Dat zou super zijn! Geen van de genomineerden wil ik weg zien gaan.quote:Op donderdag 23 januari 2025 13:53 schreef BB-King het volgende:
Voorspelling.
Axel en Sharice worden gered door de kijkers.
Wicky mag echter blijven want Lennie ging vrijwillig weg maar wel komende week genomineerd.
Zou fijn zijn, en dat hij dan wel sowieso genomineerd staat voor volgende week. Voor de eerlijkheidquote:Op donderdag 23 januari 2025 13:53 schreef BB-King het volgende:
Voorspelling.
Wicky mag echter blijven want Lennie ging vrijwillig weg maar wel komende week genomineerd.
En dan alsnog z'n wraak in moeten zetten omdat ie eigenlijk weg had moeten gaanquote:Op donderdag 23 januari 2025 13:53 schreef BB-King het volgende:
Voorspelling.
Was toen met charlotte uit serie 3 ook. Rob ging eruit en zij was de week erop genomineerdquote:Op donderdag 23 januari 2025 13:57 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Zou fijn zijn, en dat hij dan wel sowieso genomineerd staat voor volgende week. Voor de eerlijkheid
Raar he dat heb ik niet bij hem....wie sfeer bepalend is dat is Keanu in mijn ogen en Elsa bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 23 januari 2025 13:56 schreef Koos1958 het volgende:
Ik hoop echt Jeffrey erop volgende week. Hij is te sfeer bepalend en laf om wat hij zelf heeft gezegd bij een ander neer te leggen.
Op Jordyquote:Op donderdag 23 januari 2025 13:57 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
En dan alsnog z'n wraak in moeten zetten omdat ie eigenlijk weg had moeten gaan![]()
Ja maar dan staan volgende week dezelfde erop als nu.quote:Op donderdag 23 januari 2025 13:57 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Zou fijn zijn, en dat hij dan wel sowieso genomineerd staat voor volgende week. Voor de eerlijkheid
We hebben echt verschillende streams denk ik maar het is grappig hoe verschillend we over personen kunnen denken terwijl we naar hetzelfde kijkenquote:Op donderdag 23 januari 2025 14:07 schreef Koos1958 het volgende:
Mattie en keanu praten over jordy en niels dat die tactiek aan het bespreken zijn in de suite. Als er 2 het deden waren mattie en Jeffrey het.
Ze zeiden het toch dus niets verschillend aan lijkt me.gister zaten er een hele tijd mensen in de slaapkamer te overleggen en ook in die boudoir steeds. Iedereen zonder zich af en toe afquote:Op donderdag 23 januari 2025 14:08 schreef zodeju het volgende:
[..]
We hebben echt verschillende streams denk ik maar het is grappig hoe verschillend we over personen kunnen denken terwijl we naar hetzelfde kijken
Ik bedoel als twee het deden waren het Mattie en Jeffrey.....ik denk dat Niels en Jordy bespreken elke mogelijkheid.quote:Op donderdag 23 januari 2025 14:09 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze zeiden het toch dus niets verschillend aan lijkt me.
Ik heb dit ook gehoordquote:Op donderdag 23 januari 2025 14:09 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze zeiden het toch dus niets verschillend aan lijkt me.gister zaten er een hele tijd mensen in de slaapkamer te overleggen en ook in die boudoir steeds. Iedereen zonder zich af en toe af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |