Daarom zou het leukst zijn als BB deze keer zegt wie de meeste stemmen heeftquote:Op donderdag 23 januari 2025 12:24 schreef ben34567 het volgende:
Indien Axel gered wordt zal er wel een belletje beginnen rinkelen bij de andere bewoners dat hij als underdog de sympathie van het publiek krijgt. Ze zullen hem dan wel extra aandacht geven en lief doen om hem uit die underdog positie te halen. Hetzelfde gebeurde met Jason; eerst underdog totdat zijn populariteit duidelijk werd en iedereen plots een band met hem wou hebben waardoor hij geen underdog meer was en BB niet won.
En zo is het, het volk mag al stemmen, dus ze kunnen niets meer veranderen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 12:23 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Dan had ze die voor de bekendmaking noinaties moeten inzetten.....
Daarom is het leuks als Wicky eruit gaat, ondanks dat ik het hem niet gunquote:Op donderdag 23 januari 2025 10:22 schreef ledn81 het volgende:
[..]
ze zijn vanmorgen naar de DBK geroepen om eventueel tokens in te zetten..
Dit is wat het is en kan niet meer aangepast denk ik.
De enige token die nu nog kan is de zoete wraak als Wicky naar huis gaat.
Ze heeft De Zwarte Gamechanger waarmee ze een Gamechanger van een ander ongedaan gemaakt had kunnen maken. En dat had nu alleen zin gehad als ze enkel door het gebruik van een Gamechanger genomineerd zou zijn. Dat lijkt niet het geval.quote:Op donderdag 23 januari 2025 12:20 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
"
Ja had liever Keanu erop zien staan.
[..]
Kinderachtig
[..]
[..]
Dus dan had ze haar nominatie pin kunnen inzetten, gek dat ze dat niet gedaan heeft dan.
[..]
Dat is al 2 seizoenen niet meer dat het om en om gaat
quote:Op donderdag 23 januari 2025 12:15 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het enige waar zij nog mee bezig is is jammeren en huilen..
Elsaquote:Op donderdag 23 januari 2025 12:26 schreef Dotteke het volgende:
Over wie had Milena het nu toen ze in 'zichzelf' aan het praten was?
De zwarte gerechtigheid (een ingezette pin ongeldig maken)quote:Op donderdag 23 januari 2025 12:26 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ze heeft De Zwarte Gamechanger waarmee ze een Gamechanger van een ander ongedaan gemaakt had kunnen maken. En dat had nu alleen zin gehad als ze enkel door het gebruik van een Gamechanger genomineerd zou zijn. Dat lijkt niet het geval.
Ik denk dat ze heel erg gaan schrikken inderdaadquote:Op donderdag 23 januari 2025 12:24 schreef ben34567 het volgende:
Indien Axel gered wordt zal er wel een belletje beginnen rinkelen bij de andere bewoners dat hij als underdog de sympathie van het publiek krijgt. Ze zullen hem dan wel extra aandacht geven en lief doen om hem uit die underdog positie te halen. Hetzelfde gebeurde met Jason; eerst underdog totdat zijn populariteit duidelijk werd en iedereen plots een band met hem wou hebben waardoor hij geen underdog meer was en BB niet won.
Daarom denk ik dus dat er veel stemmers zullen zijn die er voor willen zorgen dat hij vertrekt om dat te kunnen zien.quote:Op donderdag 23 januari 2025 12:26 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Daarom is het leuks als Wicky eruit gaat, ondanks dat ik het hem niet gun
Maar ben benieuwd wie hij nomineert dan
Jason was een heel anders die verstopte zich niet die ging juist de confrontatie aan met de groep. Axel kroop huilend in de slaapkamer en daarna werd hij ziek. Ik heb Axel nog gewn moment zielig gevonden. Hij deed het vooral zichzelf aan. Hij moet nu uit zijn schulp kruipen misschien is hij wel leuk maat tot nog toe is het niet meer dan jah jah ik weet niet man cafetje is leuk.quote:Op donderdag 23 januari 2025 12:24 schreef ben34567 het volgende:
Er is geen zwarte gerechtigheid. Weet niet waar die info vandaan komt, maar onderstaande cap is van de uitzending van gisteren, waar ze De Zwarte Gamechanger kocht. De beschrijving is duidelijk:quote:Op donderdag 23 januari 2025 12:28 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
De zwarte gerechtigheid (een ingezette pin ongeldig maken)
Ze heeft toch een target pin ontvangen, dis had ze ongedaan kunnen maken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:27 schreef Li0nHeart het volgende:
FB enigszins niet verrassend. Fok stemt ook zo.ik geloof alleen in de salar pollSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar wanneer mag ze die inzetten? Meteen of als ze er zin in heeft?quote:Op donderdag 23 januari 2025 12:30 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Er is geen zwarte gerechtigheid. Weet niet waar die info vandaan komt, maar onderstaande cap is van de uitzending van gisteren, waar ze De Zwarte Gamenchanger kocht. De beschrijving is duidelijk:
[ afbeelding ]
Stond in de streamverslagenquote:Op donderdag 23 januari 2025 12:30 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Er is geen zwarte gerechtigheid. Weet niet waar die info vandaan komt, maar onderstaande cap is van de uitzending van gisteren, waar ze De Zwarte Gamechanger kocht. De beschrijving is duidelijk:
[ afbeelding ]
Daar heeft ze niet veel aan want die huppelt de hele dag achter Jeffrey aan.quote:Op donderdag 23 januari 2025 12:29 schreef Verity het volgende:
Milena tegen Sharice: Als jij hier weg bent, heb ik niemand meer. Geen vrouwelijke, heb dan nog wel Matti.
Milena ligt dus niet echt lekker met Jolien!?
quote:Op donderdag 23 januari 2025 12:30 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Er is geen zwarte gerechtigheid. Weet niet waar die info vandaan komt, maar onderstaande cap is van de uitzending van gisteren, waar ze De Zwarte Gamechanger kocht. De beschrijving is duidelijk:Oh toevallig ook de uitleg van Jordy zijn gamechanger gezien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Ah, zal vast een typefout/misverstand geweest zijn.quote:
Ik zal voor Wicky stemmen, maar aan de andere kant kan ik niet wachten tot wanneer Wicky exit gaat via de DBK e de koppies van Niels en Jordy daarnaquote:Op donderdag 23 januari 2025 12:28 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ik denk dat ze heel erg gaan schrikken inderdaad
quote:Op donderdag 23 januari 2025 12:33 schreef engine het volgende:
[..]
Oh toevallig ook de uitleg van Jordy zijn gamechanger gezien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Nee Niels weet dat hij hoog op de lijst staat bij Wicky dat heeft hij gister al aangrgeven. Hij beseft ook dat hij grote kans heeft op een nominatie volgende week.quote:Op donderdag 23 januari 2025 12:37 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik zal voor Wicky stemmen, maar aan de andere kant kan ik niet wachten tot wanneer Wicky exit gaat via de DBK e de koppies van Niels en Jordy daarna![]()
Loopt Niels dan vast dun door de broek.. (en zal ie even stoppen met scheetjes laten)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |