SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Your beauty never ever scared me.
Jep.quote:Op donderdag 23 januari 2025 13:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat is je top 3?
[..]
ohja fuck, jullie zijn wat dat betreft wel echt een gouden combinatie![]()
In het Lurkers-wachthokjequote:
Ahaaaaquote:Op donderdag 23 januari 2025 13:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Als ik met de muis op de TT ga staan.
Dat scheelt heleboelquote:Op donderdag 23 januari 2025 13:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jep.
Goddank is 'ie "slechts" vegetariër en op vreet 'ie alles wel zolang het daar aan voldoet, dat scheelt weer.
Met naan brood.quote:Op donderdag 23 januari 2025 13:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb nog steeds zin in Indiaas voer![]()
![]()
![]()
Net gegeten, MAAR JA
Knoflook naan met kaasquote:
Kaas en knoflook is best een goede combinatiequote:
Dat geloof ik wel ja.quote:Op donderdag 23 januari 2025 13:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kaas en knoflook is best een goede combinatie
Soberzoquote:Op donderdag 23 januari 2025 13:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kaas en knoflook is best een goede combinatie
quote:
Hoi ja.quote:
quote:
Ik haat kokos (smaak en structuur) en mango ben ik allergisch voor.quote:
Maar de geur van kokos..quote:Op donderdag 23 januari 2025 13:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik haat kokos (smaak en structuur) en mango ben ik allergisch voor.
Dan is dat voor jou niet de ideale combiquote:Op donderdag 23 januari 2025 13:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik haat kokos (smaak en structuur) en mango ben ik allergisch voor.
Zijn aarsgeweien weer hip?quote:Op donderdag 23 januari 2025 13:25 schreef datismijnmening het volgende:
You wanna guess the color of my underwear![]()
You wanna know what I got going on down there![]()
Is it pretty in pink or all see-through?![]()
Is it showing off my brand new lower back tattoo?![]()
![]()
Lezen die allemaal deze SC mee?quote:Op donderdag 23 januari 2025 13:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In het Lurkers-wachthokje
Alle 205
Nee, dat heeft Crack_ net uitgelegdquote:Op donderdag 23 januari 2025 13:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Lezen die allemaal deze SC mee?
Zwart.quote:Op donderdag 23 januari 2025 13:25 schreef datismijnmening het volgende:
You wanna guess the color of my underwear![]()
You wanna know what I got going on down there![]()
Is it pretty in pink or all see-through?![]()
Is it showing off my brand new lower back tattoo?![]()
![]()
Bedankt voor de info.quote:
Ik weet niet of ik nog heupbroeken hebquote:Op donderdag 23 januari 2025 13:30 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ow god.
[..]
Ja toch. Toen die heupbroeken ook hip waren...
Oh, er stond geen vraagteken, dus nu leek het alsof het over jouw ondergoed ging.quote:
Beide kan waar zijn.quote:Op donderdag 23 januari 2025 13:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, er stond geen vraagteken, dus nu leek het alsof het over jouw ondergoed ging.
Ja, dit blijft ambiguquote:
Zwart en zwartquote:Op donderdag 23 januari 2025 13:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
Iedereen dan maar even vertellen welke kleur ondergoed ze aanhebben.
Geen denken aan.quote:Op donderdag 23 januari 2025 13:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
Alle ‘90’s en Y2K trends komen weer terugquote:Op donderdag 23 januari 2025 13:30 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ow god.
[..]
Ja toch. Toen die heupbroeken ook hip waren...
Ik denk dat 4E vandaag commando naar werk is.quote:Op donderdag 23 januari 2025 13:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moeten we met zijn allen gaan raden nu? Je trekt zo wel de aandacht naar je toe.
Is al dat AI gedoe de nieuwe dot-com bubble?quote:Op donderdag 23 januari 2025 13:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Alle ‘90’s en Y2K trends komen weer terug![]()
Ook low waist broeken
quote:Op donderdag 23 januari 2025 13:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik denk dat 4E vandaag commando naar werk is.
nu denk ik dit ookquote:Op donderdag 23 januari 2025 13:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik denk dat 4E vandaag commando naar werk is.
Ja die. waarmee je eigenlijk niets anders kan doen dan liggen, want anders zakken ze afquote:Op donderdag 23 januari 2025 13:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik nog heupbroeken heb
Bedoel je dan van die low waist broeken?
indexing botsquote:Op donderdag 23 januari 2025 13:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik snap het nog steeds niet
High waist vind ik prima (denk ik), wide leg wat minder, maar hee.. dat is persoonlijkquote:Op donderdag 23 januari 2025 13:41 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja die. waarmee je eigenlijk niets anders kan doen dan liggen, want anders zakken ze af
Ik heb ze allang niet meer. godzijdank.
High waist, wide leg FTW!
quote:
Nee, Dimmy vroeg om te raden. Dus ik deed een gok.quote:Op donderdag 23 januari 2025 13:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, er stond geen vraagteken, dus nu leek het alsof het over jouw ondergoed ging.
Bedankt voor het delen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 13:43 schreef kwiwi het volgende:
Had eens een vriend (gewone vriend, geen relatie), die nooit ondergoed droeg en dat zag je ook vaak door z'n broeken heenWerd daar soms echt onpasselijk van
Hoezo kijk je naar zijn kruis?quote:Op donderdag 23 januari 2025 13:43 schreef kwiwi het volgende:
Had eens een vriend (gewone vriend, geen relatie), die nooit ondergoed droeg en dat zag je ook vaak door z'n broeken heenWerd daar soms echt onpasselijk van
Bijzonderquote:
quote:Op donderdag 23 januari 2025 13:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
quote:
Da's gewoon midrise tot nu toe.quote:Op donderdag 23 januari 2025 13:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Alle ‘90’s en Y2K trends komen weer terug![]()
Ook low waist broeken
Deels. Er zijn nu een hoop bedrijfjes en start ups die “AI” achter iets zetten en er stroomt kapitaal binnenquote:Op donderdag 23 januari 2025 13:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is al dat AI gedoe de nieuwe dot-com bubble?
Omdat het vaak nogal opvielquote:Op donderdag 23 januari 2025 13:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoezo kijk je naar zijn kruis?
Ja de low waist komt nogquote:Op donderdag 23 januari 2025 13:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's gewoon midrise tot nu toe.
Droeg die linnen broeken ofzo?quote:Op donderdag 23 januari 2025 13:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Omdat het vaak nogal opvielIs een beetje als vrouwen zonder bh aan die het koud hebben. Dat valt toch ook op?
Links- of rechtsdragend?quote:Op donderdag 23 januari 2025 13:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Omdat het vaak nogal opvielIs een beetje als vrouwen zonder bh aan die het koud hebben. Dat valt toch ook op?
De horror.quote:Op donderdag 23 januari 2025 13:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja de low waist komt nog
Ja, en hele korte broeken en te strakke broekenquote:Op donderdag 23 januari 2025 13:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Droeg die linnen broeken ofzo?
...het bungelde uit de broekspijp?quote:Op donderdag 23 januari 2025 13:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, en hele korte broeken en te strakke broeken
Bijna ja, en dan zat je tijdens het eten te hopen dat het niet tot dat punt kwamquote:Op donderdag 23 januari 2025 13:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
...het bungelde uit de broekspijp?
Ook als ze het niet koud hebben.quote:Op donderdag 23 januari 2025 13:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat ben je in een sarcastische bui vandaagquote:Op donderdag 23 januari 2025 13:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bedankt voor het delen.
Had dit niet willen missen.
quote:Op donderdag 23 januari 2025 13:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bijna ja, en dan zat je tijdens het eten te hopen dat het niet tot dat punt kwam![]()
Anyway, gruwel alweer als ik er aan denk
En ik heb nog wel gegeten.quote:Op donderdag 23 januari 2025 13:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat ben je in een sarcastische bui vandaag
Heb je wel genoeg gegeten?quote:Op donderdag 23 januari 2025 13:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En ik heb nog wel gegeten.
Ga je sporten vanavond?
Ik heb ook een vegeteerdag, maar het huishouden kijkt mij boos aan.quote:Op donderdag 23 januari 2025 13:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik mag niksen vandaag. Of ja, even een was draaien, maar verder mag ik vegeteren.
Gisteren gesport en nu spierpijn in m'n bil.
quote:Op donderdag 23 januari 2025 13:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En ik heb nog wel gegeten.
Ga je sporten vanavond?
Goed gesportquote:Op donderdag 23 januari 2025 13:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik mag niksen vandaag. Of ja, even een was draaien, maar verder mag ik vegeteren.
Gisteren gesport en nu spierpijn in m'n bil.
Misschien nietquote:
Ja doeeeeequote:Op donderdag 23 januari 2025 13:55 schreef Crack_ het volgende:
Ik twijfel ook om te gaan sporten vandaag, was het niet van plan maar het ziet er best mooi uit buiten
Dat mag ik nog ongeveer een weekje op d'n huisman afschuiven.quote:Op donderdag 23 januari 2025 13:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb ook een vegeteerdag, maar het huishouden kijkt mij boos aan.
quote:Op donderdag 23 januari 2025 13:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien niet![]()
2 volkorenboterhammen, 3 eieren en 3 spekreepjes
Halve ijskoffie
En veel thee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |