twinstream op een bekkende Jeff en Jolien kunnen hebben
staat op bb brasil instagramkanal espiadinhaquote:Op donderdag 23 januari 2025 19:09 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Geen idee hoe je hier op komt, maar nee...
Toch niet zo gek voor pubersquote:
Dit is niet het Brasilia bb topicquote:Op donderdag 23 januari 2025 19:16 schreef mario390 het volgende:
[..]
staat op bb brasil instagramkanal espiadinha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |