abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 23 januari 2025 @ 16:50:41 #1
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_216403572
Vanmiddag zijn de genomineerden bekend gemaakt voor de Oscars die plaatsvinden op zondag 2 maart a.s.

Best picture
Anora
The Brutalist
A Complete Unknown
Conclave
Dune: Part Two
Emilia Pérez
I’m Still Here
Nickel Boys
The Substance
Wicked

Best actor
Adrien Brody, The Brutalist
Timothée Chalamet, A Complete Unknown
Colman Domingo, Sing Sing
Ralph Fiennes, Conclave
Sebastian Stan, The Apprentice

Best actress
Cynthia Erivo, Wicked
Karla Sofía Gascón, Emilia Pérez
Mikey Madison, Anora
Demi Moore, The Substance
Fernanda Torres, I’m Still Here

Best supporting actor
Yura Borisov, Anora
Kieran Culkin, A Real Pain
Edward Norton, A Complete Unknown
Guy Pearce, The Brutalist
Jeremy Strong, The Apprentice

Best supporting actress
Monica Barbaro, A Complete Unknown
Ariana Grande, Wicked
Felicity Jones, The Brutalist
Isabella Rossellini, Conclave
Zoe Saldana, Emilia Pérez

Best directing
Sean Baker, Anora
Brady Corbet, The Brutalist
James Mangold, A Complete Unknown
Jacques Audiard, Emilia Pérez
Coralie Fargeat, The Substance

Best adapted screenplay
A Complete Unknown
Conclave
Emilia Pérez
Nickel Boys
Sing Sing

Best original screenplay
Anora
The Brutalist
A Real Pain
September 5
The Substance

Best international feature
I’m Still Here
The Girl With the Needle
Emilia Pérez
The Seed of a Sacred Fig
Flow

Best animated feature
Flow
Inside Out 2
Memoir of a Snail
Wallace & Gromit: Vengeance Most Fowl
The Wild Robot

Best documentary feature
Black Box Diaries
No Other Land
Porcelain War
Soundtrack to a Coup d’Etat
Sugarcane

Best editing
Anora
The Brutalist
Conclave
Emilia Pérez
Wicked

Best cinematography
The Brutalist
Emilia Perez
Maria
Nosferatu

Best production design
The Brutalist
Conclave
Nosferatu
Wicked

Best costume design
A Complete Unknown
Conclave
Gladiator II
Nosferatu
Wicked

Best original score
The Brutalist
Conclave
Emilia Pérez
Wicked
The Wild Robot

Best original song
El Mal, Emilia Pérez
The Journey, The Six Triple Eight
Like a Bird, Sing Sing
Mi Camino, Emilia Pérez
Never Too Late, Elton John: Never Too Late

Best live action short
A Lien
Anuja
I’m Not a Robot
The Last Ranger
The Man Who Could Not Remain Silent

Best animated short
Beautiful Men
In the Shadow of the Cypress
Magic Candies
Wander to Wonder
Yuck!

Best documentary short
Death By Numbers
I Am Ready, Warden
Incident
Instruments of a Beating Heart
The Only Girl in the Orchestra

Best makeup and hairstyling
A Different Man
Emilia Pérez
Nosferatu
The Substance
Wicked

Best sound
A Complete Unknown
Emilia Pérez
Wicked
The Wild Robot

Best visual effects
Alien: Romulus
Better Man
Kingdom of the Planet of the Apes
Wicked
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  Moderator donderdag 23 januari 2025 @ 16:51:39 #2
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_216403580
Er zijn wat mij betreft niet veel hele grote verrassingen. Jammer dat Villeneuve niet bij de regisseurs zit. En verder irritant dat Emilia Perez zoveel nominaties heeft, want dat vond ik echt een hele matig film.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  donderdag 23 januari 2025 @ 18:02:48 #3
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_216404297
Dune gaat de grote winnaar worden vermoed ik
pi_216404735
Babygirl is sowieso overrated.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  zaterdag 25 januari 2025 @ 10:04:07 #5
30919 mitt
Michael Corleone
pi_216422654
Adrian Brody FTW _O_
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_216428083
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2025 16:51 schreef Mike het volgende:
En verder irritant dat Emilia Perez zoveel nominaties heeft, want dat vond ik echt een hele matig film.
Het is al een paar keer eerder gebeurd dat een film 10+ nominaties had en geen enkele oscar won.
Ik hoop dat Emilia Perez in dat lijstje komt, want inderdaad heel matig.
  zondag 26 januari 2025 @ 19:28:27 #7
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_216441124
Colman Domingo ❤
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  dinsdag 4 februari 2025 @ 11:22:21 #8
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_216545341
Er zijn mensen die Emilia Perez te serieus nemen. Het is gewoon een slechte komedie die transgenders, Mexicanen en kartels belachelijk maakt.

Woke Hollywood heeft spijt dat ze de film zoveel nominaties hebben gegeven. De film speelt zich af in hun eigen bubbel.

De acteur uit de film blijkt zelf zwaar conservatief te zijn, en de Oscars hebben daar veel moeite mee.
Ik verwacht ook niet veel oscars voor deze film.
pi_216548942
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2025 11:22 schreef KingRadler het volgende:
Er zijn mensen die Emilia Perez te serieus nemen. Het is gewoon een slechte komedie die transgenders, Mexicanen en kartels belachelijk maakt.

Woke Hollywood heeft spijt dat ze de film zoveel nominaties hebben gegeven. De film speelt zich af in hun eigen bubbel.

De acteur uit de film blijkt zelf zwaar conservatief te zijn, en de Oscars hebben daar veel moeite mee.
Ik verwacht ook niet veel oscars voor deze film.
Conservatief als in racistisch en islamofoob. En nee het zijn geen tweets van 20 jaar geleden, maar zelfs tot twee jaar terug. Best grappig dat ze nu zelf in haar tweets zegt dat ze het slachtoffer is geworden van een media haat storm, dat ze niet heeft verdiend. Ipv excuses aanbieden of in ieder geval iets wat lijkt op een excuses.
Normaal gesproken worden mensen uiteraard volledig gescreend wanneer ze door een werving gaan, maar ik vermoed dat ze bij haar er gewoon van uitgingen dat een trans per definitie inclusief en niet bigoted is. Maar deze persoon maakt heel duidelijk dat dat een belachelijke aanname is. Ik vond de film niet slecht, maar dat het zoveel nominaties kreeg kan ik alleen toewijden aan het thema, niet zo zeer de kwaliteit.

Deze guy beschrijft alle ontwikkelingen tot een paar dagen terug.

Bekijk deze YouTube-video
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_216548951
quote:
12s.gif Op zaterdag 25 januari 2025 10:04 schreef mitt het volgende:
Adrian Brody FTW _O_
Ai zal hem nekken
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_216549049
quote:
1s.gif Op donderdag 23 januari 2025 18:46 schreef superniger het volgende:
Babygirl is sowieso overrated.
Mogelijk overrated vanwege de thema net als Emilia Perez maar Ik vind de films van Halina Reijn wel tof. Ze heeft zo haar eigen stijl.
-Rabia Al-Basri
pi_216565159
_O-

Ondertussen loopt het crisismanagement óók niet lekker. Netflix hult zich al een week in stilzwijgen. Gascón niet bepaald: zonder medeweten of begeleiding van de streamingdienst gaf ze een interview met de Spaanstalige CNN, waarin ze in tranen vertelde hoe haar berichten allemaal verkeerd werden geïnterpreteerd. Ze voelt zich een slachtoffer van de cancelcultuur en door alles en iedereen in de steek gelaten.
Waarop Netflix besloot de handjes helemaal van haar af te trekken. Hollywood Reporter meldde dat de streamingdienst ‘niet meer zo’n zin heeft’ om vervoer en accommodatie te betalen voor belangrijke evenementen – Gascón mist dit weekend een aantal belangrijke prijzenshows. Er is een nieuwe poster waarop Gascón schittert in afwezigheid, ten gunste van de voor beste bijrol genomineerde Zoe Saldaña. https://www.volkskrant.nl(...)et-voorbij~b80890ec/
-Rabia Al-Basri
  woensdag 5 februari 2025 @ 21:16:21 #13
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_216565275
quote:
10s.gif Op woensdag 5 februari 2025 21:07 schreef egayalS het volgende:
_O-

Ondertussen loopt het crisismanagement óók niet lekker. Netflix hult zich al een week in stilzwijgen. Gascón niet bepaald: zonder medeweten of begeleiding van de streamingdienst gaf ze een interview met de Spaanstalige CNN, waarin ze in tranen vertelde hoe haar berichten allemaal verkeerd werden geïnterpreteerd. Ze voelt zich een slachtoffer van de cancelcultuur en door alles en iedereen in de steek gelaten.
Waarop Netflix besloot de handjes helemaal van haar af te trekken. Hollywood Reporter meldde dat de streamingdienst ‘niet meer zo’n zin heeft’ om vervoer en accommodatie te betalen voor belangrijke evenementen – Gascón mist dit weekend een aantal belangrijke prijzenshows. Er is een nieuwe poster waarop Gascón schittert in afwezigheid, ten gunste van de voor beste bijrol genomineerde Zoe Saldaña. https://www.volkskrant.nl(...)et-voorbij~b80890ec/
Ze is nu al gecancelled, ik snap de film industrie niet, waarom laat je haar socials niet screenen voordat je een film maakt. Blijkbaar hadden ze niet verwacht dat een Transgender conservatief kan zijn.
pi_216565678
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2025 21:16 schreef KingRadler het volgende:

[..]
Ze is nu al gecancelled, ik snap de film industrie niet, waarom laat je haar socials niet screenen voordat je een film maakt. Blijkbaar hadden ze niet verwacht dat een Transgender conservatief kan zijn.
Ik heb toch wel met haar te doen. Ik bedoel hoe hard kan je iemand laten vallen? Netflix toont hoe. Netflix begaat een mega flater door haar socials niet te screenen, investeert miljoenen in haar en de film om haar vervolgens keihard te laten vallen omdat een journalist een paar weken voor de Oscar uitreiking doet wat Netflix had moeten doen :')
-Rabia Al-Basri
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')