Ik ook zo in Almere, tot straks danquote:Op donderdag 23 januari 2025 09:05 schreef SebbeSwensje het volgende:
In Almere! Als ik een Ateca zou hebben was ik er direct naartoe gegaan.
Fijne dag!
Nee, ik ga er niet heen, want ik heb geen Atecaquote:Op donderdag 23 januari 2025 12:04 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ik ook zo in Almere, tot straks dan
Zo teleurstellend dit weer allemaal jezus manquote:Op donderdag 23 januari 2025 13:19 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Nee, ik ga er niet heen, want ik heb geen Ateca
Sorry maat. Geen Ateca, want de Vereende en ik moet nu alweer mijn rijbewijs verlengen. Gaat nog wel gebeuren in dit leven.quote:Op donderdag 23 januari 2025 13:49 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Zo teleurstellend dit weer allemaal jezus man
In Almere City-Buiten-Haven ja.quote:
De Vereende, kut man, dat wens je niemand toequote:Op donderdag 23 januari 2025 14:42 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Sorry maat. Geen Ateca, want de Vereende en ik moet nu alweer mijn rijbewijs verlengen. Gaat nog wel gebeuren in dit leven.
[..]
In Almere City-Buiten-Haven ja.
Het is maar een kleine schakel in de melkmolen van dit nepland, maar goed vooralsnog stel ik het allemaal dus even uit.quote:Op donderdag 23 januari 2025 14:53 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
De Vereende, kut man, dat wens je niemand toeOoit zelf bijna mee te maken gehad
Doe maar Dr. Ket!quote:Op donderdag 23 januari 2025 11:24 schreef SebbeSwensje het volgende:
Dr. Pep, Dr. Pep! Wat is toch dat leuke liedje? Wordt gezongen door een grietje. Dr. Pep. Wat is toch die leuke plaat? Ik weet niet eens meer hoe die gaat.
Dr. Pep!
Op elk potje past een dekseltje en mijn dekseltje is fetaminequote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:43 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Op elk potje past een dekseltje en mijn dekseltje is fetamine
Kick ass man, lekkerquote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:33 schreef SebbeSwensje het volgende:
Soooooms denk je van wow, de draad ben ik kwijt. En dan denk je hè? En dan zie je dingen allemaal ff niet meer scherp. Daarom is het nu dus de hoogste tijd, voor een beetje amfetamine om dit probleem op te lossen!
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:43 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Op elk potje past een dekseltje en mijn dekseltje is fetamine
Bedankt makker. We gaan weer knallen deze week!quote:Op maandag 27 januari 2025 10:09 schreef SemperLibertas het volgende:
@:SebbeSwensje je gaat weer als een speer vent
Zeker man, ze gaat merken #oorlogquote:Op maandag 27 januari 2025 10:23 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Bedankt makker. We gaan weer knallen deze week!
Die strijd is al gestreden en er is een vredesverdrag gesloten. Elkaar met rust laten is de kern ervan.quote:Op maandag 27 januari 2025 11:43 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Zeker man, ze gaat merken #oorlog
Geen interbellum in deze vriend, sorryquote:Op maandag 27 januari 2025 12:33 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Die strijd is al gestreden en er is een vredesverdrag gesloten. Elkaar met rust laten is de kern ervan.
Maar mij vatten ze niet, hoe graag ze ook zouden willen en hoe hard ze het ook proberen.quote:Op maandag 27 januari 2025 15:21 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Geen interbellum in deze vriend, sorry
Al heb je gelijk, vrede is breekbaar en fragiel
En waarom hebben ze het afgenomen? Pure pech natuurlijk.quote:Op woensdag 29 januari 2025 10:30 schreef SebbeSwensje het volgende:
@:questular weet je zelf wel wat dat is? Ik heb nuchter mijn motorrijbewijs gehaald. Mijn autorijbewijs heb ik onder invloed gehaald (van mijn aandoening).
Omdat ik (volgens de dienstdoende agent) een grote mond had gegeven, nadat meneer mij met opgeheven vingertje meende te moeten aanspreken en er daarom een heksenjacht op touw werd gezet. Met mijn rijstijl had het niets te maken, integendeel. Ik was een veel rustigere en fijnere weggebruiker met dan zonder.quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:32 schreef Questular het volgende:
[..]
En waarom hebben ze het afgenomen? Pure pech natuurlijk.
Een heksenjacht zonder bewijs? Want hoe hebben ze anders kunnen onderbouwen dat je rijbewijs even ingeleverd mocht worden?quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:39 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Omdat ik (volgens de dienstdoende agent) een grote mond had gegeven, nadat meneer mij met opgeheven vingertje meende te moeten aanspreken en er daarom een heksenjacht op touw werd gezet. Met mijn rijstijl had het niets te maken, integendeel. Ik was een veel rustigere en fijnere weggebruiker met dan zonder.
Ben er ook jaren mee weggekomen, maar goed daar kan een rechter weinig mee.
Maak je nu een grapje? Dat bewijs kwam toch toen ik "zomaar" aan een speekseltest werd onderwerworpen zonder dat er een andere aanleiding voor was dan de, in de politie hun ogen, grote mond? Stiekem snap je dit volgens mij zelf ook wel.quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:45 schreef Questular het volgende:
[..]
Een heksenjacht zonder bewijs? Want hoe hebben ze anders kunnen onderbouwen dat je rijbewijs even ingeleverd mocht worden?
Jammer dat je advocaat dit niet heeft aangekaart.quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:51 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Maak je nu een grapje? Dat bewijs kwam toch toen ik "zomaar" aan een speekseltest werd onderwerworpen zonder dat er een andere aanleiding voor was dan de, in de politie hun ogen, grote mond? Stiekem snap je dit volgens mij zelf ook wel.
Ik heb geen advocaat in de arm genomen na de eerdere theatervoorstellingen. Het zou ook weinig hebben uitgemaakt, het bewaiz was immers kraakhelder ofzo.quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:51 schreef Questular het volgende:
[..]
Jammer dat je advocaat dit niet heeft aangekaart.
Zet 'm broer, peacequote:Op woensdag 29 januari 2025 06:05 schreef SebbeSwensje het volgende:
De kankertjesgroep, de kankertjesgroep.
Ze staan weer verder weg geparkeerd, de kankertjesgroep.
Bin Laden, Bin Laden.
Liever Bin Laden dan de kankertjesgroep.
Bedankt weer lelijkerds van de goudengriep en bedankt weer gemeente!
Fijn dat ik altijd op jouw steun kan rekenen, vriend!quote:
Sowieso manquote:Op donderdag 30 januari 2025 05:09 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Fijn dat ik altijd op jouw steun kan rekenen, vriend!
Ik vind dit macro-economisch en politiek een sterk statementquote:Op vrijdag 31 januari 2025 17:08 schreef SebbeSwensje het volgende:
Die kleine gele en rode ingemaakte pepertjes van de Lidl zijn echt goddelijk snoepgoed, ook heerlijk in een salade. Alleen zo jammer dat ze het praktisch nooit verkopen. Volgende keer ipv 20 maar 100 potten halen.
Wederom een bevestiging van hoe dit land faalt in het zijn van een land.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |