Matti en Jeffrey zodra ze de kamer ingingen. Gister ging Jordy het roze koekspel uitleggen aan Niels. Jordy en Niels bespreken meer de mensen maar hebben het zelde over hoe ze iets samen aanpakken. Ze geven wel aan elkaar door wat hun gedachtegang is.quote:Op donderdag 23 januari 2025 14:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik bedoel als twee het deden waren het Mattie en Jeffrey.....ik denk dat Niels en Jordy bespreken elke mogelijkheid.
Dit duurt ook allemaal veel te lang met die kledingkasten.quote:Op donderdag 23 januari 2025 14:16 schreef zodeju het volgende:
Leuk voor dat jong.....was echt bang dat het weer iets naars was.
Als ik Joffrey zo zie, zou ik het voor geen goud doenquote:Op donderdag 23 januari 2025 14:30 schreef zodeju het volgende:
Zo, Jeffrey al zijn volgende klant.....wat een vertrouwen.
EN hij hoort bij de rijke der aarde, heeft meegedaan aan steenrijk straat arm. Hij was de rijkequote:Op donderdag 23 januari 2025 14:21 schreef Koos1958 het volgende:
Ze zeggen allemaal dat mattie zo giga veel kleding mee heeft genomen. Hoor hem nu ook zeggen van de shein. Goedkope Chineze kleding. Weggooi spul.
En wanneer komt er eens slecht nieuws via die telefoon, tot nu was het positiefquote:Op donderdag 23 januari 2025 14:33 schreef Verity het volgende:
Nu ze niet meer genomineerd kunnen worden, willen ze wel ineens de telefoon opnemen.
Waar zit je dan voor in BB? In ieder geval niet om risico's te nemen.
Vreemd dat men voor zn kledingkast kiest, want eigenlijk zit dat toch gemakkelijk in die uniformen, geen omkijken naar. Dat over een knusse matras zou niet mijn keuze zijn,quote:Op donderdag 23 januari 2025 14:15 schreef Jockari het volgende:
Matt kan kiezen tussen kledingkast of een bed. Hij kiest kledingkast.
Die Matt net zei vond ik wel leuk. "Jij bent genomineerd, maar als je iemand anders binnen een minuut aan de telefoon kan krijgen is hij of zij genomineerd"quote:Op donderdag 23 januari 2025 14:36 schreef Luna68 het volgende:
[..]
En wanneer komt er eens slecht nieuws via die telefoon, tot nu was het positief
Hopelijk gaat de telefoon volgende week ook nog af en dan ook met slecht nieuws.quote:Op donderdag 23 januari 2025 14:36 schreef Luna68 het volgende:
[..]
En wanneer komt er eens slecht nieuws via die telefoon, tot nu was het positief
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |