Ik wil ze er alle drie niet uit eigenlijkquote:Op donderdag 23 januari 2025 13:41 schreef ben34567 het volgende:
Sharice zou er wel uit mogen morgen. Blijft overal Milena volgen waardoor Milena zich uiteindelijk ook minder zelf in de groep zal mengen.
Wicky ligt op poll position om te wieberen morgen, maar met die gamechangers van hem weet ik het niet.quote:Op donderdag 23 januari 2025 13:41 schreef ben34567 het volgende:
Sharice zou er wel uit mogen morgen. Blijft overal Milena volgen waardoor Milena zich uiteindelijk ook minder zelf in de groep zal mengen.
Jeffrey noemde Keanu een sterke speler omdat hij hem graag naast Lenni wilde zetten. Wilde Jordy erbij zetten om zeker te zijn dat een van de twee zou verdwijnen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 13:38 schreef Koos1958 het volgende:
Nou jolien je eigen vriendje riep dat net zo hard als niels. Maar dat vergeten ze voor het gemak
ik hoop het,maar hoop het meest dat er dit keer niemand ui hoeft. mijn hele top 3 staat erop.quote:Op donderdag 23 januari 2025 13:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat Charise gaat vertrekken
Hij ging niet.quote:Op donderdag 23 januari 2025 13:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff is het snelste .. geen idee.. heb geen geluid aanstaan
Het was weer hetzelfde grapje. Zogenaamd doen of die gaat. Hilarischquote:Op donderdag 23 januari 2025 13:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff is het snelste .. geen idee.. heb geen geluid aanstaan
Dan had ik het grappig gevonden als BB had gezegd: Jeffrey, je bent genomineerd.quote:Op donderdag 23 januari 2025 13:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het was weer hetzelfde grapje. Zogenaamd doen of die gaat. Hilarisch
Die Papegaai doet ook niets.quote:Op donderdag 23 januari 2025 13:49 schreef KinKiJan het volgende:
Die Panic Room doet z'n naam eigenlijk nog helemaal geen eer aan.
quote:Op donderdag 23 januari 2025 13:51 schreef Verity het volgende:
[..]
Dan had ik het grappig gevonden als BB had gezegd: Jeffrey, je bent genomineerd.
Ik had ook liever Jeff, Jolien en Keanau op de bank gezien. Maar vooral Jeff en Jolien zie ik niet gebeuren. Ze schijten peentjes voor die knul. Daarom ben ik ook pro Axel, die gaat echt niet kruipen voor Jeffreyquote:Op donderdag 23 januari 2025 13:48 schreef Adat231 het volgende:
[..]
ik hoop het,maar hoop het meest dat er dit keer niemand ui hoeft. mijn hele top 3 staat erop.
quote:Op donderdag 23 januari 2025 13:51 schreef Verity het volgende:
[..]
Dan had ik het grappig gevonden als BB had gezegd: Jeffrey, je bent genomineerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |