4 vrouwen op een rij ?quote:Op donderdag 23 januari 2025 13:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat Charise gaat vertrekken
ik hoop wicky,zo overdrevenquote:Op donderdag 23 januari 2025 13:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat Charise gaat vertrekken
Vind ik niet.quote:Op donderdag 23 januari 2025 13:27 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
ja we weten nu wel dat je hem niet mag
gewoon onzin
Mag ook, als Axel maar blijft. Dat is volgens mij ook de enige waar we een beetje actie van kunnen verwachten.quote:
Welnee, het is een dooie met dito accent.quote:Op donderdag 23 januari 2025 13:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mag ook, als Axel maar blijft. Dat is volgens mij ook de enige waar we een beetje actie van kunnen verwachten.
Goh sterk argumentquote:Op donderdag 23 januari 2025 13:29 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Welnee, het is een dooie met dito accent.
Je haat naar (omgeving) Rotterdammers gaat wel ietsje te ver vind ikquote:Op donderdag 23 januari 2025 13:29 schreef freaky40 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 januari 2025 13:30 schreef lonneberga het volgende:
Team Axel hier,echte Westlander,helemaal goud
Zo is dat. En dat accent is niks mis mee. Klinkt als thuisquote:Op donderdag 23 januari 2025 13:30 schreef lonneberga het volgende:
Team Axel hier,echte Westlander,helemaal goud
Je lijkt Niels wel met zijn misplaatste haatquote:Op donderdag 23 januari 2025 13:29 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ben bang dat Axel een beetje Glenn is,,,,,daar had ik ook goede hoop op. Maar werd Ashley haar onderdaan. Dat hij voor nu probeert goed in de groep te liggen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 13:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mag ook, als Axel maar blijft. Dat is volgens mij ook de enige waar we een beetje actie van kunnen verwachten.
Gewoon de manier hoe hij binnen kwam. Ik denk echt dat je nog veel meer van hem kan verwachten, als hij de kans krijgtquote:Op donderdag 23 januari 2025 13:34 schreef ben34567 het volgende:
Hoe kan je nu team Axel zijn wanneer die jongen nog niets heeft laten zien van zichzelf ? We weten letterlijk niets over hem. Dit zijn gewoon underdog pity toestanden. Ik ben neutraal over hem en wacht af.
Hij heeft kennis.quote:Op donderdag 23 januari 2025 13:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Je lijkt Niels wel met zijn misplaatste haat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |