Tis natuurlijk niet alleen je kleding, maar ook je eigen toiletspullen enzo.quote:Op donderdag 23 januari 2025 14:36 schreef KangaP het volgende:
[..]
Vreemd dat men voor zn kledingkast kiest, want eigenlijk zit dat toch gemakkelijk in die uniformen, geen omkijken naar. Dat over een knusse matras zou niet mijn keuze zijn,
Zaterdagochtend, suite wordt opgeruimd, telefoon gaat.quote:Op donderdag 23 januari 2025 14:38 schreef Verity het volgende:
[..]
Hopelijk gaat de telefoon volgende week ook nog af en dan ook met slecht nieuws.
na 3 weken mis je toch je favo kleding, na 3 weken slapen op de grond (matt pas 2) went dat toch wel.quote:Op donderdag 23 januari 2025 14:36 schreef KangaP het volgende:
[..]
Vreemd dat men voor zn kledingkast kiest, want eigenlijk zit dat toch gemakkelijk in die uniformen, geen omkijken naar. Dat over een knusse matras zou niet mijn keuze zijn,
Ik kan niet wachten totdat Niels en Jordy erachter komen dat de Keanu, Jeffrey enzo niet te vertrouwen zijn. Dan gaat het spel nog heftiger worden.quote:Op donderdag 23 januari 2025 14:38 schreef Koos1958 het volgende:
Keanu weer over niels doorvertellen aan de 2 knullen.
quote:Op donderdag 23 januari 2025 14:38 schreef Droopie het volgende:
Keanu nieuwe tactiek, andere mensen de telefoon gunnen
Niet mijn spel
Echt, heeft hij een bedrijf danquote:Op donderdag 23 januari 2025 14:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
EN hij hoort bij de rijke der aarde, heeft meegedaan aan steenrijk straat arm. Hij was de rijke
Dat heet toch fuck, marry, kill?quote:Op donderdag 23 januari 2025 14:46 schreef Verity het volgende:
De genomineerden hebben tijdens de podcast Kiss, Marry, Slap gespeeld.
Waarschijnlijk iemand die je een donker steegje kan tegenkomen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 14:52 schreef Rhosyn het volgende:
Je bent zo een mocro vanachter de corner zegt Milena als Mattheus zijn winterjas aan heeft
Okee wat een mocro is weet ik wel maar wat betekent vanachter de corner?
Wat betekend geslapped,quote:Op donderdag 23 januari 2025 14:46 schreef Verity het volgende:
De genomineerden hebben tijdens de podcast Kiss, Marry, Slap gespeeld.
Sharice: iedereen heeft Jeffrey geslapped
Wicky&Axel: iedereen heeft Jolien een kusje gegeven
quote:Op donderdag 23 januari 2025 14:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
EN hij hoort bij de rijke der aarde, heeft meegedaan aan steenrijk straat arm. Hij was de rijke
Van den Aldi ?quote:Op donderdag 23 januari 2025 14:52 schreef Rhosyn het volgende:
Je bent zo een mocro vanachter de corner zegt Milena als Mattheus zijn winterjas aan heeft
Okee wat een mocro is weet ik wel maar wat betekent vanachter de corner?
Ze maakt zich steeds minder populair en heeft hele nare trekjes. Hoor net zeggen dat ze sommigen niet meer aankijktquote:
Daarom mag Charice naar huisquote:Op donderdag 23 januari 2025 15:13 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zeg het dan tegen haar ipv tegen anderen bah
We hebben het gesprek niet kunnen volgen, dus we weten niet wat ze zelf tegen Elsa heeft gezegdquote:Op donderdag 23 januari 2025 15:13 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zeg het dan tegen haar ipv tegen anderen bah
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |