quote:Op donderdag 23 januari 2025 12:38 schreef KinKiJan het volgende:
[..]DankjewelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heeft Jordy het toch goed begrepen
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Wat Niels betreft ben ik het ook met je eens. Hij is een van de weinige die het spel actief speelt.quote:Op donderdag 23 januari 2025 12:41 schreef marky het volgende:
[..]
Nee Niels weet dat hij hoog op de lijst staat bij Wicky dat heeft hij gister al aangrgeven. Hij beseft ook dat hij grote kans heeft op een nominatie volgende week.
Overigens ben ik van mening dat als Niels eruit gaat het spel doodvalt en we helemaal naar een paar sufkutten gaan zitten kijken die glijen op Jeffrey en Mettheus.
Mag van mij op Jeffrey maar het wordt Niels of weer Jordy.quote:Op donderdag 23 januari 2025 12:44 schreef Verity het volgende:
[..]
Wat Niels betreft ben ik het ook met je eens. Hij is een van de weinige die het spel actief speelt.
Toch hoop ik dat Wicky niet op Niels gaat. Iedereen verwacht dat van hem. Mag van mij wel een leuke twist uitkomen, dat zou zo leuk zijn om naar te kijken!! Eindelijk iets wat we niet vooraf weten.
quote:Op donderdag 23 januari 2025 12:30 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Er is geen zwarte gerechtigheid. Weet niet waar die info vandaan komt, maar onderstaande cap is van de uitzending van gisteren, waar ze De Zwarte Gamechanger kocht. De beschrijving is duidelijk:ik zie telkens dat ze 2 door elkaar halenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Beslissende Stem: Bij gelijkspel of te weinig genomineerden beslissende stem hebben
De Verzamelaar: Iemands persoonlijke geld stelen
De Terugkaatser: Stem op jezelf teruggeven aan degene die ‘m geplaatst heeft/hebben
De Wraak: Iemand nomineren zodra je er zelf uit moet (dit voorkomt geen exit!)
De Redding: Een van de genomineerden vervangen voor een andere
De Zwarte Gamechanger: Een door een ander ingezette Gamechanger ongedaan maken
De Censuur: De stem van een bewoner ontnemen
De Dubbele Stem: 2x stemmen tijdens nominatie
De Dief: Gamechanger van een ander stelenLeef, alsof het je laatste dag is !!!
Westlandertjequote:Op donderdag 23 januari 2025 12:49 schreef KinKiJan het volgende:
Soepje, Pastatje, citroentheetje, RedBulletje en een 'vapie'.
Stop-daar-eens-mee-tje![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |