Ik ook zo in Almere, tot straks danquote:Op donderdag 23 januari 2025 09:05 schreef SebbeSwensje het volgende:
In Almere! Als ik een Ateca zou hebben was ik er direct naartoe gegaan.
Fijne dag!
Nee, ik ga er niet heen, want ik heb geen Atecaquote:Op donderdag 23 januari 2025 12:04 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ik ook zo in Almere, tot straks dan
Zo teleurstellend dit weer allemaal jezus manquote:Op donderdag 23 januari 2025 13:19 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Nee, ik ga er niet heen, want ik heb geen Ateca
Sorry maat. Geen Ateca, want de Vereende en ik moet nu alweer mijn rijbewijs verlengen. Gaat nog wel gebeuren in dit leven.quote:Op donderdag 23 januari 2025 13:49 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Zo teleurstellend dit weer allemaal jezus man
In Almere City-Buiten-Haven ja.quote:
De Vereende, kut man, dat wens je niemand toequote:Op donderdag 23 januari 2025 14:42 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Sorry maat. Geen Ateca, want de Vereende en ik moet nu alweer mijn rijbewijs verlengen. Gaat nog wel gebeuren in dit leven.
[..]
In Almere City-Buiten-Haven ja.
Het is maar een kleine schakel in de melkmolen van dit nepland, maar goed vooralsnog stel ik het allemaal dus even uit.quote:Op donderdag 23 januari 2025 14:53 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
De Vereende, kut man, dat wens je niemand toeOoit zelf bijna mee te maken gehad
Doe maar Dr. Ket!quote:Op donderdag 23 januari 2025 11:24 schreef SebbeSwensje het volgende:
Dr. Pep, Dr. Pep! Wat is toch dat leuke liedje? Wordt gezongen door een grietje. Dr. Pep. Wat is toch die leuke plaat? Ik weet niet eens meer hoe die gaat.
Dr. Pep!
Op elk potje past een dekseltje en mijn dekseltje is fetaminequote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:43 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Op elk potje past een dekseltje en mijn dekseltje is fetamine
Kick ass man, lekkerquote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:33 schreef SebbeSwensje het volgende:
Soooooms denk je van wow, de draad ben ik kwijt. En dan denk je hè? En dan zie je dingen allemaal ff niet meer scherp. Daarom is het nu dus de hoogste tijd, voor een beetje amfetamine om dit probleem op te lossen!
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:43 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Op elk potje past een dekseltje en mijn dekseltje is fetamine
Bedankt makker. We gaan weer knallen deze week!quote:Op maandag 27 januari 2025 10:09 schreef SemperLibertas het volgende:
@:SebbeSwensje je gaat weer als een speer vent
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |